۳۳۷۵۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حمایت چندباره رامبد جوان از محیط زیست

رامبد جوان که تا کنون به شیوه‌های مختلفی حمایت خود از محیط زیست را نشان داده است،

خبرگزاری ایسنا: رامبد جوان که تا کنون به شیوه‌های مختلفی حمایت خود از محیط زیست را نشان داده است،

جوان مدتی است که فرهنگ‌سازی در حوزه حفاظت از محیط زیست را آغاز کرده است و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا علاوه بر ابراز حمایت و علاقه خود نسبت به این مهم، مردم را نیز به احترام به محیط زیست تشویق کند.

حمایت چندباره رامبد جوان از محیط زیست

جوان پیشتر نیز در برابر اتفاقاتی که به نوعی سلامت محیط زیست را تهدید می‌کردند، واکنش نشان می‌داد؛ او بارها در مصاحبه‌های خود با اعلام اینکه عاشق محیط زیست است و آسیب‌هایی که به این محیط وارد می‌شود او را بسیار ناراحت و غمگین می‌کند، خواستار برپایی یک تشکل مردم نهاد هنرمندان حامی محیط زیست شده بود.

تهیه‌کننده و مجری برنامه «خندوانه» سال گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «طبیعت ۳۶۰ درجه» از دلنگرانی‌های خود درباره محیط زیست و مسوولیت شهروندان برای حفاظت از داشته‌های ارزشمند ملی سخن گفت؛ او تاکید کرد که «باید یادمان باشد که اگر از محیط زیست‌مان محافظت نکنیم،‌ برای ما اتفاقات ناگواری می‌افتد، از آن مدل اتفاق‌هایی که شاید فقط در فیلم‌ها دیده‌ایم؛‌ فارغ از این وقتی محیط زیست آسیب ببیند افسردگی به سراغ آدمیزاد می‌آید و باید به این وجه ماجرا هم توجه داشت.»

جوان در این برنامه شکار غیرمجاز حیوانات را از چالش‌های جدی محیط زیست عنوان کرد و افزود: موافق صد درصد ممنوع کردن شکار هستم،‌ به نظر من باید برای شکارچیان غیر مجاز، مجازات جدی در نظر گرفته شود؛‌ البته سازمان محیط زیست اقدامات خوبی مثل افزایش محیط بانان و تعیین جریمه‌های نقدی سنگین برای شکارچیان غیر مجاز انجام داده،‌ اما باید توجه داشت که شاید پرداخت جریمه نقدی برای خیلی ها امکان‌پذیر باشد و باید در کنار این اقدامات به فکر راهکارهای موثرتری بود. جوان همچنین در سال ۹۲ نسبت به حادثه‌ی رخ داده برای پلنگ تنکابن ابراز تاسف و خطاب به رییس سازمان محیط زیست اعلام کرد که جامعه هنری آماده هر نوع همکاری برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج