جاباما
۳۳۷۵۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نصرتی: قرار نیست به تراکتورسازی برگردم

مدافع فصل گذشته گسترش فولاد اعلام کرد هیچ صحبتی با مدیرعامل تراکتورسازی برای بازگشت به این تیم انجام نداده است.

ورزش سه: دیدار محمد نصرتی با مصطفی آجورلو در نخستین روز کاری او این مدیر در باشگاه تراکتورسازی، شایعاتی را به وجود آورد. گفته می شد احتمال دارد نصرتی با بهبودی پایش مصدومش به تراکتورسازی برگردد. البته خودش این مساله را تکذیب می کند.

نصرتی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: آجورلو در پاس تهران مدیرعامل من بود و خاطرات خوبی با هم داشتیم. یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی نتایج ما در آن برهه بود. او واقعا مدیری است که خدمات زیادی به باشگاه پاس ارائه کرده و مدیر خوب و لایقی به حساب می آید. من برای عرض تبریک با آجورلو تماس گرفتم که او خواهان دیدار حضوری شد. به باشگاه رفتم و صحبت هایی با هم انجام دادیم. او از من خواست با توجه به اینکه کاپیتان تراکتورسازی بودم، یکسری تجربیاتم را در اختیارش قرار دهم و من نیز این کار را انجام دادم.

او درباره شرایط جسمانی اش عنوان می کند: خداراشکر شرایط بهتری دارم. دویدنم را سریع تر کرده ام و فکر می کنم اگر مشکل خاصی پیش نیاید، از یکماه دیگر می توانم به فوتبال برگردم.

نصرتی درباره آینده اش می افزاید: فراز کمالوند از من خواست که کارهای درمانی ام را در تبریز انجام دهم. او گفته بود اگر مصدومیتم برطرف شود، برای فصل آینده مرا می خواهد. فکر می کنم اگر مشکل خاصی پیش نیاید، سال بعد هم در گسترش فولاد توپ می زنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج