۳۳۷۶۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راست گفتار: آشوب برای اکران آماده است

کاظم راست گفتار کارگردان سینما بیان کرد سریال شبکه نمایش خانگی «شوهر آهو خانم» شهریور ماه جلوی دوربین می رود.

خبرگزاری صبا: کاظم راست گفتار کارگردان سینما بیان کرد سریال شبکه نمایش خانگی «شوهر آهو خانم» شهریور ماه جلوی دوربین می رود.

کاظم راست گفتار کارگردان سینما با اشاره به پروژه های جدیدی که در دست دارد، گفت: پروژه سینمایی «آشوب» به تازگی به پایان رسیده است. این فیلم دارای مضمون اجتماعی همراه با پرداختن به مساله موسیقی است.

راست گفتار: آشوب برای اکران آماده است

این فیلم زندگی یک خواننده در دهه ۲۰ شمسی را روایت می کند و دارای ترانه های متعدد خاطره انگیز و قدیمی است.

وی با اشاره به اینکه در «آشوب» بیش از ۴۰ بازیگر حضور دارند، ادامه داد: گرچه هنوز زمان دقیق اکران مشخص نشده ولی فکر می کنم «آشوب» بعد از ماه مبارک رمضان اکران شود. در این فیلم تلاش شده است که نشان دهیم زمانی که اخلاقیات در جامعه از بین می رود، چه اتفاقی برای آدم های جامعه رخ می دهد.

این کارگردان سینما با اشاره به پروژه جدید خود که برای شبکه نمایش خانگی آماده می شود، توضیح داد: «شوهر آهو خانم» یک سریال برای شبکه نمایش خانگی است که فیلمنامه آن از کتابی با همین نام نوشته علی محمد افغانی گرفته شده است. این سریال یک کار پربازیگر و بسیار سنگین است و امیدوارم بتوانیم این پروژه را به خوبی شروع کنیم.

راست‌گفتار بیان کرد: این سریال شهریور ماه سال جاری جلوی دوربین می رود و داستان سریال در دهه ۱۳۱۰ اتفاق می افتد. کتاب «شوهر آهو خانم» در جامعه با استقبال بسیار خوبی همراه بود و امیدوارم سریال آن نیز بتواند در جذب مخاطب موفق عمل کند.

کارگردان «عروس خوش قدم» ادامه داد: سریال «شوهر آهو خانم» نیز یک پروژه پربازیگر است که البته هنوز بازیگر و دیگر عوامل آن قطعی نشده است.

وی با اشاره به محل فیلمبرداری این سریال شبکه نمایش خانگی تاکید کرد: بخشی از این سریال در تهران و بخش دیگری از آن در کرمانشاه فیلمبرداری می شود.

راست گفتار در پایان گفت: بودجه ساخت سریال «شوهر آهو خانم» بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و در حال جذب سرمایه مناسب برای این اثر هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج