۳۳۷۶۸۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین وضعیت جسمانی خواننده جوان

غلامرضا صنعتگر که هنوز با بیماری مبارزه می‌کند از خواندن قطعه‌ای برای امام حسین(ع) خبر داد و گفت امیدوار است بتواند در کنسرت‌های زنده با مردم دیدار کند.

خبرگزاری مهر: غلامرضا صنعتگر که هنوز با بیماری مبارزه می‌کند از خواندن قطعه‌ای برای امام حسین(ع) خبر داد و گفت امیدوار است بتواند در کنسرت‌های زنده با مردم دیدار کند.

آخرین وضعیت جسمانی خواننده جوان

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با ما با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود اینگونه بیان کرد: تازه ترین کاری که انجام دادم با موضوع حضرت امام حسین (ع) است که به نظر خودم کار خیلی خاص و متفاوتی است. در این قطعه که برای تیتراژ یک مستند ویژه حضرت سید الشهدا آماده شده مجید ذاکری ترانه سرا و محمدرضا چراغعلی آهنگساز هستند. این کار همزمان با توزیع این مجموعه مستند که به زندگی یک مداح امام حسین می پردازد به احتمال فراوان قبل از ماه محرم در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

وی درباره تازه ترین آلبوم موسیقی اش نیز گفت: مذاکراتی را با حوزه هنری انجام دادم که اگر امکانات فراهم شود تازه ترین آلبومم با نام «هنوز سرپام» در قالب یازده قطعه روانه بازار موسیقی خواهد شد. در این آلبوم ترانه سراهایی چون مجید ذاکری، مریم فتاحی، شبنم عراقی نژاد، هادی صادقی و مجتبی ضعیفی با بنده همکاری کرده اند ضمن اینکه بابک مافی نیز در تنظیم تعدادی از قطعات در کار حضور دارد. احسان جوادی نیز میکس و مستر اثر را انجام داده که امیدوارم مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گیرد.

این خواننده موسیقی پاپ در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: من از سال ۸۲ تا کنون آلبومی منتشر نکرده ام و این طبیعی است که وقتی آلبومی منتشر شود انتظار یک اجرای زنده پرشور چندان در دسترس نباشد. در این مدت هم اگر من سرپا هستم به لطف پخش آثارم در سازمان صدا و سیما است که مردم همچنان بنده را می شناسند، اما در این مدتی که مشغول مبارزه با بیماری هستم امید به برگزاری کنسرت حال بسیار خوبی به من می دهد. شاید باور نکنید اما وقتی که مهرماه سال گذشته کنسرتی در فرهنگسرای بهمن برگزار کردم خیلی حال و هوای درونی ام خوب شد و دوست داشتم فرصت دوباره ای پیش می آمد که کنسرت برگزار کنم و حالا امیدوارم دوباره این شرایط به وجود بیاید که بتوانم این حس خوب را تجربه کنم.

صنعتگر در پایان گفت: به همت بنیاد امام رضا (ع) قرار است روز ۲۳ مرداد ماه امسال مراسم تقدیری برای من به جهت انتشار قطعه «ضامنم بشی» برگزار شود که اتفاق برای من بسیار مبارک است. به هر ترتیب حال جسمی من این روزها در شرایط مساعدتری نسبت به گذشته قرار دارد و البته قرار نیست دائما با انتشار خبر از بیماری‌ام مردم را ناراحت کنم. گرچه مسئولان مقداری کم لطف بودند اما لطف و محبت مردم به قدری در این مدت همراهم بود که آن را به هر چیز دیگری ترجیح می دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداهمه بیماران راشفابده بخصوص آقای صنعتگر

    • بهروز

      شفای همه ما با امام رضاست انشاالله اقای صنعتگر امام رضا شفات میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج