۳۳۷۷۱۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شکایت لندروور از چینی‌ها

شرکت چینی «ژیانگلینگ موتورز» Jiangling Motors که مالک برند لندویند است، در اواخر سال ۲۰۱۴ از یک کراس اوور بانام Landwind X۷ رونمایی کرد که کپی کامل و بی‌شرمانه‌ای از رنجروور اووک محسوب می‌شد.

وب سایت پدال - امیر دهقان دستگردی: شرکت چینی «ژیانگلینگ موتورز» ((Jiangling Motors که مالک برند لندویند است، در اواخر سال ۲۰۱۴ از یک کراس اوور بانام Landwind X۷ رونمایی کرد که کپی کامل و بی‌شرمانه‌ای از رنجروور اووک محسوب می‌شد. بدتر اینکه برخی از فروشندگان لندویند کیت‌های بدنه‌ای را به فروش می‌رسانند که عملاً همان تفاوت‌های کوچکی هم که میان لندویند X۷ و رنجروور اووک وجود دارد را از بین می‌برد.

شکایت لندروور از چینی‌ها

شکایت لندروور از چینی‌ها
Range Rover Evoque ۰۱

شکایت لندروور از چینی‌ها

شکایت لندروور از چینی‌ها
Landwind X۷ ۰۱

به همین دلیل جاگوار-لندروور تصمیم گرفته از ژیانگلینگ موتورز به دلیل کپی از اووک شکایت کند. سخنگوی JLR (جاگوار-لندروور) دراین‌باره می‌گوید:

«شرکت ژیانگلینگ موتورز قوانین کپی‌رایت را زیر پا گذاشته و رقابتی ناعادلانه‌ای را با ما آغاز کرده است. به همین دلیل ما هرچه زودتر اقدامات قانونی علیه این شرکت را انجام خواهیم داد».

شکایت لندروور از چینی‌ها

شکایت لندروور از چینی‌ها

البته یکی از عللی که JLR تصمیم به شکایت از لندویند گرفته این است که رنجروور اووک اولین خودرویی این گروه خودروسازی است که در چین تولید و به بازار عرضه‌شده است. به همین دلیل وجود لندویند X۷ که یک‌سوم اووک قیمت دارد موجب کاهش فروش این کراس اوور بریتانیایی شده است.

شکایت لندروور از چینی‌ها

شکایت لندروور از چینی‌ها

خودروسازان چینی تاکنون کپی‌های فراوانی از محصولات محبوب برندهای معتبر خودروسازی دنیا را تولید کرده‌اند اما علیرغم وجود این کپی‌های آشکار و گسترده، خودروسازان جهانی اقدامات قانونی علیه آن‌ها انجام نداده‌اند چراکه احتمال پیروزی در دعاوی حقوقی علیه شرکت‌های چینی را پایین می‌دانند؛ اما اگر جاگوار-لندروور در این شکایت بتواند رأی را به نفع خود بگیرد، امکان ترغیب دیگر خودروسازان جهت اقامهٔ دعوی علیه خودروسازان چینی وجود خواهد داشت. پروسهٔ طرح دعوی علیه ژیانگلینگ موتورز در دادگاه به‌احتمال‌زیاد طولانی و هزینه‌بر خواهد بود اما اجرای عدالت ارزش چنین کاری را دارد.

شکایت لندروور از چینی‌ها

شکایت لندروور از چینی‌ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در دنیای امروز وقتی قانون جنگل حاکم هست، درنهايت همین خواهد بود، یک ابرقدرت سیاسی و اقتصادی دردنيا هرکاری دوست دارد میکند!!!!

    • بدون نام

      چینی ها معلومه ک دزدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج