جاباما
۳۳۷۷۹۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

تخفیف ۵۰ درصدی کالاها در ماه رمضان

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از اعمال تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی برای ۴۰۰۰ قلم کالا در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۵۰۰ قلم، کالای اصلی و اساسی هستند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از اعمال تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی برای ۴۰۰۰ قلم کالا در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۵۰۰ قلم، کالای اصلی و اساسی هستند.

فرشید گل‌زاده کرمانی امروز - سه‌شنبه - در نشست خبری مربوط به اعلام جزئیات تخفیف فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ماه مبارک رمضان با اشاره به این‌که سال گذشته این فروشگاه‌ها ۲۰ درصد تخفیف را در سبد کالای سحر و افطار مردم اعمال کردند، اظهار کرد: در سال جاری این تخفیف در سبد سحر و افطار مردم به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که سعی کرده‌ایم به اقتصاد خانوار ایرانی در شرایط رکود اقتصادی که میل مردم به مصرف کاهش پیدا کرده است نقش اساسی ایفا کنیم، گفت: اعمال تخفیف‌ها مصادف شده است با سبد حمایت غذایی دولت برای اقشار آسیب‌پذیر در سال جاری که کارت این اقشار ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان توسط دولت شارژ می‌شود و فروشگاه رفاه برای افرادی که ۸۰ تومان کارت‌شان شارژ شده ۱۰۵ هزار تومان و نیز برای کسانی که ۱۲۰ هزار تومان کارت‌شان شارژ می‌شود ۱۵۰ هزار تومان قدرت خرید ایجاد کرده است.

گل‌زاده کرمانی در مورد برخی کالاهای اصلی دارای تخفیف توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: خرما تا ۲۰ درصد، چای ۲۰ تا ۲۵ درصد، لبنیات شامل پنیر، ماست، کره و خامه در بهترین برند‌ ۲۰ درصد، حبوبات و غلات تا ۴۰ درصد، ماهی ۳۰ درصد، گوشت و مرغ بسته‌بندی ۱۵ تا ۲۰ درصد، روغن تا ۱۵ درصد، گوشت چرخ‌کرده ۲۰ درصد، عسل تا ۴۰ درصد، شربت ۲۷ درصد، مربا ۲۰ الی ۲۵ درصد، رشته آشی ۴۰ تا ۵۰ درصد، کشک ۲۵ تا ۳۰ درصد، گردو ۲۰ درصد و نبات نیز از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار خواهند بود.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ادامه داد: علاوه بر این سبد‌های کالایی ویژه برای شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی مختلف در نظر گرفته شده است که ترکیبی از کالاهای مورد نیاز آنها خواهد بود. به ازای هر خریدی که توسط این سازمان‌ها انجام می‌شود، پنج درصد نیز شارژ خرید توسط فروشگاه رفاه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این رفاه کارت اعتباری از دیگر برنامه‌هایی است که با در نظر گرفتن اعتبارهای مختلف برای پرسنل سازمان‌ها به صلاحدید آنها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تعداد فروشگاه‌های رفاه در کشور و نیز تغییر تدریجی این فروشگاه‌ها به فروشگاه‌های نسل جدید بیان کرد: ۲۲۰ فروشگاه رفاه در کل کشور وجود دارد که ۱۰ فروشگاه نسل جدید به آن اضافه شده است و امسال هم ۴۰ فروشگاه نسل جدید به فروشگاه‌های رفاه اضافه خواهد شد.

گل‌زاده با انتقاد از ارزان‌فروشی‌های بی‌کیفیت و نیز برپایی برخی نمایشگاه‌ها توسط افراد دلال تصریح کرد: ارزان‌فروشی بی‌کیفیت در کشور رونق یافته و باید از ارگان‌ها و سازمان‌ها بخواهیم که به جای واگذاری این نمایشگاه‌ها به افراد دلال این نمایشگاه‌ها و فروش‌های ویژه توسط بخش های خصوصی‌ معتبر انجام شود.

وی همچنین با بیان این‌که در سال گذشته بیش از ۴۰۰ شرکت جدید برای ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجوز فعالیت گرفته‌اند، گفت: این در حالی است که بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه و شعبه‌ فروشگاه تاسیس شده و این به اندازه کل فروشگاه‌های تاریخ ایران است.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اشاره به این‌که ارزش صنعت خرده‌فروشی در ایران به بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد، اظهار کرد: تنها کمتر از ۱۸ درصد این صنعت به صورت مدرن مدیریت می‌شود اما باید بدانیم که خرده‌فروشی نبض اقتصاد کشور است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دخترک

      جان خودم همین نیم ساعت پیش رفاه بودم . جز رب و ماکارونی که سی چهل درصد تخفیف خورد اونم دوتا برند .و تن ماهی که همیشه تخفیف داشت.بقیه حتی گرونتر از بیرون بود
      پودر لباسشویی و دستمال کاغذی و شامپو هم تخفیف داشات البته ولی ضروری هستن اینا؟

    • عادل

      یعنی چقدر رو جنساشون سود میگیرن که 50درصد تخفیف میدن عجب مملکتیه!

    • بدون نام

      حال دورغ یا راست چرا فقط در ماه رمضان باید اینچنین تصمیم گرفته شود ماه های دیگر متعلق به خدا و مردم نیست،؟

    • بدون نام

      تاکی دروغ وفریبکاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج