جاباما
۳۳۷۸۵۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

شرایط پرداخت وام برای «جریمه سربازی»

سردار ابراهیم کریمی، جانشين رییس سازمان وظيفه عمومي ناجا در خصوص طرح جريمه مشمولان غايب گفت: قانون گذار نحوه پرداخت مبلغ جريمه را به صورت نقدي و قسطي تعيين کرده است و بر اساس قانون فقط تا پايان سال ۱۳۹۵ اين طرح معتبر است.

خبرگزاری ایسنا: سردار ابراهیم کریمی، جانشين رییس سازمان وظيفه عمومي ناجا در خصوص طرح جريمه مشمولان غايب گفت: قانون گذار نحوه پرداخت مبلغ جريمه را به صورت نقدي و قسطي تعيين کرده است و بر اساس قانون فقط تا پايان سال ۱۳۹۵ اين طرح معتبر است.

تمام کساني که در سال گذشته موفق به واريز وجه جريمه نشده اند، بايد با مراجعه به دفاترخدمات الکترونيک انتظامي (پليس +۱۰ ) نسبت به ثبت درخواست خود مبني بر پرداخت مبلغ جريمه به صورت نقدي، قسطي يا در قالب استفاده از تسهيلات اعطايي اقدام کنند.

وي ادامه داد: متقاضيان با پرداخت نقدي جريمه يک شناسه واريز دريافت کرده و پس واريز وجه ،کارت صادر و نشاني فرد ارسال مي شود.

کریمی با تشريح شرايط قسط بندي مبلغ جريمه مشمولان غايب گفت: متقاضيان در ابتدا مي بايست يک سوم مبلغ جريمه را پرداخت کرده و مبلغ باقيمانده را به صورت قسطي تا پايان سال ۱۳۹۵ پرداخت کنند که در اين راستا بانک قوامين به عنوان بانک عامل پيش بيني شده است.

کريمي افزود: افرادي که نيمي از وجه جريمه خود را پرداخت کرده باشند، اجازه يک مرحله خروج از کشور به منظور سفرهاي زيارتي را مي دهيم و امکان بهره بندي از برخي امکانات به صورت موقت را خواهند داشت.

وي در خصوص نحوه استفاده متقاضيان از تسهيلات گفت: مشمولان طرح يک سوم پول را به بانک قوامين به عنوان بانک عامل پرداخت کرده و پس از آن مراحل دريافت وام را طي مي کنند.

کریمی با بیان اینکه شرايط اعطاي وام بر اساس قوانين بانک است و طبق ضوابط و شرايط بانک ، وام به متقاضيان اعطاء مي شود، خاطر نشان کرد : وام به همراه يک سوم پرداختي از طريق بانک به صورت يکجا به خزانه واريز شده و کارت معافيت توسط اين سازمان صدور و به نشاني فرد ارسال مي شود.

وي گفت: شرايط دريافت وام بر اساس شرايط مورد توافق متقاضي و بانک است که اين حالت مانند واريز نقدي وجه جريمه است و کارت متقاضي بلافاصله صادر مي شود.

کريمي با بيان اينکه نامه هاي پرداخت تسهيلات از بيستم خرداد ماه به متقاضيان ارائه مي شود، گفت: هماهنگي لازم براي تقسيط وجه جريمه و پرداخت تسهيلات با بانک انجام شده و نامه هاي مربوطه را در زمان اعلامي به متقاضيان ارائه تا با انتخاب يکي از روش ها نسبت به پرداخت مبلغ جريمه اقدام کنند.

به گفته جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا، بانک ها از طريق نوبت بندي اقدام به پرداخت وام مي کنند بنابراين با توجه به محدود بودن منابع مالي بانک ها ، اولويت با افرادي است که درخواست خود را زودتر ثبت کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه خدا براتون نسازه با اين موج بيكاري و بي پولي جوانها از كجا پول بيارن جريمه سربازي بدن. چرا اين دولت فقط به فكر پر كن جيب خودشه. فكر جوان هاي بدبخت و بيچاره را نميكنه تو اين اوضاع بد اقتصادي از كجا چند ده ميليون پول بيارن به دولت بدن

    • فیض اله زیارانی

      سلام مسولین محترم یه فکری هم بحال فرزندان رزمندگان و ایثارگران بکنید قانونی که مجلس محترم شورای اسلامی تایید کرده رابه اجرا بگذارید بخدا این حق فرزندان رزمندگان است اینها در بدترین شرایط جنگیدن درصورتی که بقیه عزیزان درزمان صلح هم به قانون دهن کجی کردن ونرفتن خدمت سربازی حالا با وام خدمتو بخرند ولی بچه های رزمندگان ایثارگران برن خدمت کنن عجب عدالتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج