جاباما
۳۳۷۹۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تاکید وزیر کشور بر بیمه زائران اربعین

وزیر کشور از مسئولان ستاد اربعین حسینی خواست در فرصت باقیمانده موضوع بیمه زائران را پیگیری و با شرکت های بیمه با قیمت مناسب توافق کنند.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه عصر سه شنبه ستاد اربعین حسینی که با حضور همه اعضا تشکل شد بر ضرورت اعزام زائران به صورت کاروانی از استان های مبداء به سوی عتبات عالیات در عراق تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود استانها با راه اندازی کاروان های زیارتی با دارا بودن شرح وظایف مشخص و تعریف شده و همکاری سازمان حج و زیارت و استانداران مشکلات سال های قبل در اعزام انفرادی زائران برطرف شود.

رحمانی فضلی لزوم ساماندهی جمع آوری کمک های مردمی برای ایجاد شرایط مطلوب برای تردد زائران در مسیر راهپیمائی اربعین حسینی را یادآور شد و گفت: مسیرهای حرکت کاروان ها طوری طراحی شود که توزیع مناسب خدمات به زائران به نحو رضایت بخشی انجام شود.

وزیر کشور تأمین امنیت زائران را بسیار مهم توصیف کرد و از مسئولان ستاد اربعین حسینی خواست در فرصت باقیمانده موضوع بیمه زائران را پیگیری و با شرکت های بیمه با قیمت مناسب توافق کنند.

رحمانی فضلی اقدامات فرهنگی سال قبل در طول برگزاری مراسم اربعین حسینی، با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه را خوب ارزیابی کرد و گفت: این مراسم باشکوه فرصت مناسبی برای ترویج معنویت و رعایت اصول و ارزش های ناب اسلامی و گسترش فرهنگ گذشت، ایثار، وحدت و همبستگی مسلمانان است، ضمن اینکه آداب فردی و اجتماعی زیارت نیز با نشان دادن فرهنگ قوی و رشد یافته بجای آورده است.

پیش از سخنان وزیر کشور، ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین حسینی به ارائه گزارش کوتاهی از مهمترین اقدامات ستاد و مصوبات جلسات قبل پرداخت و در ادامه آقابابائی مدیر کل امور مرزی و پدافند غیر عامل وزارت کشور و دبیر ستاد اربعین حسینی در گزارش مبسوطی به تشریح اهم اقدامات دبیرخانه ستاد از جمله صدور احکام اعضای عضو ستاد اربعین حسینی ، تهیه و تدوین دستور العمل برنامه ریزی ، مدیریت و ساماندهی زائران اربعین حسینی در سالجاری، تقسیم وظایف استان ها و وضعیت استقرار آنها در ایام اربعین حسینی، فعال شدن کمیته های تخصصی و فعالیت های شرکت های بیمه در سال گذشته را تشریح و بر مردمی بودن برگزاری مراسم راهپیمائی اربعین حسینی تأکید کرد.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد اربعین حسینی به بیان پیشنهادات و اقدامات پیش بینی شده در ایام باقیمانده تا برگزاری مراسم اربعین حسینی پرداختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج