۳۳۷۹۹۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کریمی: منصوریان من را به استقلال آورد

اینطور که از شواهد پیدا است یعقوب کریمی این روزها به خاطر آمدن منصوریان خیلی خوشحال است و نمی‌تواند این شادی خود را پنهان کند.

بانک ورزش: اینطور که از شواهد پیدا است یعقوب کریمی این روزها به خاطر آمدن منصوریان خیلی خوشحال است و نمی‌تواند این شادی خود را پنهان کند. کریمی در این ارتباط اینطور می‌گوید: «علیرضا منصوریان کسی بود که من را به استقلال آورد. من در تیم جوانان سایپا بازی می‌کردم ولی او من را به تیم پایه‌های استقلال آورد. در کل دو سه سال خیلی خوب در تیم امید با او داشتم و فکر نمی‌کنم هیچ کس اندازه من از آمدن منصوریان خوشحال باشد.»

این بازیکن در مورد اینکه گفته می‌شود منصوریان ممکن است نتواند حاشیه‌های استقلال را جمع کند هم می‌گوید: «شاید او مربی جوانی باشد و من هم این موضوع را قبول دارم اما فراموش نکنید منصوریان سال‌ها در استقلال بازی کرده و با جو این تیم کاملا آشنا است. او کاملا حاشیه‌های استقلال را می‌شناسد و مطمئن باشید که می‌تواند موفق شود.»

هافبک استقلال در مورد افت خودش در ۲ سال گذشته می‌گوید: «همه می‌گویند من ۲ سال است که افت کرده‌ام و مدام مصدوم می‌شوم ولی نمی‌گویند دلیل آن چیست. من دو سال است که در روزهای آخر نقل و انتقالات تکلیفم روشن می‌شود و اصلا وقت بدنسازی نداشته ام. طبیعی است بازیکنی که بدنسازی نمی‌کند با مشکل مصدومیت روبه‌رو می‌شود اما حالا تکلیفم روشن است و مطمئن باشید بهترین عملکردم را خواهم داشت.»

یعقوب کریمی در مورد اینکه گفته می‌شود منصوریان قصد دارد از این بازیکن در پست دفاع چپ بازی بگیرد هم می‌گوید: «دفاع و هافبک فرقی ندارد. من می‌خواهم بهترین عملکرد فوتبالی‌ام را داشته باشم و مطمئن باشید امسال برای من و استقلال فصل خوبی است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید صالحی

      یعقوب دوساله چیزی ازت ندیدیم.ایشالا الان که فصل بدنسازی هستش خوب تمرین کنی و اماده بازیها شی.به امید موفقییت روز افزون هم برا یعقوب هم تیم محبوبمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج