۳۳۸۰۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خانه‌ای که از صاحبش مشهورتر است!

مشهورترین خانه اینستاگرامی جهان

خانه‌ای که به رنگ زرد قناری در محله «کانالِ ونیز» کالیفرنیا رنگ شده، به محبوب‌ترین خانه در شبکه مجازی اینستاگرام تبدیل شده و شهرت آن حتی از شهرت صاحبانش نیز بیشتر است.

وبسایت فرادید: خانه‌ای که به رنگ زرد قناری در محله «کانالِ ونیز» کالیفرنیا رنگ شده، به محبوب‌ترین خانه در شبکه مجازی اینستاگرام تبدیل شده و شهرت آن حتی از شهرت صاحبانش نیز بیشتر است.

به گزارش دیلی میل، «نلی گالان» مدیر پیشین بخش سرگرمی تلویزیون اسپانیایی زبانِ تله‌موندو آمریکا می‌گوید که خانه خوش‌رنگ او در سمت راست کانال پس از تبلیغ در لوس آنجلس تایمز در سال ۲۰۱۱ به یک مکان توریستی برای گردشگران بدل شده است.

خانم گالان مولف کتاب «خود ساخته: چگونه به هر طریقی قدرتمند، متکی به خود و ثروتمند شوید؟» نیز هست. او به همراه همسرش برایان اولف و پسر ۱۶ ساله‌اش لوکاس در این خانه زندگی می‌کند.

گالان می‌گوید: «این خانه با ۱۵۰ هزار عکس در اینستاگرام، بیش از هر خانه دیگری مشهور است.» از آنجایی که گالان نمی‌خواهد گردشگران را فریب دهد، او مدام در حال رنگ‌آمیزی مجدد خانه و تعمیر آن است. او به همراه همسر و پسرش حتی به مردم می‌گویند که اجازه دارند با آن‌ها عکس سلفی بگیرند.

رنگ فوق‌العاده زیبای این خانه مخلوطی از چند رنگ است که توسط هنرمندی به نام «پاتسی والدس» در سال ۲۰۱۰ پیشنهاد شد. برای تثبیت رنگ خانه و دادن جلوه خوبی به آن‌ها، از هشت لایه رنگ استفاده شده است.

گالان و والدس برای انتخاب نهایی خود به خانه‌هایی از کوبا، یونان و ایتالیا نگاه کرده‌اند. این خانه زرد و طلایی رنگ توسط «استیون اهرلیخ» طراحی و در سال ۱۹۹۹ توسط این زوج خریداری شد.

گالان در دو سال پس از آن توانست دو کلبه مجاور که قدمت آن‌ها به دهه ۲۰ میلادی می‌رسد را خریداری کند. او سپس دیوار مابین را برداشت تا همه چیز به یک مکان رویایی و یکدست تبدیل شود.

مشهورترین خانه اینستاگرامی جهان

مشهورترین خانه اینستاگرامی جهان

مشهورترین خانه اینستاگرامی جهان

مشهورترین خانه اینستاگرامی جهان

مشهورترین خانه اینستاگرامی جهان

مشهورترین خانه اینستاگرامی جهان

مشهورترین خانه اینستاگرامی جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج