۳۳۸۱۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

لیلا اوتادی به «آرام میگیریم» رسید

روند توليد سریال تلویزیونی «آرام میگيريم» به کارگردانی روح الله سهرابی، با افزوده شدن دیگر چهره‌های شاخص سینمایی و تلویزیونی به جمع بازيگران پرشمار اين سريال ادامه دارد.

خبرگزاری صبا: روند توليد سریال تلویزیونی «آرام میگيريم» به کارگردانی روح الله سهرابی، با افزوده شدن دیگر چهره‌های شاخص سینمایی و تلویزیونی به جمع بازيگران پرشمار اين سريال ادامه دارد.

در ادامه روند توليد مجموعه تلویزیونی «آرام میگيريم» به كارگردانى روح‌اله سهرابى و تهيه‌كنندگى فرهاد گلى؛ ليلا اوتادى نیز در جمع بازيگران اين سريال، مقابل دوربین رفت. تا پیش از این اما، چهره‌هایی چون داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمال‌زاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، ارسلان قاسمی و... به «آرام میگیریم» پیوسته‌اند که روند اضافه شدن چهره‌های مطرح سینمایی و تلویزیونی به این سریال همچنان ادامه دارد.

لیلا اوتادی به «آرام میگیریم» رسید

با توجه به تعدد حضور بازیگران شاخص و محبوب سينمايى و تلويزيونى در اين سریال، به نظر مى‌رسد نيمه دوم امسال مخاطبان بسیاری پای شبکه دوم سیما بنشینند.

لیلا اوتادى که به تازگی مقابل دوربین «آرام میگیریم» قرار گرفته، بازیگر نقش «آوا» است که در توضيح این شخصیت آمده است؛ «ناملايمتى، نامهربانى و خودرأيى در يك خانواده متمول هر دو دختر آن خانواده را به سوى سرنوشتى تلخ رهنمون مى کند. آوا كه سعى در انتخاب مسيرى منطقى و صحيح دارد اگرچه از ناملايمات فرو نمى‌ريزد اما ناگزير براى پيداكردن خواهر خود درگير مسائل و موانع متعددى مى شود. در طول اين تلاش براى احياى دوباره خواهرش، با عشق قديمى خود -كه چند سال پيش خواستگارش بوده است و مورد مخالفت پدرش قرار گرفته - مواجه می‌شود و جریانى عاشقانه توأم با رنجى عميق را براى نجات خواهرش سپرى مى كند.»

خواهری که «آوا» در پی اوست، «رعنا» نام دارد که شهرزاد کمال‌زاده ایفاگر آن است. کمال‌زاده عدم وجود قهرمان واحد در «آرام میگیریم» را از ویژگی‌ها و نکات مثبت این سریال می‌داند و معتقد است: در سریال‌های تلویزیونی، بیشتر با قصه‌هایی مواجه می‌شویم که قهرمان واحد ندارند که«آرام میگیریم» از این حسن برخوردار است. ما در داستان این سریال با شخصیت‌های متعدد و متنوعی روبه‌رو می‌شویم که هر یک در جایگاه خود دغدغه‌های خاص خود را دارند و به نوعی قهرمان هستند و هر کسی در جامعه ما در هر موقعیتی می‌تواند با آنها هم‌ذات‌پنداری کند که به نظرم این ویژگی باعث می‌شود تا ارتباط خوبی میان مخاطبان با این کار برقرار شود.

«آرام میگیریم» به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه‌ای که به تمام اعضای یک خانواده می‌پردازد. خانواده‌ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضا آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز می‌گردد.

فرهاد گلی؛ تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی نیز، در گفت‌وگو با ما گفت: به نظر مى‌رسد با توجه به قصه اين سريال كه در كنار پرداختن به مسائل مختلف اجتماعى، به خطوط عاشقانه و عاطفى بين شخصيت‌ها نيز توجه ويژه‌اى دارد و با بهره‌گيرى از بازيگران شاخص و مطرح، مخاطب امروزى كه حق انتخاب زيادى پيش روى خود دارد به راحتى نتواند از تماشای اين سريال بگذرد.

گلی «آرام میگیریم» را برخوردار از قصه‌ای حاوی پیام و روشنگر برای خانواده‌ها و جامعه امروز دانست و اظهار داشت: این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش‌های میان شخصیت‌ها و تعلیقات به وجود آمده است، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده‌های جامعه امروز ما می‌رساند، پیامی که شاید نیاز امروز جامعه ماست.

گفتنی است، گروه سازنده این مجموعه تلویزیونی پرلوکیشن که تصویربرداری سریال را از اوایل اردیبهشت‌ماه کلید زدند، چند روزی در لوکیشن مرکز بهزیستی شهید غیاثوند منطقه نازی آباد مشغول تصویربرداری بودند که با پایان کار در آن مرکز، اکنون در شمال غرب تهران بدون وقفه به کار خود ادامه می‌دهند.

اين سريال که در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو سیما تولید می‌شود، محصول مشترک گروه فيلم و سريال این شبكه و انجمن سينماى انقلاب و دفاع مقدس است.

فيلمنامه سريال «آرام میگيريم» توسط سيدمرتضى مصطفوى و روح‌اله سهرابى به نگارش در آمده كه توسط فريدون فرهودى و فروغ فروهيده بازنويسى شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج