۳۳۸۱۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زرینچه: تیم ملی پرانرژی بازی می‌کند

مدافع اسبق تیم ملی گفت: بازی با تیم‌هایی مثل قرقیزستان از لحاظ فنی به درد بازی‌های رسمی نمی‌خورد که بخواهیم از روی آن راحتی آنالیز درستی نسبت به عملکرد تیم و بازیکنان داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: جواد زرینچه درباره دیدار شب گذشته تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان گفت: اگرچه حریف تیم دست و پابسته‌ای بود اما امتیازی که تیم ملی ایران دارد این است که این تیم همیشه شاداب و پرانرژی بازی می‌کند که این امتیاز به نفع تیم ملی است. در واقع ملی‌پوشان با تمام وجود انرژی را صرف می‌کنند.

وی ادامه داد: معتقدم یکی از نیازهای تیم ملی طی این سال‌ها همواره بازی‌های بیشتر تدارکاتی بوده است. اگر تیم ملی بازی‌های دوستانه بیشتری انجام دهد عملکردش نیز در بازی‌های رسمی شکیل‌تر می‌شود و می‌تواند آماده‌سازی بهتری برای مقدماتی جام جهانی داشته باشد. یکی از نقاط ضعف تیم ملی را کمبود بازی‌های تدارکاتی می‌دانم چرا که اردوها همیشه پابرجاست اما این بازی‌های تدارکاتی هستند که می‌توانند تجربیات بین‌المللی بازیکنان را افزایش دهند.

زرینچه در مورد اینکه آیا بهتر نیست چنین دیدارهایی با تیم‌های بزرگتر از مقدونیه و قرقیزستان برگزار شود، گفت: درست می‌گویید و حتی کادر فنی تیم ملی هم شاید چنین خواسته‌ای را داشته باشد. اما همیشه خواسته‌ها با آن چیزی که وجود دارد متفاوت است. معتقدم بازی‌های سخت‌تر بهتر می‌تواند نقاط ضعف و قوت تیم ملی را نشان دهد اما برگزاری با حریفانی آسان‌تر هم موجب می‌شود تا این دیدارها از لحاظ روحی و روانی روی ملی‌پوشان تأثیر مثبت داشته باشد. هر چند که بازی دوستانه با رسمی متفاوت است و هر کدام جای خودش را دارد.

مدافع اسبق تیم ملی یادآور شد: در هر صورت اعتقاد دارم که بازی با تیم‌هایی مثل قرقیزستان از لحاظ فنی به درد تیم ملی ایران نمی‌خورد. در واقع اینطور بازی ها به درد بازی‌های رسمی نمی‌خورد که بخواهیم از روی چنین دیدارهای راحتی آنالیز درستی نسبت به عملکرد تیم و بازیکنان داشته باشیم.با این حال معتقدم حتما شرایط برای برگزاری با تیم‌های بزرگتر مهیا نبوده چرا که در بازی‌های جدی‌تر هست که تیم ملی می‌تواند به صورت جدی نیز محک بخورد.

زرینچه درباره اینکه به نظر می‌رسد عیار تیم ملی در همان دیدار نخست مقابل قطر در مقدماتی جام جهانی مشخص می‌شود، یادآور شد: البته بازی‌های رسمی حال و هوای خودش را دارد و این بازی هم سخت است چرا که قطر از لحاظ مالی تیم سطح بالایی محسوب می‌شود و میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است. بنابراین به نوعی هوای این تیم را خواهند داشت اما در مجموع نمی‌توان با یک بازی همه مسائل را به درستی تشخیص داد و مشکلات را فهمید. معتقدم پتانسیل تیم ما بسیار بالاست و ما به راحتی می‌توانیم قطر را شکست دهیم.اگر ما از روز اول جدی باشیم و اجازه ندهیم در روزهای آخر کار به اما و اگر بکشد مطمئنا می‌توانیم از گروه‌مان به جام جهانی صعود کنیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان در دیدار دیشب گفت: مهم این است که تیم ملی به نحو احسنت از داشته‌هایش استفاده می‌کند. البته یک مقدار کاستی‌هایی وجود دارد که آن هم به فوتبال‌مان برمی‌گردد. به طور مثال در بعد فنی باید هر از گاهی روی حفظ توپ کار کنیم.

زرینچه درباره اینکه آیا این حرف کی‌روش درست است که در کنفرانس خبری شب گذشته اظهار کرده بود ۵ سال پیش اگر یک بازیکن اصلی در ترکیب تیم ملی مصدوم می‌شد همه برای این اتفاق گریه می کردند، گفت: کاملا این حرف درست است. با این جوانان که در تیم ملی حضور دارند امروز جایگزین های خوبی برای همه پست‌ها وجود دارد و می‌توانیم بدون دغدغه و نگرانی به استقبال بازی های مقدماتی جام جهانی برویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج