۳۳۸۱۴۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

رشیدی: مایلم با «اسم» به شهرستان‌ها بروم

لیلی رشیدی که این روزها در ۲ اثر نمایشی به عنوان بازیگر حضور دارد، اظهار کرد که علاقه‌مند است نمایش «اسم» را در مقام کارگردان در شهرهای مختلف کشور به صحنه ببرد.

خبرگزاری مهر: لیلی رشیدی که این روزها در ۲ اثر نمایشی به عنوان بازیگر حضور دارد، اظهار کرد که علاقه‌مند است نمایش «اسم» را در مقام کارگردان در شهرهای مختلف کشور به صحنه ببرد.

رشیدی: مایلم با «اسم» به شهرستان‌ها بروم

این بازیگر تئاتر درباره فعالیت‌های خود در سال جاری به ما گفت: در حال حاضر در نمایش «دکلره» به کارگردانی مهدی کوشکی بازی می‌کنم. همچنین در نمایش «پرتقال‌های کال» به کارگردانی صابر ابر که قرار است در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، حضور دارم و این روزها تمرین‌های نمایش را سپری می‌کنیم.

رشیدی ادامه داد: همچنین مدتی است که مشغول آموزش و کار تئاتر برای بچه‌های گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال هستم. فکر می‌کنم بازی کردن برای بچه‌ها سخت نیست و روی خلاقیت با آن‌ها کار می‌کنم.

کارگردان نمایش «اسم» که سال گذشته در تماشاخانه ایرانشهر در قالب اجرای عمومی به صحنه رفت، اظهار کرد: دوست دارم نمایش «اسم» را در شهرستان‌ها اجرا کنم. سال گذشته که در شیراز این نمایش را به صحنه بردیم صحبت‌هایی هم برای اجرای آن در شهر رشت داشتیم.

بازیگر نمایش‌های «باغ آلبالو» و «منهای دو» یادآور شد: با یک برنامه ریزی درست و کمک مسئولان می توان کاری کرد که امکان اجرای بیشتری در شهرستان‌ها داشته باشیم. اجرای نمایش‌های به صحنه رفته در تهران، در شهرستان‌های دیگر هم برای گروه‌ها و هم برای مخاطبان تجربه شیرینی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام معظمی

      ای چی بگم بد نبود

    • علی

      اگربابات بازیگر نبود میتوانستی به سینما راه پیداکنی؟؟معلومه داود رشیدی مثل کوه پشت تو بوده اگرنه صدها فارغ التحصیل رشته بازیگری بیکارن ولی شما ها با پارتی بابا آمدین بازیگر شدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج