جاباما
۳۳۸۱۵۴
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

ثبت یک رکورد غیرقانونی به نام چاوشی

آلبوم «امیر بی گزند» محسن چاوشی دیروز پس از ده دقیقه از ورود به شبکه موسیقی کشور،به رباتهای تلگرامی رسید و رکورد دانلود غیرقانونی موسیقی را شکست.

وب‌سایت ساعت ۲۴: آلبوم «امیر بی گزند» محسن چاوشی دیروز پس از ده دقیقه از ورود به شبکه موسیقی کشور،به رباتهای تلگرامی رسید و رکورد دانلود غیرقانونی موسیقی را شکست.

به دلیل کاهش علاقه مخاطبان به خرید نسخه های سی دی و البته شهرت این روزهای محسن چاوشی است که آلبوم تازه اش؛«امیر بی گزند» زمانی که هنوز اولین فروشگاه موسیقی باز نشده و تنها ده دقیقه پس از قرار گرفتن فایل های آن روی یکی از سایت های مجاز، به صورت وسیع در فضاهای مجازی توزیع می شود.

ثبت یک رکورد غیرقانونی به نام چاوشی

همین امر باعث شده است تا در گوگل نام این آلبوم تازه را که جستجو کنید، با انبوهی از سایت ها مواجه خواهید شد که لینک دانلود رایگان، آن را در اختیار مخاطبان خود قرار داده اند.علاوه بر سایتها، ربات ها و کانال های تلگرامی هم همگام با این سایت ها پیش رفته و تنها دقایقی پس از انتشار، فایل های آلبوم را به کاربران خود هدیه کردند.

سید هادی حسینی؛ تهیه کننده آلبوم «امیر بی گزند» در این باره به خبرنگار "ساعت ۲۴" گفت: «من لینک های دانلود غیر مجاز را دیدم اما به قدری تعداد این فضاهای لینک غیرمجاز افزایش یافته و رقابت میان این سایت ها بالا گرفته که نمی توان جلوی آن ها را گرفت. آلبوم از ساعت هشت صبح روی سایت بیپ تونز قرار گرفت و تنها ده دقیقه پس از آن لینک دانلود روی سایت های غیرمجاز قرار داده شد.

ابن تهیه کننده افزود:براساس آمارهای غیررسمی یک آهنگ از محسن چاووشی ۶ تا ۱۰ میلیون بار دانلود شده، در حالی که براساس آمار رسمی، فروش مجاز آن ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دانلود بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حشمت خان

      فرهنگش باید جا بیفته آقا،همین و بس...

    • بدون نام

      توی سایت های مجاز میشه با قیمت 3 تومن خیلی راحت خرید!
      انقدر پول ارزش مدیون شدن نداره!
      به فکر زحمات تولیدکنندگان این اثر باشید

    • بدون نام

      با خواهش وفرهنگ سازی نمیشه کاری غیرقانونی را قانونی کرد تنها راه حل ممکن به رسمیت شناختن قانون کپی رایت مثل همه جای دیگر دنیاست تا حق مؤلف محفوظ باشد وگرنه همیشه این آشفته بازار دانلود وکپی غیر مجاز برقرار خواهد بود.

    • سیاوش

      سلام به هواداران محسن جان
      به فال نیک بگیرید اینجوردانلودها رو..شک نکنید به حرمت همین ماه پرفیض وبرکت تهیه کنندگان این اثربکروجاودانه سهم بزرگی ازفروش روخواهندبرد وجیبشون پرترازانچه پیش بینی کرده اندمیشه وشک نکنید درصدبالایی ازدانلودغیرقانونی توسط چاوشیستهای عزیزبوده که سریعن خاستن البوم روگوش کنن وهمین هواداران درفرصت مناسب بطوراورجینال البوم روتهیه میکنند وکرده اند تاهمین الان بی شک..وتفکرشون براین بوده که ازهمه لحاظ رکوردهاروبه نام محسن ثبت کنند..چه غیرقانونی وچه قانونی ومن سراغ دارم چندنفرکه برای تمام اقوام واشناهایی که داشته اند بطورقانونی واورجینال آلبوم روخریداری کرده اند که کادویی داده باشندبس گرانبها وخودمونی به دوستدارانشون...دسته ای هم دوست دارند صدای محسن رو ولی درروستاوجاهایی هستندکه دسترسی به مکان عرضه سی دی اورجینال ندارند وبه اجبارمحکوم شدندبه این ناهنجاری به معنایی ..دسته ای هم برای اینکه به تازگی بهتردرک کرده اند موسیقی ناب محسن برای کنجکاوی ونوپابودنشون درهواداری مجبورشدند با دانلودغیرقانونی روی بیارن وبعدازشنیدن این البوم شکی نیست انبوهی ازاونها خریداری میکنندالبوم امیربی گزند رو ودراخرالبومهای بعدی روحتمن پول میدن که دینشون اداکنند...پس خوشبینانه ببینیم این ماجرا رو وسختگیری نکنیم...درهرحال محسن اونقدرخود داروشاخصه دراینکه هوادارخواه ومردم داره که ازقبل همه روحلال کرده وصدرصد تهیه کنندگان هم شرایط فعلی موسیقی. وفضای مشکل اینروزها ی رسانه های اینترنتی رومیفهمند ومدیریتی پیش میبرندبازارفروش البوم رو...

    • مهدی

      واقعا خیلی بده.باید حمایت کنیم از محسن چاوشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج