کد خبر: ۳۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۱۰۰۹۸۲
تعداد نظرات: ۱۲۸ نظر
او حمید خوشمرام خوش‌سیمای فیلم عروس است و مجید كلاش خوش‌قلب سریال مسافر. كسی كه در برنامه هفت از بی‌معلمی نالید. گفت و نگفت اگر در سال‌های شهرت كسی بالای سرش بود، لابد همچنان همان پورعرب خوش‌صدای پرانرژی بود.

برترین مجله اینترنتی ایران

مجله ایده آل: پرونده‌ای كه برای ابوالفضل پورعرب جمع‌آوری كرده‌ایم در فاصله رخ‌نمایی پرسروصدای او در مراسم محكومیت فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام(ص) تا انتشار مجله جمع‌آوری شد. نكته عجیب حافظه ضعیف تصویری سینمای ایران از یكی از ستارگان مهم این سه دهه است. او «چهره» دوره نگاتیو است. زمانی كه عكاس‌ها، دوربین را با فیلم‌های 36تایی پر می‌كردند و با وسواس عكس می‌انداختند. به همین دلیل هم هست كه از روزهای زیبایی او عكس چندانی در دست نیست، اما این تصاویر تكان‌دهنده آخری حالا دنیا را برداشته‌اند...

ابوالفضل پور عرب چرا ناگهان پیر شد؟

گروه چهر​ه‌ها:  بچه‌های دل‌خسته سینما باورشان نمی‌شود. مردم‌ عادی،‌آنها كه سال‌های سال، یك عمر، صورت خوب ستاره را روی بیلبورد بالای پرده سینماها و در صفحات هزاررنگ نشریات، تماشا كرده‌ بودند. آنها شوكه‌شده‌اند. خشك‌شان زده، بریده‌اند. بعد از تكثیر ناگهانی چند فریم عكس خبری. تصاویر تلخ‌اند، زهرند،آدم می‌‌خواهد زنگ بزند به همه عكاسی‌‌ها و بگوید تو را به خدا این فریم‌ها را «شیفت دیلیت» كنید. این از آن راستگویی‌هاست كه طاقتش را نداریم. طاقت زبانمان لال آب شدن او، شمایل بچه‌های متولد دهه 50 كه در همان اولین نقش نفس همه را گرفت. او حمید خوشمرام خوش‌سیمای فیلم عروس است و مجید كلاش خوش‌قلب سریال مسافر. كسی كه پارسال در برنامه هفت از بی‌معلمی نالید. گفت و نگفت كه اگر در سال‌های شهرت كسی بالای سرش بود، لابد همچنان همان ابوالفضل پورعرب خوش‌صدای پرانرژی بود. كسی كه همه از معرفت و قلب تمیزش می‌گویند.

ابوالفضل پور عرب چرا ناگهان پیر شد؟

بهشت پنهان 1373: دیگر تهیه کننده‌ها برایش سر و دست می شکستند و هیچ فیلمی نبود که با بازی او شکست بخورد اما گویا فیلم ها مثل حالا نبض بازار را در دست داشتند و یک سوژه امتحان پس داده را با لوکیشن های خارجی و یک پور عرب خوش‌تیپ مخلوط کردند تا دوباره رکورد ها جابه جا شود.   در آن سال ها اگر سری به کیوسک‌های روزنامه فروشی می زدید عکس های همین فیلم روی جلد اکثر مجله ها بود.

ابوالفضل پور عرب چرا ناگهان پیر شد؟

پسران آجری 1385: شکست ها پشت سر هم می آمدند با اینکه هنوز خوش‌تیپ و زیبا  بود ولی کسی برایش نقشی نداشت و به همین خاطر مجبور بود نقش های دست چندم فیلم های درجه سه را قبول کند.

ابوالفضل پور عرب چرا ناگهان پیر شد؟

دست های آلوده 1378: ستاره ها از راه رسیده بودند و عنوان تنها سوپراستار سینما دیگر برازنده‌اش نبود. در سال هایی که محمد رضا فروتن نقش یک هایی که قبلا به او پیشنهاد می‌شد را یکی پس از دیگری می گرفت موفق شد آخرین فیلم پر فروشش را تجربه کند.

ابوالفضل پور عرب چرا ناگهان پیر شد؟

نرگس 1370: روی ابرها پرواز می کرد. سال قبل با عروس گیشه را منفجر کرد و با مهاجران مورد تحسین منتقدان قرار گرفت ولی فیلم نرگس هر دو افتخار را با هم داشت و موفق ترین فیلم کارنامه اش از هر نظر را تجربه کرد . او در کنار فریماه فرجامی و عاطفه رضوی یکی از خاطره انگیز‌ترین فیلم های آن سال هارا در کارنامه اش ثبت کرد.

ابوالفضل پور عرب چرا ناگهان پیر شد؟

چند می گیری گریه کنی ؟1384: فیلم های کمدی سینما را قبضه کرده بودند و او در این فیلم‌ها جایی نداشت و چند می‌گیری گریه کنی شاهد احمد لو هم آن چیزی نبود که در انتظارش بود.



در جوانی چگونه پیر شد؟

احتمالا تا به حال افرادی را در اطراف‌تان دیده‌اید که  انگاردر عرض یک‌سال بیشتر از 10 سال پیر شده‌اند، آنقدر که حتی دقایق اول آنها را نشناخته‌اید و بعد از شناختن تنها حسی که برایتان باقی مانده‌است، موجی از تعجب بوده‌است و بلند گفته‌اید که «خدای من او چرا اینگونه شده‌است، چه بلایی سرش آمده‌است؟!چرا اینقدر پیر شده‌ است؟!» حتی گاهی روزها و شب‌ها فکرتان درگیر بوده و نتوانسته‌اید او را از ذهن‌تان بیرون بیاورید و مدام به دنبال پیدا کردن علت‌ها بوده‌اید.بعد با خود اندیشیده‌اید آیا آن فرد می‌تواند به روزهای خوب گذشته‌اش برگردد؟اگر بله، چگونه؟ برای پاسخ  این پرسش‌ها سراغ دکتر سیدمهدی موسوی‌زاده فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رفتیم تا از زبان او جواب پرسش‌های خود را پیدا کنیم.

چرا بعضی​ها ناگهان پیر می​شوند؟

افراد مختلف دارای ظرفیت‌های متفاوت برای بازسازی بافت‌های بدن‌شان هستند و این وابسته به جنس، نژاد، وضعیت تغذیه، ژن‌ها، وضعیت سلامت، محیط زندگی و... فرق دارد و همین است که می‌بینید پیری افراد مختلف با هم متفاوت است البته ناگفته نماند که برخی عوامل همچون سیگار، تابش آفتاب و چاقی و لاغری متعدد نیز می‌توانند این فرایند پیری را تسریع کنند. حتی بیماری‌های ژنتیک و مادرزادی نیز وجود دارد که افراد مبتلا به آن خیلی زود پیر می‌شوند.

بیماری‌های زمینه‌ای مزمن مثل بافت همبند، انواع بیماری‌های مزمن کبدی، کلیوی یا دستگاه گوارش، انواع روماتیسم و... نیز می‌تواند چهره را خیلی زود پیر کند. چرا؟چون تغذیه بافت‌های بدن را دچار اختلال می‌کنند و مواد لازم برای بازسازی دیگر در اختیار سلول‌ها قرار نمی‌گیرد و در نتیجه فرد زودتر پیر می‌شود.

 بیماری‌های ناتوان‌کننده‌ای که به هر طریقی در تغذیه فرد اشکال ایجاد می‌کنند مثل اینکه فرد نتواند غذا بخورد یا خود بیماری‌ باعث انهدام بافت‌های سلولی در ناحیه سر و صورت  شود یا... همه اینها ظاهر فرد را  تحت تاثیر قرار می‌دهند.



 پیری درمان ندارد

در فرایند زندگی با گذشت زمان، توان سلول‌ها برای بازسازی خود کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه سلول‌ها پیر می‌شوند. در این صورت عوامل تشکیل‌دهنده بافت‌های مختلف نیز تضعیف می‌شوند و همان طور که خودتان بهتر می‌دانید در پیری، زخم‌ها دیر جوش می‌خورند، تراکم استخوان‌ها کاهش پیدا می‌کند و...

اما پیرشدن چهره، علت دیگری هم دارد و آن کاهش ساخت کلاژن و الیاف الاستیک پوست است در واقع پیری در سطح مولکولی به وجود می‌آید و حتی کروموزوم‌ها را هم دستخوش تغییر می‌کند. تا به حال از راه‌حل‌ها و درمان‌های مختلفی برای به تعویق انداختن فرایند پیرشدن استفاده شده‌ است اما متاسفانه باید گفت پیری چهره هیچ راه‌حل قطعی‌ای ندارد.



 چرا صورت بیشتر پیر می‌شود

وقتی فرد به هر دلیل چه جراحی‌های لاغرکننده، چه به دلیل بیماری‌های مزمن به شدت لاغر شود، بافت‌های چربی زیر پوست به سرعت از بین می‌روند و در نتیجه حجم زیر پوست کاهش می‌یابد و پوست نمی‌تواند خود را با این کاهش حجم تطبیق دهد. در این صورت پوست اضافی پر از چین و چروک می‌شود و دیگر مثل قدیم محکم به بافت‌های زیری نمی‌چسبد البته ناگفته نماند که بیماری‌های مزمن و داروهای درمانی آن نیز روی فرایند ساخت کلاژن پوست تاثیر می‌گذارند و در نتیجه بافت‌های پوست ضعیف‌ترهم می‌شوند و دیگر اصلا نمی‌توانند خود را تطبیق دهند.



ابوالفضل پور عرب چرا ناگهان پیر شد؟

درمان مهم​تر از زیبایی است

بدون درمان بیماری‌های زمینه‌ای چون سرطان یا... به هیچ وجه نمی‌توان مقابل فرایند پیری پوست ایستاد، وقتی فردی سرطان دارد به تنها چیزی که باید فکر کرد درمان اوست چون اگر بخواهیم برای ظاهر و پیر نشدن او اقداماتی انجام دهیم ممکن است در فرایند درمان او اختلال به وجود بیاید. چنین افرادی معمولا مستعد سرطان هستند، بهبود زخم در آنها خیلی دیر اتفاق می‌افتد و... به همین دلیل توصیه می‌شود فرد بعد از اینکه کاملا بهبود پیدا کرد و حدود یک‌سالی از درمان او گذشت و به وزن طبیعی خود بازگشت، آنگاه درمان جوانسازی را  آغاز کند و بسته به شدت پیری از روش‌های جراحی یا غیرجراحی استفاده کند.



   اصلاح پیشانی و افتادگی ابرو


بهترین کار این است که ابرو و پیشانی به طرف بالا کشیده شود، بهتر است از روش آندوسکوپیک استفاده شود که برش باز سرتاسری ندارد و تنها چند سوراخ در قسمت رویش موها (قسمت علامت زده شده) ایجاد می‌شود؛ بعد با دستگاه چسبندگی‌های بین پوست پیشانی و جمجمه را آزاد می‌کنند و پوست را بالا می‌کشند. در این روش کمترین آسیب به اعصاب وارد می‌شود و در نتیجه حس‌های صورت دچار اختلال نمی‌شوند.

  خطوط اخم

در بین دو ابرو برای از بین بردن خط اخم، عضلات اخم را برمی‌دارند و فرد به طوردائمی نمی‌تواند اخم شدید کند، بعد چروک‌های این ناحیه را باز می‌کنند. البته اگر چروک‌ها خیلی شدید باشند با پیوند چربی یا پیوند بافت‌های سطحی فرورفتگی‌ها را پر می‌کنند.


ابوالفضل پور عرب چرا ناگهان پیر شد؟

  خط خنده


همراه با کشیدن پوست، تزریق فیلر و چربی مفید است اما اگر افتادگی شدید باشد تزریق چربی توصیه نمی‌شود.

  چروک‌های اطراف لب


 در این منطقه نیز تزریق چربی و فیلر می‌‌تواند مفید باشد البته چین‌های خیلی ریز را با پیلینگ یا لیزر هم می‌توان از بین برد.

 اصلاح چانه

 با کشیدن پوست اضافه گردن و تزریق چربی در مناطق اطراف آن وضعیت این ناحیه بهبود می​یابد.

   افتادگی پلک بالا


بعد از اینکه افتادگی پیشانی و ابرو اصلاح شد، اگر همچنان پلک بالا افتادگی داشته‌باشد، می‌توان بافت اضافه آن را با جراحی برداشت و چربی‌های اضافه را خارج کرد. البته بسیار مهم است که پزشک متخصص اول تشخیص دهد که افتادگی پلک به‌دلیل پایین آمدن ابرو است یا به خاطر خود پلک، چون اگر ناشی از ابرو باشد بعد از برداشتن پلک، فاصله بین مژه و ابرو به شدت کم می‌شود و ظاهر چشم کوچک‌تر به نظر می‌رسد.

   شلی پوست زیر چشم


برشی در زیر پلک تحتانی ایجاد می‌کنند تا به چربی‌ها دسترسی پیدا کنند و بعد پزشک چربی‌های بیرون زده شده را در جای خودش قرار می‌دهد و آنها را به طور مناسب پخش می‌کند و آنگاه اگر پوست اضافه‌ای وجود داشته‌باشد آن را برمی‌دارد. اگر همچنان پوست شل باشد، گوشه خارجی چشم به سمت خارج کشیده می‌شود.

   افتادگی پوست صورت


باید عمل لیفت انجام شود، از ناحیه جلو و پشت گوش پوست برش خورده و به بیرون و بالا کشیده می‌شود. این لیفت باید در دو سطح انجام شود، هم در سطح روی پوست و هم در سطح فاشیای زیر آن(چربی زیر پوست).

   جوانسازی گردن


 پوستی که در ناحیه زیر گردن و چانه هست با لیفت گردن به سمت بیرون و بالا کشیده‌ و سفت می‌شود، البته در بعضی مواقع برشی باز زیر چانه می‌دهند تا عضلات نا بجا درست شوند.


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
پاسخ
2
77
معذرت می خوام . تبلیغ زیبایی بود؟؟؟!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
پاسخ
7
59
تا اونجایی که ما شنیدیم سرطان گرفته
پیری زودرس و نمی دونم از کجا آوردین!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
پاسخ
8
36
یعنی بره جراحی زیبایی کنه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
پاسخ
3
30
تا جاي كه ما شنيديم مريض بوده ديگه اين كه پيري زودرس گرفته نميدونيم.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
پاسخ
4
62
چرا چرت و پرت میگید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
پاسخ
317
57
اعتیاد،اعتیاد او را به این روز انداخته .چرا نمی گید معتاده تا برای بقیه درس بشه.بزارید جوانها بفهمند که اعتیاد چه می کنه
پاسخ ها
نظر مارال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
بااینکه آقای پورعرب رودوست دارم ولی باهات موافقم اعتیادبه این روزش انداخته اشتباهی بهت منفی دادم ببخشید
نظر احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
بابا بنده خدا سرطان داره، شاید دکتر تجویز کرده
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
اقاي بورعرب سرطان داره جرا حرف بيخود ميزنين كه اعتياد داره ياتجويز دكتره بعد مكه ميشه دكترتجويزكنه كه ادم زودتر بير بشه
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
چرا دروغ ميگي سرطان داره
نظر Masoud
| CANADA |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چرا دری وری میگی مرد حسابی ؟! خاک بر سر شماهایی که با اون ذهنای بستتون فقط دهنتون وائه ! آقای پور عرب درگیر بیماری سرطان شدند واقعا متاسفم برات ! واقعا ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
7
46
من باورم نمیشه یعنی این عکسه پور عربه؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدای من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
4
12
agha mahmot abero chize aziz va hefzesh az none shab mohemtare be farz ke shoma doroste begi fekre aberoye mardom ham bashi bad nemishe . khobiyat nadare .
پاسخ ها
نظر مارال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
حرف شمادرست ولی یادمون باشه اعتیادبیماریست نه جنایت که اگه هم باشه درحق خودطرف هست .به هرحال همه برای سلامتیش دعامیکنیم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
11
70
خیلی .... بابا.....
طرف داره با هزار جور درد دست و پنجه نرم میکنه و میگن روحیشو شکر خدا حفظ کرده
اونوقت شما نشستین میگین لیفتینگ و پیلینگ و بوتاکس ردیفش میکنه؟؟؟؟
خیلی .... بابا....
خدا شماهارو باس زودتر از پور عرب شفا بده.
پاسخ ها
نظر لیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
همچنین تو رو
نظر محمدعلی رعیت نیا
| درباره ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
2
50
باسلام.
فقط یک کلام عرض کنم که امیدوارم خداابوالفضل پورعرب روشفابده ومسئولین دست اندرکاریه فکری برای این عزیزانجام بدن.نشه که بعدفوتش مراسم های آنچنانی بگیرن وتقدیروتشکرهای فراوان.واقعاابوالفضل پورعرب حیفه که ازدست بره
باتشکرازابوالفضل پورعرب عزیزبه خاطربازیهای خوب وخاطره انگیزش
نظر الهه فرهمند
| درباره ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
1
24
من یکی از دوستداران آقای پورعرب هستم.
از وقتی عکس مریض شدن ایشون رو تو اینترنت دیدم شاید باورتون نشه گاهی وقتا ناخوداگاه اشک میریزم و از خدا براشون آرزوی سلامتی میکنم.
فقط یه سوال ذهنمو درگیر کرده چرا هنرمندا اینقدر زود از بین میرن، !!!
از دوستان خواهش میکنم برای هنرمند کشورشون احترام قائل بشن و با شایعه سازی سعی نکنن که چهره آقای پورعرب رو مخدوش کنن.
آقای پورعرب من صمیمانه دوستون دارم و از خدا میخوام هرچه زودتر سلامتیتون رو بدست بیارید و مثل همیشه خوش تیپ و زیبا بدرخشید.
بدرود.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
2
13
Dostesh daam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
23
17
با سلام : داش ابوالفضل پاک پاکه......فقط غم غصه دنیا اینجوریش کرده....... ایشاالله درشت میشه .......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
2
26
دارم فکر میکنم اگه یکی بخواد مضحکتر از این با بیماری این بنده خدا برخورد کنه، چی مینوشت براش! مغزم هنگ کرد!!!! کسی هس کمک برسونه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
1
7
vaghean ke khejalat bekeshid in tableghe?
نظر مازياررودياني
| درباره ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
پاسخ
1
21
ازصميم قلب براي ايشون آرزوي سلامت وبازگشت به زندگي عادي رادارم .اوروزي يك هنرمندموفق در عرصــــــــه بازيگري بود.آن خاطرات خوبش هميشـــــــــــه جاودان خواهدبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
پاسخ
0
23
واقعا که شماها دشمنان آقای پورعرب هستید پورعربِ عزیز همیشه عزیزو زیبا بوده و همیشه هم عزیزو زیبا خواهد ماند این رو هم یادتون باشه که از هر دست بدی از همون دست پس می گیری ایشالا خدا عوضشو بهتون بده میایید هنرمند توانایی مثل آقای پورعرب رو مسخره می کنید .از خدا بترسید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
پاسخ
0
18
من همیشه وبا هر قیافه ای دوستش دارم خدا کمک کند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
پاسخ
0
13
روزگارست آنکه گه عزت دهد گه خار دارد
چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد.

من هم واقعا از اینکه هنر مند خوبی مثل پور عرب گرفتار بیماری شده متاسفم و امید وارم زودتر شفا بگیره و به اوج خودش برگرده .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
پاسخ
2
15
سلام به همه هموطنای خوبم ، حالا آقای پورعرب به هر دلیلی الان حالش خوب نیست ، ما تنها کاری که از دستمون بر میاد اینکه برای شفای همه مریضها دعا کنیم ، کی میدونه شاید خدایی نکرده یه روز برای ما هم اتفاق بیافته ، به خودمون اجازه ندیم به این راحتی درباره ی کسی نظر بدیم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
پاسخ
0
26
سایتتون افتضاحه،اگه هزار تا مطلب مفید تا حالا نوشته باشید این یکی همرو خراب کرد رفت،شرم آوره خجالت بکشید.آنچه عزیز است زیباست،آقای پور عرب همچنان عزیز و زیباست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
پاسخ
0
6
khoda jon to bozorgiyo arhaman rahemin ,,kkhodet komakesh kon. va dastesho begir on behet ehtiyaj dare va ma ham be on be omid an roz... .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
پاسخ
0
12
من که باورم نمی شه از صبح که این عکسو دیدم صد تا سایتو زیرو رو کردم ببینم واقعیه یا نه ولی هنوزم باور نمی کنم امیدوارم هر چه زودتر به دوران اوجش برگرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
پاسخ
3
10
خدمت دوستان عرض شود آقای پورعرب رو همه هنر دوستان می شناسند .محبوبیت ایشان به اندازه محبوبیت محمد علی فردین هست و تاجایی که خاطر داریم چند سال پیش آقای پورعرب درغم ازدست دادن خواهرش خیلی به سوگ نشست وحتی تا دوسال از بازیگری کناره گیری کردودر مصاحبه تلویزیونی که ایشان انجام دادند به اصرار ودعوت تنی چند ازکارگردانهای بزرگ دوباره به صحنه سینما و تلویزیون برگشتند واکنون آثار ناراحتی گذشته خودشو نشون داده.
UNITED STATES
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
پاسخ
4
9
در مورد بعضی از آدما که حرف بی ربط زدن ایشان با هال ترین و با جذبه ترین بازیگر زمان بوده این حرفه چی هست که میگید دعا در حقش بکنید که زود خوب بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
پاسخ
1
7
من ابولفضل پورعرب را درفیلم چند میگری گریه میکنی خیلی ازش خوشم اومدوالانم تااین عکسهارادیدم گریه کردم خداشفادهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
پاسخ
1
16
واقعا واسه همتون متاسفم... بجاي اينكه دلگرمي اين عزيزمون تو يه همچين وضعيتي باشين ميگين معتاد شده؟... واقعا كه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
پاسخ
1
4
vaghean vase bazi az afrad ke in harfaro poshte in honarmand mizanan moteasefam aval behtare tahghigh konin ke etiyad bade in modate kam in model tasir haro nadare bad hamchin bazigari inkaro nemikone ke 4ta bache in chizaro poshtesh began
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
پاسخ
1
2
moteasefam vase kasaie ke fekr mikonan ieshun motadan.faghat soestefade vase resanehao majalat shode
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
پاسخ
1
3
moteasefam va3 kasi k in fekraro mikone. ishala b kuriye cheshme bad bina har che zudtar khub she
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
پاسخ
0
8
سلام.بنظر بنده که ایشون از برترین های سینمای ایرانه حالا به هر دلیلی پیر شده مهم نیست باید به فکر این هنرمندان بود!!!!
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
پاسخ
1
3
الهی بمیرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
پاسخ
1
24
خدای من این ابوالفضل پورعربه؟؟؟؟؟؟؟؟ با دیدن این عکس اشک از چشمام سرازیر شد.... خدایا شفاااااااااااااااااااااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
پاسخ
0
7
ابوالفضل پور عرب يكي از چهره هاي درخشان سينما كه يك عمري را صرف هموطنان كرد تا بتواند با هنرمندي خويش خدمتي براي ما بكند ، تنها خواهش من اين است كه بياييد براي يك لحضه هم كه باشد دست به دعا بگشوييم تا هر چه زوتر شفا يابد
التماس دعا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
پاسخ
0
9
سلام سوپر استار سینمای ایران آقای پور عرب بزرگ
احساس تنهایی نکنید مادعاگویتان هستیم
تا دوباره بلند شوید سینمای ایران نیازمند افرادی مثل شما وهمچنین دوستدارانتان منتظر درخشش دوباره شما در عرصه سینما میباشند ما دوستان داریم
امیدوارم که خوب شوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
پاسخ
1
7
آقای پور عرب دوست دارم. تو رو خدا هر چی زودتر خوب شو.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
پاسخ
2
7
باسلام من اقای پور عرب خیلی دوست دارم وامیدپارم هرچه زودتر شفا پیدا کنند من از فامیلهای اقای عرب پور هستم ومیدونم که ایشان مبتلا به سرطان هستند من واقعا وقتی نظراتو خوندم متاسف شدم یک سری ادمهای بیکار فکر میکنند اقای عرب پور اعتیاد دارند نه ایشان سرطان دارند وبه خاطر سرطان اینجوری شدند البته الانم خداروشکر حالشون بهتره باتشکر
پاسخ ها
نظر فیروزه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
اگه واقعا فامیلشونی چرا میگی عرب پور به جای پور عرب؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
پاسخ
4
4
ابو جان چه معتاد باشی چه سرطانی باشی ....خلاصه هر چی باشی حمایتت میکنیم عزیزمییییییییییییییییییییییییییی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
پاسخ
2
7
سلام از اقا امام زمان میخوام که سوپر استار سینمای ایران را شفای کامل اعطا فرماید دوستارت هادی در قلب همه ما جای داری طاقت بیار رفیق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
پاسخ
1
5
ابوالفضل پورعرب همیشه در قلب همه ایرانیان جادارد ایشان همواره مرد بزرگی هستند و مهم اینه که دل و روحیه آدم جوون باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
پاسخ
1
3
بی چاره دلم واسش می سوزه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
پاسخ
1
3
درموردايشون نبايدقضاوت كرد بايدعبرت گرفت....(برمال وجمال خويشتن غره مشو كان رابه شبي برندو اين رابه تبي )
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
پاسخ
1
3
واقعا اين هنرمند براي ما عزيز است و عزيز خواهد ماند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
1
4
خدا شفاشون بده اشااااااالا
اولین دفعه که عکسشونو دیدم تا 1 ساعت هنگ بودم
بازی زندگی دیگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
1
5
باسلا ماز اینکه آقای پورعرب را با این وضعیت دیدم خیلی ناراحت شدم .انشااله هرچه زودتر خوب شود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
0
4
با سلام وقتی عکس آقای پور عرب را دیدم خیلی ناراحت شدم از شما خواهش میکنم با ایشان مصاحبه داشته باشید. تا هنرمندان هستند قدرشان را بدانیم
آقای پور عرب دوستتان دارم
امیدوارم به روز های خوب گذشته باز گردید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
پاسخ
3
11
خاک تو سرتون با این سایت مزخزف مثل اینکه شما هیچ وقت مریض نشدید واصلا هم قرار نیست مریض بشی خیلی بی چشم ورویید . خدا لعنتتون کنه الهی الهی مثل پور عرب مریض شید
آقای پور عرب من سالهاست شما را در تلوزیون دیده ام اما هیچ کدام از فیلمهای سینمایی شما را ندیده ام حتی نمی دانستم شما سوپر استار ایران بودید .به نظر من قیافه وظاهر آدم ها اصلا اصلا مهم نیست وقتی اخلاق وایمان به خدا داشته باشند طاقت بیارید انشاءالله این روزهای سخت خواهد گذشت وشما به زندگی طبیعی خودتان برخواهید گشت من شوهرم وهمه بچه هام برای شما از صمیم دل دعا وآرزوی بهبودی می کنیم .پیشنهاد میکنم شروع کنید به ختم قرآن وهرروز هر قدر برایتان میسر است از آن بخوانید وکوچک ترین اهمیتی به حرف وحدیث های بیهوده نکنید حتی به گذشته هم فکر نکنید اراده کنید وتصمیم بگیرید که خوب خوب وسالم شوید بیماری موجب آمرزش گناهان است خوش به حالتان روزی که از بیماری فارغ شوید مثل کودک تازه به دنیا آمده پاک ونورانی خواهید بود « یا من اسمه دواء وذکره شفاء ابوالفضل پور عرب را به مظلومیت اهلبیت از این بیماری تلخ نجات بده آمین یارب العالمین» خدانگهدار شما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
پاسخ
1
4
خیلی ناراحت شدم ازخداوند بزرگ توی این روزهای محرم برای این هنر مند بزرگ درخواست سلامتی را دارم امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست اورده و به جامعه هنری باز گردند تا ما دوباره از وجود این هنرمند بزرگ بهره مند شویم.رضا از شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
پاسخ
1
7
واقعا كارتون شرم آوره!
يعني واقعا شعورتون نرسيد رفتارتون زشت و زننده ست!!!!!!!!!!!!!
اقاي پور عرب اميدوارم هر مشكلي كه داريد به ياري خدا حل بشه
اينارم ببخشيد تو رو خدا بچگي كردند!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
پاسخ
1
3
بالاخره هر جوانی پیر میشه دیگه قرار نیست همه جوان بمانند من خودم از اونایی هستم که یهو پیر شدم حرف م ردم بیشتر ازیتم میکنه تا پیری زود رس اقای پور عرب در هر سنی باشند ودر هر تیپی باشند برای ما عزیز هستند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
پاسخ
4
3
آقای پور عرب را اعتیاد از بین برده و برای مردم ثابت کنید که اقای پور عرب معتاد بوده و از مردم غایم نکنیدمن یکی از دوستداران آقای پور عرب هستم از خدا آرزوی سلامتی اورا دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
پاسخ
0
4
agaye pur arab wagean az chehrehaye be name sina budand man khili motasef shodam ba didane axe felishun.khoda madade hame bashe enshallah...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
پاسخ
0
8
بنظرمن شایعس که اقای پورعرب معتاده.من خیلی دوسش دارم .ایشالاخداشفاش بده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
پاسخ
1
4
خدا رو به این روزهای محرم قسم میدم همه مریضاو اقای پور عرب و شفا بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
پاسخ
2
2
ما عاشقتیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
پاسخ
1
2
از این که چهره آقای ابوالفضل پور عرب را دیدم خیلی شوکه شدم اما یه چیزی برام سواله اینکه کی نفرینش کرده چون شنیده بودم خانمش خیلی از دستش شاکی بوده اون در شراتیط بدی از پور عرب جدا شد اما پور عرب به جای دلداری چیکار کرد باهاش ...........سعی کن تو زندگی به طرف یه هدف شلیک کنی به امیرد بهبودی شما عزیز.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
پاسخ
1
7
بعضی از ما آدمها چقدر فضولیم به کسی چه ریطی داره که سرطان داره یا معتاده فضولهای نامرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
پاسخ
0
5
منم با عباس موافقم ای بابا چیکار دارید که واسه چی اینجوری شده به جای این کارا دعا کنید آقای پور عرب ما دوستت داریم ایشالا زود زود به یاری امام حسین خوب میشید فقط روحیه داشته باشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
پاسخ
0
1
من ديروز خبر فوت ايشون رو شنيدم خيلي ناراحت شدم براي اينكه مطمئن شوم درست است يا كذب وارد اينترنت شدم كه اين عكس ونظرها رو خوندم اصلا نميخوام باور كنم وبسيار متاسفم اما اميدوارم ايشون هرچه زودتر خوب شوند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
پاسخ
0
3
زیبایی واقعی از درونست...از حضرت ابوالفضل شفای ابوالفضل پورعرب عزیز را خواستاریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
پاسخ
0
3
من یکی از کسانی هستم که شفای ابوالفضل پورعرب عزیز را از امام زمان می خواهم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
پاسخ
0
2
مممممممممممممن فکر کرررررررررررررررررررردم مرررررررررررررررررررررده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
پاسخ
0
3
من شنیده بودم مریضه ولی فکر نمیکردم اینطور شده باشه..وقتی که عکساش دیدم خیلی ناراحت وتعجب کردم..از خدا میخام که هر چه زودتر اقای ابولفظل پورعرب اقای سینما رو شفا بده..الهی امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
پاسخ
0
4
خدا جوونی و زیبایی بهش داده خودشم گرفته فقط از خدا می خوام ایشون زود خوب بشن
بخدا حیفه یه تار مو از سرش کم بشه
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
پاسخ
0
2
ملت ما به همه چی آدم کار دارن الا لب مطلب
کلا فضولی درخونمونه

ایشالله که اقای پور عرب زود خوب بشن
چون واقعا افرادی مثل اقای پور عرب در سینمای ایران دیگه تکرار نمیشن , با ارزوی سلامتی برای ایشون ♥
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
پاسخ
0
3
اين اولين مطلب بي ربطي بود كه از اين سايت ديدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
0
3
چهره نیست که مونگاره یادش همیشه توقلبهاست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
پاسخ
0
5
واقعا حیف شد.من ایشون رو زیاد دوست داشتم و دارم.براش دعا میکنم که مریضیش خوب بشه شما هم بجای تهمت زدن براش دعا کنید.............................................................
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
پاسخ
0
2
فان الشاهد هوالحاکم(ان کس که شاهد است او حکم میکند)و خداست ان شاهد غیبی که بر سر هر کوی و برزن معرکه جمال اوست پس دوستان عزیزم بگذاریم خدا که مقام قضاوت شایسته بارگاه اوست در مورد آقای عرب پور حکم کند نه من و نه تو!!فقط ارزوی سلامتی وتوفیقات روزافزون برای اقای عرب پور عزیز از خداوند بزرگ را مسئلت می نمایم...
UNITED STATES
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
پاسخ
0
3
اامیدوارم هیچوقت از روی ظاهر انسانها قضاوت نکنیم اگه مریض هستند امیدوارم شفا پیدا کنندواگر چیز دیگه ایه به خیر وخوشی حل بشه ودوباره ایشان را خندان ببینیم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
پاسخ
0
2
آخی خیلی دلم براش سوخت . امیدواذم زود خوب بشه .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
0
1
خدا حفظش کن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
0
2
واقعا خجالت نمیکشید این طور با آبروی آدم ها بازی میکنید؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پاسخ
0
1
هنر مند همیشه هنرمند میماند
حتی در سکوت هم درخششی بیشتر از قبل نامش را فرا میگرد

دوستت دارم در هر زمان و با هر چهره ای که روزگار بر تو میپوشاند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پاسخ
0
1
جان.خیلی ناراحت شدم
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
پاسخ
0
3
خودشو وفیلماشو دوست دارم ودارم عاشقانه واز ته قلب براش دعا میکنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
پاسخ
31
1
آدم با یه زن پیر میشه وای به حال این بدبخت بادوتا معلومه چه بلایی سرش میاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
پاسخ
0
1
خیلی ناراحت شدم ازخدامیخوام خوش تیپ ترین بازیگرایران شفاپیداکنه
UNITED STATES
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
پاسخ
0
2
آقای پورعرب من از وقتی شنیدم شما بیمارید هر شب واستون دعا میکنم امیدتونو از دست ندید همه ایران شما رو دوست دارندانشاالله زودترخوب بشیدبالاخره این همه دعا در درگاه خدا بی جواب نمی مونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
پاسخ
0
1
واقعا واسه نویسنده این مطلب متاسفم.بی احترامی تا چه حد....خودتو مسخره کن....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
پاسخ
0
2
خدا شفات بده انشاالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
پاسخ
0
1
خیلی بخدا متاثر شدم اصلا باور نمیکنم امیدوارم بهتر شه انشا اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
پاسخ
0
2
انشا الله هرچه زودتر خوب بشوند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
پاسخ
0
2
خیلی ادمای ..... هستید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
پاسخ
0
2
من اقاي پورعرب راخيلي دوست دارم ازخدا ميخوام كه اين هنرمند ارزنده راهرچه زودتر شفابده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
پاسخ
0
1
کاشکی اسممونومسلمون نمیذاشتیم.کاشکی انسان نبودیم.اونوقت شایدمیشدیه جوری این حرفاروتوجیه کرد.ابروذره ذره جمع میشه..بالودربه بادش ندید.من مدتهاسرصحنه باهاش زندگی کردم.مردترازخودش خودشه.انگ اعتیادازطرف نامرداییه که نمیتونستن تاسالم بودبه گردپاش برسند.انشالله بادعای دوستان همه بیمارای سرطانی شفا پیداکنن.باابروی هیچکس حتی دشمنتون بازی نکنید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
پاسخ
0
12
با سلام ناخوداگاه بیاد فیلم عروس افتادم که نقطه عطف بازیگر خوب و محبوب سینما جناب آقای پورعرب بود انگار دیروز بود اولین سالهایی بود که تلوزیون تبلیغ فیلم میکرد روزی چند بار از دو شبکه ای که داشتیم آنونس فیلم عروس رو واسه تبلیغ تو سینما میگذاشت باور کنید فریم به فریمش الان تو ذهنم مجسم شد من هم به سهم خودم آرزو میکنم ایشون بزودی انشاالله سلامتی خودشونو بدست بیارن و حداقل یه بار دیگه ایشون رو روی پرده سینما ببینیم
نظر علی ساریان
| درباره ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
پاسخ
0
2
من ازاین بدترش رودیدم خوب شده به ا میدخدا اقای پورعرب هرچه زودتربه صحنه برگرده همه دعامیکنیم این کارزودترانجام بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
پاسخ
0
1
ازخداوندشفایت را خواهان هستم خوانواده ی رفعتیان تبریز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
پاسخ
0
1
خداشفابده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
پاسخ
0
1
واقعن براتون متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
پاسخ
0
0
عجب
نظر مهدیه ذبیحی راد
| درباره ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
پاسخ
0
0
سلام به هنرپیشه موفق ایران که همیشه و در هر زمان افتخار ما ایرانی ها در هر عرصه ای خواهد بود. هر موجود زنده ای تجلی از یاد خداست پس اهمیتی نداره که شکل ظاهر ش چی باشه اون دل آدماست که باید دریایی باشه... با آرزوی بهترینها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
پاسخ
0
17
خیلی زشته که یک سری سودجوی فرصت طلب بخوان از یک بیمار سرطانی به عنوان سوژه‌ای برای تبلیغات شون در مورد جراحی زیبایی و پلاستیک استفاده کنن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
پاسخ
0
0
etflaki saratan dare eteiado az koja avordhn man ke hamhshe vasash doaa mikonam....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
پاسخ
0
0
پیری سراغ همه میاد دیروزود دارد همش دو روز فرصت داریم بی خیال
نظر مهین بیات از قم
| درباره ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟
UNITED STATES
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
پاسخ
0
7
منم سرطان دارم چون که خودم این درد رو دارم و عذاب میکشم از ته دلم به آقای پور عرب دعا میکنم از خدمت حضرت معصومه هستم از قم از حضرت معصومه وبرادرش امام رضا می خوام که هرچی زوتر خوب بشه الهی امین منم دعاکنید حق یارتان یا علی
پاسخ ها
نظر farshid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
با سلام
انشاالله که همه بیماران سلامتی خودشون رو هر چه زودتر بدست بیارن و شما خواهر عزیز هم شفای عاجل خود رو از امام رضا (ع) بگیرید.
یا علی مدد
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
سلام مهین جون
امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی و مطمئن باش که خوب میشی
من برات همیشه دعا میکنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
پاسخ
0
6
از خدابترسیدوباابروی برادرعزیزی چون پورعرب بازی نکنیدانشاالله که خوب بشه
نظر طرفداران پروپاقرص
| درباره ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
پاسخ
0
0
خدا ایشاالا..شفاش بده و به بازیگریش ادامه بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
پاسخ
0
0
دوستانی که میگین معتاد شده
شما خجتالت نمیکشین که با آبروی یکی ز بندگان خدا بازی میکنید فکر قیامت خودتون هم باشید

واقعا جای تاسف داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
پاسخ
0
0
ممنون از خبرگزاریتون اما بنده خدا هنوز زنده استا! ایشالا البته سالیان سال هم زنده باشه. اما هنو داره نفس میکشه شما برداشتین رو عکسش درس تشریح دادینا! به اینم فکر کنین خودش بیاد و این پیج رو ببینه چه حسی میشه آخه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
پاسخ
0
0
هر چیزی تاوانی داره !!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
پاسخ
0
1
سلام/من سارا هستم از خوزستان
واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدیم.
از خدامیخوام که شما روشفا بده... الهی امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
هر چی هستی دوستتان داریم ارزو داریم سلامت باشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
از خداوند سلامتی شما را میخواهم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
پاسخ
0
0
واقعا شوکه شدم
آخه.....چه جوری میشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
پاسخ
0
0
بابای من هم سرطان داشت خوب شد انشاالله اون هم خوب میشه براش دعا می کنم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
0
0
سلام من تنها حرفی که میتونم درمورد این بنده خدا آقای عرب بزنم اینه که احساس میکنم خیلی سختی دیده که میتونه همین 3بار ازدواج باشه فقط باید بهش روحیه داد ازخدا میخوام خوش قیافه تر از اول بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
پاسخ
0
1
اخرمانفهمیدیم سرطان گرفته یاپیرشده؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست،ای برادر سیرت زیبا بیار
آقای پور عرب با هر قیافه ای باشه یه قلب مهربون و صدای جذاب داره که آدم نمیتونه ازش دل بکنه
نظر نظر رحمانی
| درباره ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
پاسخ
1
0
وااااااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!یعنی این اقای پور عربه؟؟؟مطمئنید داداش دوقلو نداره؟؟





/
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
پاسخ
0
1
دوسش دارم اميدوارم هرچه زودتر خوب بشه و سلامتيشو بدست بياره واقعا ازته قلبم براش دعا ميكنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
پاسخ
0
1
خیلی زشته که از بیماریه یه نفر اینطوری سوء استفاده می کنید. از خودتون خجالت بکشید خودتون رو بزارید جای آقای پور عرب. اگه یکی قیافتون را با عکس کاریکاتوری تحلیل می کرد و راجع به پیری پوستتون در اثر سرطان مطلب می نوشت خوشتون می اومد؟ پدر من در اثر همین بیماری در عرض 2 ماه کل صورتش آب شد و یک ماه بعدش هم از دنیا رفت...به شما هم می گن انسان که دارید راجع به این بازیگر اینطوری نظر می دید؟ اینو بدونید سرطان در کمین همه شماست و بدون اینکه ازش باخبر باشید می تونه تو وجودتون ریشه بزنه و در عرض یک شب از ریخت قیافه بیافتید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پاسخ
0
0
چند وقتی بود که باخودم میگفتم دیگه از اقای پور عرب خبری نیست تا اینکه امشب به سرم زد یه خبری از اینترنت بگیرم که ای کاش نگرفته بودم حالم خیلی بد شد باورم نمیشه که این همون ابوالفضل باشه
خدااااااااااااااااااااااااااااا آخه چراااااااااااااا؟؟؟؟؟
براسلامتی کسی که دوسش داریم کسی که سالها بافیلم هاش زندگی کردیم دعا کنید
یاعلی مدد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
پاسخ
0
0
بیکارید چیکار ب زندگی مردم دارین والا...........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
پاسخ
0
0
چقدر شماها بیکارید که میاین اینجا باهم دعوا میکنید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
پاسخ
0
0
حبيبي هستم از تبريز از امام رضا ميخوام هر جه سريعتر شفا عنايت كنه
نظر جوادسالاری
| درباره ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
پاسخ