۳۳۸۱۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ابهام در آینده یحیی در تیم ذوب‌آهن

اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن بر کاهش رقم قرارداد اعضای تیم فوتبال این باشگاه از جمله یحیی گل‌محمدی تأکید کردند.

خبرگزاری تسنیم: شب گذشته اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن نشستی را با مدیرعامل و سرمربی این تیم برگزار کردند که این نشست تا ساعات ابتدایی بامداد روز چهارشنبه نیز به‌طول انجامید. در این نشست همه اعضای هیئت مدیره از جمله شاهرخ شهنازی، رئیس هیئت مدیره باشگاه نیز حضور داشتند. نحوه ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده و مباحث مالی مربوط به بودجه و برنامه‌های باشگاه برای فصل آینده جزو محورهای اصلی بحث در نشست شب گذشته بودند.

با توجه به اینکه سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای سال سوم برنامه‌اش در این باشگاه اهدافی را از جمله قهرمانی در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا تبیین کرده است، برنامه‌هایش از جمله بودجه مورد نیاز برای فصل آینده را نیز برای هیئت مدیره تشریح کرد.

آذری برخلاف برخی از اعضای هیئت مدیره اعتقاد خاصی برای پیش بردن برنامه‌های خود با یحیی گل‌محمدی دارد و به‌همین دلیل خواهان ادامه همکاری با این سرمربی در فصل آینده است، اما اغلب اعضای هیئت مدیره با وجود قهرمانی تیم در جام حذفی به‌طور کلی از عملکرد آن در لیگ و همچنین آسیا رضایت ندارند و مشکلات مالی نیز باعث شده تا نه تنها با افزایش رقم قرارداد سرمربی تیم به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان مخالفت کنند، بلکه خواهان کاهش چشمگیر آن نیز شوند که این موضوع به مذاق گل‌محمدی خوش نیامد و اعلام کرد به‌زودی نظر نهایی خود را برای ادامه همکاری با باشگاه ذوب‌آهن اعلام می‌کند.

یک منبع آگاه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که با شرایط فعلی بعید است همکاری یحیی گل‌محمدی با ذوبی‌ها ادامه داشته باشد و با توجه به محدودیت‌های مالی که حتی برای بودجه فصل آینده نیز در نظر گرفته شده که باعث می‌شود آذری را از اهداف سال سوم برنامه‌اش دور کند مشخص نیست او نیز به همکاری خود با باشگاه ذوب‌آهن ادامه خواهد داد یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج