۳۳۸۱۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اشکان دژاگه در یک قدمی فسخ قرارداد

رئیس جدید باشگاه العربی به صورت رسمی فعالیتش را آغاز کرد تا به اذعان خودش به شرایط این تیم معروف قطری سرو سامان بدهد.

ورزش سه: شیخ خلیفه بن جبر که بعد از برگزاری انتخابات در هیات امنای باشگاه بیشترین آرا برای تصاحب صندلی را به دست آورده بود بعد از این نمایندگانش در نشست شب گذشته با روسای هیات امنا حکم رسمی ریاست او را دریافت کردند از امروز به صورت رسمی فعالیتش را در این باشگاه آغاز کرد و در اولین گام به گفته روزنامه الوطن در پی جذب سرمربی جدید و کنار گذاشتن بازیکنان مازاد از جمله خارجی های تیم برآمد.

شیخ خلیفه که از همان روزهای ابتدایی مبارزات انتخابی مدعی شده بود تمام بازیکنان خارجی را کنار خواهد گذاشت تا نفرات جدیدی را جذب کند امروز در مصاحبه با روزنامه الوطن بار دیگر بر سیاست های خود تاکید کرد و مدعی شد تا چند روز آینده با تمام نفرات مازاد تیمش تسویه حساب خواهد کرد از جمله اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران.

شیخ خلیفه در شرایطی از فسخ قرارداد دژاگه صحبت کرده که این بازیکن به عنوان یکی از گران ترین خریدهای باشگاه هنوز دو سال دیگر با العربی قرارداد دارد از همین رو بسیاری اعتقاد داشتند چون باشگاه نمی تواند از عهده مبلغ جریمه که بالغ بر ۷ میلیون یورو می شود بربیاد احتمال کنار گذاشتن این بازیکن از العربی خیلی کم است اما رسانه های قطری خلاف این موضوع نوشتند که فسخ قرارداد دژاگه و سایر خارجی های العربی زیاد کار سختی نیست.

در قطرقانونی وجود دارد که باشگاه ها هنگام عقد قرارداد با بازیکنان خارجی موضوع فسخ احتمالی را نیز مد نظر قرار داده و در همان زمان به توافق برای قطع همکاری به توافق می رسند از همین رو در ماجرای اشکان دژاگه هم این اتفاق افتاده و کاپیتان تیم ملی با دریافت رقمی توافقی از العربی کنار گذاشته خواهد شد. نکته ای که شیخ خلیفه به آن اشاره و در گفتگو با الوطن مدعی شد در حال حاضر پول برایش اهمیتی ندارد و تنها به دنبال بستن تیمی قدرتمند آن هم با هدایت یک مربی کاربلد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج