۳۳۸۲۳۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

برترین گوشی‌ها از نظر عملکرد در AnTuTu

نرم‌افزار AnTuTu که یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بررسی و ارزیابی عملکرد گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید لیستی از قدرتمندترین‌های حال حاضر بازار در ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی را معرفی کرد.

وب سایت فارنت - حسن کریمی: نرم‌افزار AnTuTu که یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بررسی و ارزیابی عملکرد گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید لیستی از قدرتمندترین‌های حال حاضر بازار در ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی را معرفی کرده که بررسی آن خالی از لطف نخواهد بود.

برترین گوشی‌ها از نظر عملکرد در AnTuTu

آنچه در نگاه اول به چشم می‌خورد، بهره‌مندی سه عنوان برتر لیست از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ است. موضوعی که با توجه به حضور تراشه‌های قدرتمند از شرکت‌هایی مانند سامسونگ و هواوی، بیش از پیش اهمیت خواهد یافت. از طرف دیگر، هر سه عنوان برتر این لیست، از شش گیگابایت رم بهره‌مند شده‌اند.

نکته‌ دیگر آنکه تنها یک گوشی غیرچینی یعنی گلکسی S۷ Edge در میان پنج گوشی برتر لیست مشاهده می‌شود و چهار گوشی برتر (جایگاه چهارم در اختیار Xiaomi Mi ۵ مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم است) هر سه از طرف شرکت‌های چینی تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

از این توضیحات که بگذریم بدنیست نیم‌نگاهی به عناوین برتر لیست داشته باشیم. جایگاه اول در اختیار Vivo Xplay ۵ Elite قرارگرفته و LeEco Le Max ۲، ZUK Z۲ Pro و Xiaomi Mi ۵ در تعقیب این گوشی پیشتاز هستند.

گلکسی S۷ Edge پرچمدار قدرتمند سامسونگ نیز در مکان پنجم و بالاتر از آیفون ۶S و آیفون SE شرکت اپل جا خوش کرده است. ال‌جی جی ۵ جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده و Meizu Pro ۶ و Honor V۸ جایگاه‌های نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌‌اند.

برترین گوشی‌ها از نظر عملکرد در AnTuTu

در نظر داشته باشید که بهره‌مندی عناوین برتر این لیست از ۲ گیگابایت رم اضافه (در مقایسه با گوشی‌های دیگر لیست) در ثبت نتایج بهتر در نرم‌افزار بنچمارک تاثیر فراوانی داشته است. از سوی دیگر، باید پذیرفت که اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با نمایشی خیره‌کننده بالاخره موفق شده کابوس نسخه قدیمی‌تر یعنی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ را به‌طور کامل از خاطر کاربران پاک کند.

آنچه مسلم است، چشم‌انداز روشنی که در پی رونمایی از وان‌پلاس ۳، گلکسی نوت ۶، موتو زد، نسخه به‌روزرسانی شده ال‌جی وی ۱۰ و دستگاه‌های هوشمند جدید سونی ایجاد خواهد شد می‌تواند دامنه عملکرد گوشی‌های اندرویدی را به حوزه‌ای ارتقا دهد که در حال حاضر در اختیار رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌های سطح پایین و متوسط بازار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط سامسونگ نوت

    • بینام

      کاش منم سونی داشتم :-(
      خیلی عالیه و با کلاسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج