۳۳۸۲۳۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

لیام نیسن در «عملیات» جنگی کره ای

با پایان مراحل فنی تولید اکشن جنجالی«عملیات کرومیت»، این محصول تازه سینمای کره جنوبی به روی پرده سینماهای این کشور آسیایی می رود.

جام جم: با پایان مراحل فنی تولید اکشن جنجالی«عملیات کرومیت»، این محصول تازه سینمای کره جنوبی به روی پرده سینماهای این کشور آسیایی می رود.

تولید این درام تاریخی واقع گرا با سروصدای بسیار زیادی همراه بوده است. گفته می شود منتقدان و تماشاگران کره ای، چشم انتظار نمایش عمومی فیلم هستند.

لیام نیسن در «عملیات» جنگی کره ای

لیام نیسن بازیگر ایرلندی تبار مقیم هالیوود، یکی از نقش های اصلی «عملیات کرومیت» را بازی کرده است. به همین دلیل، فیلم یک اکران بین المللی گسترده هم خواهد داشت.

داستان فیلم که برمبنای یک حادثه تاریخی نوشته شده، در باره یک ستوان کره ای (با بازی لی جونگ جائه) در سال ۱۹۵۰ و مشارکت او در جنگ کره است.

این داستان به بهانه حضور وی در رویدادهای جنگ، به بررسی عملیات معروف ۲۰ سپتامبر سال ۱۹۵۰ می پردازد. تاریخ نویسان از این عملیات به عنوان اقدامی یاد می کنند که سرنوشت جنگ کره را تغییر داد.

لیام نیسن در داستان فیلم، در نقش ژنرال مک آرتور بازی کره است. او رهبری عملیات نظامی موسوم به کرومیت را به عهده داشت. لی جوم سو و جین سه یون دو بازیگر دیگر سرشناس کره ای هم در این فیلم حضور دارند.

شرکت فیلم سازی معتبر سی جی اینترتینمنت قصد دارد «عملیات کرومیت» را در سطح گسترده ای در کره جنوبی اکران عمومی کند. اوایل ماه ژولای به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین شده است.

اما تماشاگران آمریکایی باید تا ماه آگست صبر کنند. در این ماه، فیلم در حدود ۳۰۰ سالن سینمای آمریکای شمالی اکران خواهد شد. این اولین بار است که یک فیلم کره ای، در این تعداد سالن سینما در آمریکا به نمایش عمومی درمی آید.

جان اچ لی کارگردان فیلم، از آن به عنوان یک اکشن تاریخی و حماسی سطح بالا اسم می برد و می گوید فیلمش قابل مقایسه با آثار جنگی سطح بالای هالیوودی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامدرضا

      لیم نیسن واقعا بازیگر تاثیر گذاری حتما فیلمی هم بازی می کند تاثیر گذار خواهد بود

    • فراهانی

      خوبه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج