۳۳۸۲۳۹
۴۲ نظر
۵۰۰۳
۴۲ نظر
۵۰۰۳
پ

احمدی‌ نژاد جرات ورود به انتخابات را ندارد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: شخصا معتقدم که احمدی‌نژاد دیگر جرات ورود در عرصه انتخابات را ندارد.

خبرگزاری ایلنا: عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات با اشاره به طرح موضوع یک‌دوره‌ای شدن دولت روحانی از سوی جریان‌های خاص عنوان کرد: افراطیونی که هیچ گزینه‌ای برای عرضه به مردم ندارند، شروع به تبلیغات منفی در مورد تک‌دوره‌ای بودن دولت آقای روحانی کرده‌اند؛ این در حالی است که نه تنها من بلکه بسیاری از سیاسون بر این تحلیل هستند که روحانی در دوره بعد هم رئیس جمهور ایران خواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از ادعای افراطیون مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان پروژه عبور از روحانی را کلید زده‌اند، گفت: البته من سخنگوی اصلاح‌طلبان نیستم، منتها می‌گویم اصلاح‌طلبان خودشان زبان سخن گفتن دارند و نیاز به سخنگویی دیگران ندارند. هر کسی می‌تواند حرف خود را بزند، ولی دوستان اگر کاندیدایی برای عرضه دارند او را اعلام و به مردم معرفی کنند چون هیچ‌کسی را که بتواند با روحانی رقابت کند، ندارند دست به تخریب دولت می‌زنند.

رمضان‌زاده در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین رقیب روحانی را برای سال ۹۶ چه کسانی می‌دانید، یادآور شد: معتقدم مهم‌ترین رقیب روحانی تیم اقتصادی دولت است که در بسیاری از موارد به ضرر روحانی عمل می‌کند و آقای روحانی حتما باید تجدیدنظری در این تیم داشته باشد. واقعا برای آقای روحانی در حال حاضر رقیب سیاسی نمی‌بینم.

او ادامه داد: سیاست‌های اقتصادی دولت درست است، اما تیم اجرایی مناسبی برای اجرای این سیاست‌ها در دولت نیست اولویت‌بندی سیاست‌گذاری‌های دولت درست است، اما تیم مناسبی برای اجرای این سیاست‌ها ندارد و تیم فعلی بی‌اندازه محافظه‌کار است و از ریسک پرهیز می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که فکر می کنید در سال ۹۶ چه مسئله‌ای برگ برنده آقای روحانی خواهد بود، تاکید کرد: فکر می‌کنم وزنه دولت در سال ۹۶ یک برنامه ‌درازمدت اقتصادی ۱۵ ساله برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهد بود و به نظرم آقای روحانی به فکر این مسئله است و حتما تا سال ۹۶ این کار را انجام خواهد داد.

رمضان‌زاده در مورد آرایش سیاسی طیف احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: از آمدن چهره‌ای مثل احمدی‌نژاد در عرصه رقابت استقبال می‌کنم بالاخره او تا به امروز پاسخگوی تخلفات خود و دولت‌های نهم و دهم نبوده است و با کاندیداتوری و حضور در عرصه رقابت امکان این پاسخگویی فراهم خواهد شد و این بهترین فرصت برای ملت است که دیگر از چنین افرادی رودست نخورند. با همه این ها شخصا معتقدم که احمدی‌نژاد دیگر در عرصه انتخابات ورود نمی‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد ضرورت تغییر در کابینه و بدنه مدیریتی دولت گفت: معتقدم که ضروری است دولت در فرصت باقی‌مانده تغییر جدی در کابینه خود ایجاد کند در مورد استانداران و فرمانداران هم در برخی موارد حتما نیازمند تغییر هستیم تا شاهد عملیاتی تر شدن سیاست‌های دولت روحانی باشیم. در این میان ضرورت اولیه تجدیدنظر در تیم اقتصادی دولت است.

سخنگوی دولت سیدمحمد خاتمی در مورد فعالیت تیم رسانه‌ای دولت عنوان کرد: اینکه تیم رسانه‌ای دولت کم‌کار است، واقعیتی است که نمی‌توان آن را انکار کرد؛ یعنی مراکزی برای پاسخگویی در نظر گرفته شده است که این‌ها با یکدیگر هماهنگ عمل نمی‌کنند و فعال هم نیستند در حالی که دولت نیازمند یک تیم رسانه‌ای قدرتمند، فعال و به‌روز است در حالی که تاکنون این اتفاق نیفتاده است. در عین احترام به آقای نوبخت معتقدم سخنگویی دولت نیازمند یک کار تمام‌وقت است.

رمضان‌زاده در مورد عملکرد نمایندگان لیست امید گفت: اگر عدم همراهی برخی اعضا را در نظر نگیریم بقیه اعضای لیست امید خیلی خوب عمل کردند و به تعهدهای خود پایبند بودند، متاسفانه کسانی که از سوی اصولگرایان معتدل در لیست امید قرار گرفتند نتوانستند به تعهدهای خود عمل کنند و این تنها ضعف لیست امید بود.

او در مورد ترکیب هیات رییسه مجلس دهم افزود: من معتقدم این بهترین ترکیب هیات رئیسه بعد از مجلس ششم بود و کاملا قابل دفاع است به نظرم بهترین وضعیت هیات رئیسه ترکیب فعلی است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که پست‌های باقیمانده مجلس دهم به چه صورت تقسیم خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم در این مورد اختلاف جدی ایجاد نمی شود و دوستان با هم فکری در این مورد به جمع‌بندی خواهند رسید.

رمضان‌زاده تاکید کرد: به نظر من شأن عارف و سوابق او اقتضا می‌کند که در مرکز پژوهش‌های مجلس قبول مسئولیت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر احمدی نژاد آمد
      ما مشتاقان منتظر
      آمدنت هستیم ای ابر مرد تاریخ ایران،

    • بدون نام

      آقای رمضان زاده ازلج شماهم که شده میادوکاندیدمیشه ورای هم میاره ،دوستان شمااذعان میکنن که احمدی نژادپیروزانتخاباته بعدشماعکس اونا اظهارنظرمیکنید

    • بی کار

      واقعا با نظر ایشون موافق هستم یه سری وزیر ومعاون تواین دولت هستن که واقعا درحدوتوان دولت آقای روحانی نیستن واین رکودشدید اقتصادی ونبود شغل بی کاری به خاطر تصمیمات رکودی همین آقایان هستش! اگه دکتر روحانی میخواد دوردوم هم ریس جمهور بمونه باید یه فکر برای معیشت مردم وعدالت اجتماعی بکنه حتی باتغییر کابینه واسناندارن

    • بدون نام

      آقای روحانی اگه میخوان دوره بعد هم اعتماد مردم رو جلب کنن باید تو انتخاب وزرا بیشتر دقت کنن، بعضی وزرا اصلن به فکر مردم نیستن مثل وزیر صنعت...

    • بیکار درمانده

      آقای روحانی رئیس محترم جمهوری ایران اسلامی باسلام و احترام
      خواهشمند است هر چه زوتر ،وزیراقتصادگ ورئیس کل بانک مرکزی راه از کار برکنار نمایراهاینها باعث رکود اقتصادی
      مملکت ما هستند؟؟؟؟؟؟؟؟

    • رعد

      در قد و قواره این حرفها نیست که اظهار نظر کند.
      اندکی صبر سحر نزدیک است.
      زنده باد احمدی نژاد عزیز رئیس جمهور قلبها

    • صادق

      کجایی آقای رمضان زاده انگاراز هیچی خبرنداری ونمیودنی که احمدی نژاد درمیان عامه مردم چه جایگاه ویژه ای دارد! این نخستین باراست که رئیس جمهوری پس ازاتمام دوره اش این همه محبوبیت وجذابیت داردوبرای آمدنش لحظه شماری میشود.شما اگر کمی درک داشتید این اشتیاق مردم نسبت با بازگشت احمدی نژاد یارمظلومان رادرک میکردیدواینگونه قضاوت نمیکردید.محبوبیت احمدی نژاد به علت ظلم ستیزی،افشاگری وصداقت وپاکی است واین برهیچکس پوشیده نیست حتی خودشما!!!!درودبیکران براحمدی نژادیار مستضعفان.

    • خلیل

      به جون هرچی مرده / احمدی برمیگرده

    • بدون نام

      اقای رمضان زاده یک قرون بده .اش. به همین خیال باش.ملت شعار نمیخواهند کار میخواهند.درود بر مرد بی رقیب مردمی نژاد محبوب ودوست داشتنی.پس شما هنوز ملت ایران را نشناخته اید.

    • بدون نام

      به کوری چشم حسودان ودیده تنگان چنان رای به احمدی نژاد میدهیم که درتاریخ انقلاب مثال زدنی وکم نظیر باشد.راستی خواب دیدی خیر باشه.

    • بدون نام

      واقعا متاسفم من دوتا کامنت متفاوت گذاشتم اما شما با سانسور شدید چیزی که مطابق میلتون بود را نمایش دادید جمع کنید این بساط

    • بی نام

      فقط فقط احمدی نژاد من این بار به احمدی نژاد رای میدم خدایی تو دوره احمدی نژاد ایران خیلی پیشرفت کرد

    • دوست

      احمدی نژاد حامی مستضعفان باید بیاید مامنتظر امدنت هستیم به هیچکس رای نمیدم جز احمدی نژاد

    • احمدرضا حسامی

      ی مثلی است که می گوید سالی که نیکوست از بهارش پیداست به که کدام دستاوردش می‌نازد به تورمی که درست کرده یا از اشتغال که همه را بیکار کرده و یا در سیاست خارجی تا توانسته به خارجی ها بجا بدهد مردم را نادان ندانید از صدتای شماها دانشمند تر هستند

    • بازنشسته تامین اجتماعی

      چرا که نه وقتی یک بوم و دو هوا باشد چرا که نه فکر میکنید با این کاری که برای افزایش حقوق تامین اجتماعی انجام دادند کسی نرنجید در صورتی که ان زمان ایشان جهت اغزایش حقوق چه کردند کی خراب کرد دولت تدبیر و امید همان کسانی که دل زن و بچه های ما را خوش کرد بعد دروغ گفت

    • صمد پناهی

      آقای رمضانی شما با این دفاع از روحانی تیشه به ریشه اش زدی، آره وزرایش ترسو هستن بخاطر اینکه رییسش ترسو، وادم ترسو هیچ کاری نميتونه بکنه چه برسه اقتصاد فعلی درست کند، آقای احمدی نژاد کاندید ریاست جمهوری میشه و رییس جمهوری اسلامی ایران هم سه باره میشه، چونکه این اقتصاد نابسامان فقط احمدی نژاد درست میکنه، نه شما که وعده پانزده سال دیگر میدید آغا هفت کفن پوسیده آنموقع

    • Mitradelfanazari

      سلام و عرض ادب طاعات قبول حق ...میخواهم ببینم احمدی نژاد با چه رویی میخواهد برگرده اون دکل نفت و ..... دو ذ های بیکران مملکت رو به نابودی کشاند به حق این ماه عزیز نابود بشه و دستش از سر مردم بیگناه قطع بشه امین

    • بدون نام

      اونایی که نظر مثبت رو احمدی نژاد دادن فک نکنن ملت احمقن. یه نفر صدتا نظر مثبت رو احمدی نژاد داده .نه عزیز ما احمق نیستیم .یه نظر هم میدادی کافی بود

      پاسخ ها

      • زهراM

        ولشون کن واسه خنده خوبن، من جدیدا بجای شوخی های اجتماعی میام کامنتای طرفدارای محمود مردم فریب رو تو خبرای محمود میخونم. آخر سوژه خنده ان. دست و پا زدنشونم جالب :)))))

    • جواد

      احمدی نژاد هیچ سودی برای ایران نداشت و با حیله دور دوم رییس جمهور شد مگر نه قطعا موسوی برنده میشد

    • ایرانی

      احمدی نژاد بیاید به او رای می دهیم

      درود بر بزرگ مرد تاریخ ایران

      ای احمدی ما منتظریم

      رای ما احمدی نژاد

    • بدون نام

      برای دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی چه رای بیارن چه نیارن،برای کشور قحط الرجال سیاسی نیست که آقای احمدی نژاد مجددا تشریف بیاورن.در حال حاضر حامیان سابق ایشان هم از آقای احمدی نژاد روز گردان شدن.چه برسه عوام مردم.

    • بی عار

      همینقدرمطمئن باشید که روحانی برای بار دوم انتخاب نخواهدشد

    • بدون نام

      کاش احمدی نژاد دوباره کاندید بشه و آبروش بریزه چون مردم عاقل محاله دوباره بهش رای بدن اینجوری اندک طرفدارانش هم دهنشون واسه همیشه بسته میشه

    • بدون نام

      در مورد آقای احمدی نژاد ضرب المثلش این میشه که آزموده را آزمودن خطاست! ایشون امتحانشو پس داده.قبول شده یا نشده در امتحان جواب رو توده مردم باید بگن.

    • بدون نام

      ما حتما نظرمان نیست که دور دوم آقای روحانی رای بیارن یا نیارن هرکس که از ایشون اصلح تر آگا تر به سیاست داخلی و خارجی و دیپلماسی و حقوق و امور بین الملل و دیپلماتیک وسازندگی و نوآوری وپویایی ورشد سریع و رونق در اقتصاد و در کل رشد وپیشرفت کشور اسلامی عزیز ایران از هرجهت داشته باشد اولویت با ایشان است.تعصب اول ما باید به کشور باشد نه این شخص و آن شخص.

    • واقع بین

      اگه کسانی که از احمدی نژاد تعریف و دفاع می کنند قصدشان مزاح و شوخی است عیبی نداره یک کمی باهم می خندیم و شاد می شویم ولی اگر نظر جدی و واقعی شان هست باید از اونها تعجب کنم انگار که در دوران ریاست ایشون در ایران نبوده اند این درسته که بعضی از افراد کابینه دکتر روحانی مثل خانم ابتکار مهندس نعمت زاده و از همه بدتر دکتر طیب نیا وزیر اقتصاد خوب کار نکرده اند و امیدوارم اینها و افراد مشابه بر کنار شوند ولی یادمان باشه که زمان آقای احمدی نژاد بالاترین اختلاص ها و زمان ایشان شش قطعنامه بر علیه جمهوری اسلامی صادر شد که چناب دکتر اونها را کاغذ پاره می دونستند اونوقت دوستان از باز گشت ایشون استقبال می کنند واقعا جای تعجب داره تجربه را تجربه کردن خطاست

    • بدون نام

      گنه کرد دربلخ آهنگری زدنددرشوشتر گردن مسگری! اگه منظورتون معدود آدمهای مفسد دراطراف احمدی نژاده اینو مطمئن باشید در همه دوره ها آدمهای مفسد باظاهرفریبنده وجوددارندکه روی پیشانی شان هم چیزی نوشته نشده ولی مسئله اینجاست بنا به دلایلی تنها تعدادکمی ازآنها رسوامیشوندوبیشترشان باقی میمانند و برمسندی دیگرتکیه میزنند.حمایت ما از احمدی نژاد بدلیل صداقت وپاکی وعدالتش درارتباط باجامعه وافشاگری وقاطعیت با مفسدین است که اینها امتیاز بزرگی است.البته نقاط ضعفی بوده که باتوجه به موقعیت وشرایط وقت ، طبیعی است اما درمجموع دولت احمدی نژاددرعمل یک دولت مردمی بود که باتوجه به مانع تراشیهای موجود مشکلات بسیاری را ازمیان برداشت وما حامیانش قدر دار زحمات 8ساله اش هستیم وبر او درود میفرستیم.

    • معلم بازنشسته

      كسي كه جرئت دارد اقازاده هاي مفسد را رسوا كند مسلما جرئت ورود به انتخابات را خواهد داشت . متاسفانه اين اپيدمي توهم در بين تعدادي از مسئولين ارشد وجود دارد انها تصور ميكنند كه مردم فقط مردم خيابان ميرداماد به بالا هستند

    • واقع بین

      شما فساد معاون اول و معاون اجرایی و اختلاس های شدید بانکی دوران آقای احمدی نژاد را معدود می دونید چطور رییس جمهوری معاون اولش مفسد باشد و او نداند جهت اطلاع تان بگم معاون اول یعنی اگر یک روز آقای احمدی نژاد به هر دلیلی اگه نبودند ایشون رییس جمهور بودند

    • واقع دین 2

      کجا و کی آقای احمدی نژاد مفسدین را رسوا کردن فقط هر زمان که مسافرتهای شهرستانی رفتن سر تریبون سخنرانی همیشه گفتن اسامی افراد در جیبم هست.ولی در طول این 8 سال خبری ازبن اسامی نشد فقط اوایل در انتخابات تشری به آقازاده های آن جناب و این جناب زدن آن هم بجهت تبلیغات انتخاباتی بگم بگم راه انداخته بودن. همان هایی که احمدی نژادها بواسطه آن دولتشان احمدی نژاد شدن.کسی که نداند که معاون اولش چکار میکند یا آن یکی دستیارش چه مبالغ هنگفتی به دبی ترانسفر میکند مانند پدری است که در 1خانه نداند چه خبر است و فرزندان و اهل بیتش چکار میکند و نتواند آن خانه را مدیریت کند.حال ایشان چگونه میتواند ادعای بگم بگم داشته باشد!!!!800میلیارد دلار درآمد کشور در زمان 8سال دولت ایشان که در طول 100 سال گذشته بی سابقه بوده را ول کردید همش میگید حامی مستضعفین بوده که اگر این درآمد درست و بجا و بهینه مصرف میشد به جرات میتوان گفت که کل ایران را میتوانستن آباد کنن و الان دیگر مستضعفی هم نبود که بعضی از دوستان روی این القاب هی مانور تبلیغاتی بدن. درآمدی که 100 سال فروش نفتش کمتر از 8سال درآمد نفتی دولت ایشان بوده.و بالاترین درآمد بی سابقه نفتی را دولت ایشان با نفت بشکه ای 150 دلار داشتن. آنوقت شما به 4عدد مسکن مهر پایه لرزان چسبیدید دوست عزیز؟آن هم چه مسکنهایی که مترصد وقوع 1زلزله 5 ریشتری نصف نیمه است تا ازبین برود.دوستان احساسی برخورد نکنید لطفا فکر کنید و منطقی باشید.با علی مولاء مددی فرما.

    • واقع دین2

      مثل آقای احمدی نژاد این میشه که میگن آزموده را آزمودن خطاست.

    • هم وطن

      یادتونه روزای اول ریاست جمهوری آقای روحانی خودشون تشریف آوردن گفتگوی خبری با کلی تمجید و تعریف از دولتش از اون کلید مشکلاتش از اون حرفایی که گفت میخام فقرو از جامعه بردارم، میخام مردم با افتخار صدقه بدن، میخام دولت به سمت مردم دست دراز کنه، میخام آنقدر اشتغال زایی بشه که کسی بیکار نمونه، میخام دولت و ۱۰۰ روزه به وضع ۸ سال قبل برگردونم ، کوه اون وعده وعیداش با این افتضاحی که به بار آورده این همه رکود اقتصادی تو همه اصناف شغلی جامعه(کسانی که بازارین حرف منو بیشتر متوجه اند) این همه بیکاری اونم از افتخارش(برجام) که هنوز هیچ اثر مثبتی تو جامعه که نیست میخام مجددا تحریم هارو شدیدتر کن بابا بس کنید تورو خدا اینقدر کورکورانه طرفداری نکنید خودتون برید عملکرشو مطالعه کنید دو سه وزیر از عهد عتیق آورده هیچ کاری برای این جونا نکردن

    • ایران زمین

      اوالا که 12 سال قطعنامه پشت قطنامه صادر شده ضد ایران این1. ازین 12 سال 8سالش متعلق به جناب احمدی نژاد بوده این2،که بدترین و مهلک ترین و موثرترین و کارآمدترین قطنامه ها ضدایرانی از لحاظ اقتصادی وسیاسی و هرلحاظ در دوره ایشان صادر شده 6قطعنامه و همراه متمم و دیگر ضمائم که متعلق به سازمان ملل شورای امنیت و کشورهای اروپایی و آمریکااین تا اینجا خب!این همه افتضاحی که بار اومده انتظار نداشته باشید که سر 1سال و2سال رفع و رجوع بشه.حل کردن این همه افتضاح و گزافه گویی های دوره های قبل کار1یا 2سال نیست همه هم خوب میدانیم این3.بعدشم داداش ما خودمونم تو بازاریم هم تحصیل کرده،البته نه اون بازاری که چرتکه میندازن! از همه جاهم مطلعیم از توده مردم و بتن جامعه انواع رسانه ها صوتی تصویری مطبوعات کانالهای اجتماعی وغیره و نتیجتا عوام نیستیم این3.در آخر اگر جناب احمدی نژاد رو کلا فاکتور بگیریم.اگر شورای محترم نگهبان دوره بعدی انتخابات 1رجل سیاسی اصلح تر و کارآمدتر واگاهتر از هر لحاظ از جناب روحانی معرفی کنند اینو بدانید که مردم 100%به ایشان رای خواهند داد جدای از جناب احمدی نژاد.نفر برای ما ملت آگاه فهیم باشعور انقلابی و اسلامی در مقام اجرا مهم نیست.مهم سربلندی و پیشرفت کشور عزیز اسلامی و انقلابی ایران وادامه و دوام آرمانهای حضرت امام(ره)و رفاه حال عمومی مردم عزیز ایران زمین چه شهری چه روستایی از هر لحاظ میباشد،بالأخص از لحاظ اقتصادی.این شما هستی که کورکورانه و از روی تعصب خشک و بی جا و غیراصولی از جناب احمدی نژاد با آن شعارهای تو خالیشان و آن همه افتضاح حمایت میکنید.اولویت سربلندی کشور ایران از هر لحاظ در دنیا و رفاه مردم عزیز کشور اسلامی ایران عزیز تر از جان هستش چه خرد چه کلان.شخص یا شخصیت برای مردم مهم نیست. عملکرد و کارنامه مهم است.آره داداش.چو ایران مباشد تن من میاد.

    • شهروند

      من به هیچکی رای نمیدهم میشینم به این مردم میخندم.

    • وطن پرست

      کسی بیاد که برای مردم و کشور کارو تلاش کنه کشورو ببره جلو 1تعدادی چسبیده به مهره های سوخته وپس زده.یادتون نیست احمدی نژاد روز آخر کاریش شب تو تلویزیون چقدر از مردم عذرخواهی و طلب بخشش و حلالیت کرد.نکنه حتما 1تعدادی میخوان 100 سال دیگه عقبگرد کنیم.

    • میهن دوست

      از قدیم گفتن کم گوی و گزیده گوی چون در.آقا جان زبان سرخ احمدی نژاد سر سبز ملت را به باد داده.عوارضش تا الان که الانه کاملا مشهود.پدر جان چرا با هم جروبحث میکنید؟چیزیکه عیان است چه حاجت به بیان است پدر من.

    • 1کاسب

      سلام دوستان من سال 86 تو بنگاه مشغول بودم تو منطقه 2تهران .اون زمان خونه نوساز متری 400 تومن بود درعرض 1سال شد3برابر سال 88 هم شده بود متری 3میلیون سال 92 هم که احمدی نژاد وداع کرد متری شده بود 8 تا 8.5 میلیون از خیر و برکتش.این مثال رو زدم اوناییکه سر احمدی نژاد با بقیه کل میندازن بدونم اونوقتا چه خبر بوده همه چی زود یادشون نره.همه چی زود پاک شده از حافظتون؟

      پاسخ ها

      • معلم بازنشسته

        جناب اقاي كاسب ضمن احترام براي نظر شما بايد خدمتتان عرض نمايم مشكل اصلي در تحليل هاي اقتصادي شما و همفكران شما در اين است كه فكر ميكنيد ايران فقط تهران است و تهران فقط شمران است فلذا تحليل هايتان كمي ابكي از اب در ميايد و مانند دوستانتان در سال 88 گرفتار توهم تقلب ميشويد زيرا فقط به دو رو بر خودتان نگاه ميكنيد . توصيه ميكنم سري به روستا هاي اطراق تهران بزنيد . به شهرهاي كوچك ديگر ايران برويد جمعيت هايي را خواهيد ديد كه صدايشان تا بحال به گوش كسي نرسيده است اما انان نيز حق راي دارند

    • بازنشسته

      بابا احمدی نژادم خودش آدم بدی نبود دلسوز مردم بود.ولی بنده خدا کار بلد نبود.سواد سیاسی نداشت در اون حد بود دیگه بنده خدا.اشتباه از مردم بود دفعه اول بهش رای دادن.ولش کنید بحث نکنید.موضوع های بهتریم هست

    • سیامک

      کار خوبی میکنی خنده دوای هر دردی

    • بدون نام

      احمدی نژاد اینقدر جرات داشت که دل دولت مردان آمریکا را لرزاند و ترس بر اندامشان انداخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج