۳۳۸۲۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تعطیلی «افسانه ببر» ادامه‌دار شد

در پی آسیب دیدگی بازیگر نمایش "افسانه ببر" که منجر به تعطیلی اجرای امشب این نمایش شد، کارگردان این اثر اعلام کرد اجرای این نمایش تا روز شنبه متوقف شده است.

خبرگزاری ایسنا: در پی آسیب دیدگی بازیگر نمایش "افسانه ببر" که منجر به تعطیلی اجرای امشب این نمایش شد، کارگردان این اثر اعلام کرد اجرای این نمایش تا روز شنبه متوقف شده است.

هادی عامل هاشمی درگفتگو با ما درباره آخرین وضعیت اجرای نمایش‌اش توضیح داد: شب گذشته (۱۸ خرداد ماه) هدایت هاشمی تنها بازیگر این نمایش دچار درد شدیدی در ناحیه کمر شد به طوری که خود من تصمیم گرفتم اجرای شب گذشته را لغو کنیم اما با اصرار خود او ، نمایش دیشب اجرا شد و این در حالی است که هدایت با درد زیادی روی صحنه رفت و بسیار تحت فشار بود.

تعطیلی «افسانه ببر» ادامه‌دار شد

وی اضافه کرد: بعد از اجرا هدایت را به بیمارستان بردیم که در آنجا به او داروهای مسکن و شل کننده عضلات تزریق شد و ظاهرا همان تزریقات باعث شد تا امروز دچار سرگیجه شود و با سر به زمین بخورد که همین موضوع باعث آسیب دیدگی شدید در ناحیه بینی او شده و خون‌ریزی زیادی داشته است.

هاشمی افزود: صیح امروز بار دیگر او را به اورژانس منتقل کردیم و پزشک مربوط گفت به علت ضایعه شدید در ناحیه کمرش به مدت ۴۸ ساعت اصلا نباید حرکتی داشته باشد. به همین دلیل اجرای ما تا روز شنبه تعطیل خواهد بود و از روز یکشنبه اجرای‌مان را از سر می‌گیریم.

این کارگردان تئاتر اضافه کرد: طی دو روز آینده هدایت هاشمی فیزیو تراپی خواهد داشت اما طبق آنچه که پزشک اعلام کرده، حداقل ۱۰، ۱۵ روز آینده دردخفیفی دارد و به همین دلیل اجرای ما سبک‌تر خواهد بود.

هادی عامل هاشمی در پایان به ما گفت: علاقه‌مند به اجرای نمایش بودیم و اصولا وقفه در اجرا، شکل خوبی ندارد اما درحال حاضر سلامتی هدایت از هر چیز دیگری مهم‌تر است و امیدوارم به زودی شرایط بهتری داشته باشد.

نمایش"افسانه ببر" نوشته داریو فو نمایشنامه‌نویس شهر ایتالیایی است که این روزها در تماشاخانه "باران" روی صحنه است. این نمایش چند سال پیش نیز توسط همین گروه و در قالب نمایشی محیطی اجرا شد اما اجرای آن ناتمام ماند و گروه اجرایی همیشه در پی فرصتی بودند تا بار دیگر نمایش‌شان را به صحنه بیاورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج