۳۳۸۲۸۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آذری: توافق با یحیی طبق زمان‌بندی‌ها بود

مدیرعامل ذوب آهن می‌گوید طبق زمان‌بندی‌ها با یحیی گل‌محمدی به توافق رسیده‌اند و در سال جاری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: سعید آذری درباره تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی به مدت یک فصل اظهار کرد: ما از ابتدا هم هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد با گل‌محمدی نداشتیم و فقط طبق زمان‌بندی‌ها پیش رفتیم. ما اولین جلسه‌مان را دیشب برگزار کردیم و امروز هم با گل‌محمدی به توافق رسیدیم و به سرعت هم قرارداد را امضا کردیم. سیاست‌های جدید باشگاه در جلسه روز گذشته ابلاغ شد و همه هم از آن حمایت کردند.

مدیرعامل ذوب آهن درباره اینکه آیا طبق برنامه کوتاه مدت‌شان سال آینده برای قهرمانی در آسیا آماده می‌شوند و اینکه آیا هیات مدیره از این برنامه حمایت کرده است، گفت: هیات مدیره همیشه از برنامه‌های ما حمایت کرده و تمام تلاش خود را انجام داده است. ما هم امیدواریم در این راه با قدرت گام‌هایمان را برداریم. البته وضعیت اقتصادی کشور تا حدودی مناسب نیست و همه در شرایط ویژه‌ای قرار دارند. همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و سال آینده طبق قول‌هایی که داده‌ایم برای قهرمانی آسیا پیش می‌رویم.

او در پاسخ به این سوال که از چه زمانی وارد بازار نقل و انتقالات می‌شوند گفت: ما از فردا وارد بازار نقل و انتقالات می‌شویم و طبق نیازهای یحیی گل‌محمدی عمل می‌کنیم. یحیی لیست ورودی‌ها و خروجی‌ها را معرفی کرده و ما طبق آن پیش می‌رویم.

آذری درباره تمدید قرارداد با کاوه رضایی و مسعود حسن‌زاده گفت: کاوه به تازگی از قطر بازگشته و سعی می‌کنیم با بازیکنانی که یحیی نیاز دارد مذاکره کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قاسم حدادی‌فر در لیست مد نظر علیرضا منصوریان برای لیگ شانزدهم قرار دارد تاکید کرد: حدادی فر و حسن‌زاده با ما قرارداد دارند. آقایانی که به این بازیکنان علاقه دارند می‌توانند به باشگاه ذوب آهن نامه بزنند و با هم مذاکره کنیم. استقلال هم اگر حدادی‌فر را می‌خواهد به ما نامه بزند. البته ما ابتدا نظر سرمربی خودمان را در نظر می‌گیریم و اگر یحیی بازیکنی را بخواهد او را حفظ می‌کنیم.

آذری ادامه داد: ما در دو سال گذشته از سایپا و داماش بازیکن گرفته‌ایم و پول آن‌ها را پرداخت کردیم و برای کاوه رضایی ۵۰۰ میلیون تومان به باشگاه سایپا پول پرداخت کرده‌ایم. برای هادی محمدی و مسعود حسن‌زاده از داماش و محمد نژاد مهدی از پدیده هم این کار را انجام دادیم. مطابق استانداردها هر بازیکنی که بخواهد از ذوب آهن جدا شود، باید باشگاه مورد نظر مبلغ رضایت‌نامه او را پرداخت کند.

مدیرعامل ذوب آهن درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس مبلغ رضایت‌نامه محسن مسلمان را پرداخت کرده گفت: نه آن‌ها قرار بود مبلغ رضایت‌نامه را که به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت کنند و سازمان لیگ قول داده که آن را پرداخت کند. البته هر موقع سازمان لیگ پول داشته باشد، مبلغ رضایت‌نامه مسلمان را هم پرداخت می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جمال آزادی

      من پرسپولیسی هستم ولی مدیر مثل آقای آذری ندیذم... خیلی تدبیر داره و دوراندیش
      تمام بازیکن هاش قرارداد بلند مدت داره نه یکی دو سال

    • پویا امیری

      دست مریضاد آقای آذری عزیز.مطمئنم که نظر هوادارها را جلب میکنی،انشاالله که در همه مراحل کار و زندگیت موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج