۳۳۸۳۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیداحمد خاتمی: چه اتفاقی افتاده که رهبر انقلاب این همه روی انقلابی ماندن تکیه دارند

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دولتمردان، مسوولان قوه قضاییه، قوه مقننه، نهادهای مختلف و آحاد ملت باید در انقلابی ماندن هم پیمان و همدست باشند.

ایرنا نوشت:عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دولتمردان، مسوولان قوه قضاییه، قوه مقننه، نهادهای مختلف و آحاد ملت باید در انقلابی ماندن هم پیمان و همدست باشند.

آیت الله سید احمد خاتمی این مطلب رادر پاسخ به سوالی درباره فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مبنی بر انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن بیان کرد.

وی افزود: دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی از اسفندماه سال گذشته که اعضای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری به حضورشان شرفیاب شدند تا ۱۴ خرداد امسال، انقلابی ماندن خبرگان، حوزه و سرانجام انقلابی ماندن عموم ملت و مسوولان نظام بوده است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ابتدا باید این دغدغه رهبر معظم انقلاب را جدی گرفت که چه اتفاق افتاده است ایشان این همه روی انقلابی ماندن تکیه دارند، چند سال پیش نیز فرمودند من انقلابی هستم، دیپلمات نیستم.

آیت الله خاتمی ادامه داد: به نظر می رسد که رهبر معظم انقلاب احساس می کنند در یک عرصه هایی این فضا یا کم رنگ شده یا در آستانه کم رنگ شدن است و این خطر است.

وی یادآور شد: معظم له فرمودند در طول این ۳۷ سال هر وقت انقلابی عمل کردیم پیشرفت داشتیم و هر وقت انقلابی عمل نکردیم، آسیب دیدیم.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با یادآوری تفسیر انقلابی بودن از منظر رهبر معظم انقلاب گفت: بصیرت انقلابی، دشمن شناسی، نقشه های دشمن و عملکرد انقلابی، قانون مدارانه و به موقع و تقوای سیاسی در مسایل مختلف داشتن، خط و جهتی است که حضرت آیت الله خامنه ای دادند و باید به جای شعاری برخورد کردن بکوشیم تا این رهنمود معظم له عملی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج