۳۳۸۳۳۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مودیان مالیاتی مراقب تقلب باشند

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که موديان مالياتي مراقب فعاليت غير قانوني شرکت‌هاي کاغذي که با هدف سودجويي و انتفاع نامشروع، اقدام به کدفروشي و صدور فاکتورهاي جعلي مي‌کنند، باشند.

ایسنا: سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که موديان مالياتي مراقب فعاليت غير قانوني شرکت‌هاي کاغذي که با هدف سودجويي و انتفاع نامشروع، اقدام به کدفروشي و صدور فاکتورهاي جعلي مي‌کنند، باشند.

دفتر مرکزي حراست سازمان امور مالياتي کشور در اين اطلاعيه، با بيان اينکه اين سازمان با ساز و کارهاي مختلف، اقدامات متقلبانه و غيرقانوني افراد سودجو و فرصت طلبي که با تاسيس شرکت‌هاي صوري و فاقد فعاليت واقعي، اقدام به ارايه فاکتورهاي جعلي، صوري و غيرواقعي يا سوءاستفاده از شماره اقتصادي (کد فروشي) به منظور زمينه سازي فرار مالياتي مي‌نمايند را رصد مي‌کند، اعلام داشته است که اين سازمان تاکنون فهرستي از ۱۵۰۰ شرکت کاغذي که به اين اقدام مجرمانه مبادرت ورزيده‌اند را به منظور آگاهي عموم مردم، بر روي درگاه سامانه الکترونيکي ماليات بر ارزش افزوده (به نشاني WWW.EVAT.IR) قرار داده است.

اين اطلاعيه در ادامه مي‌افزايد: در اصلاحيه جديد قانون ماليات‌هاي مستقيم، تمامي موارد جاعلانه و متقلبانه از قبيل تنظيم دفاتر، اسناد و مدارک خلاف واقع و استناد به آن و همچنين معاونت در ارتکاب اين اعمال، «جرم» تلقي شده و مرتکبان اين اعمال مجرمانه، برابر ماده ۲۷۴ قانون مالياتهاي مستقيم، به مجازات هاي قانوني (از جمله پرداخت جريمه، حبس، محروميت از برخي حقوق قانوني و...) محکوم خواهند شد.

دفتر مرکزي حراست سازمان امور مالياتي، در اين اطلاعيه، با تاکيد بر هوشياري موديان محترم مالياتي در مقابل چنين اقدامات مجرمانه اي، اعلام نموده که به زودي فهرست اسامي نزديک به ۱۰۰۰ شرکت ديگر کاغذي، کد فروش و صادر کننده فاکتورهاي جعلي که از نظر اين سازمان فاقد اعتبار بوده و اسناد صادره از سوي آنها مورد پذيرش ادارات امور مالياتي قرار نخواهد گرفت را از طريق پايگاههاي اطلاع رساني اينترنتي و درگاهاي مرتبط با سامانه هاي الکترونيکي مالياتي از قبيل WWW.EVAT.IR منتشر ساخته و به اطلاع عموم موديان گرامي خواهد رساند.

دفتر مرکزي حراست سازمان در پايان، از موديان مالياتي درخواست کرده تا در صورت مواجهه با اين قبيل شرکت هاي متخلف، ضمن حفظ هوشياري کامل و اجتناب از اعتماد به تبليغات فريبنده آن ها، اطلاعات خود را از طريق تماس با شماره تلفن ۳۹۹۰۳۷۵۲ (حراست مرکزي سازمان) يا تماس تلفني با دفاتر حراست مستقر در ادارات امور مالياتي سراسر کشور اعلام کرده و يا اسناد و مدارک در اختيارشان را با مراجعه به اين دفاتر، ارائه داده، زمينه برخورد قانوني با متخلفان و مجرمان را فراهم سازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزا

      شما لطف بفرمایید برای دریافت مالیات مودیانی را استخدام کنید و جهت اینکه آنها تخلف ننمایند برای هر مامور یک نفر کنترل چی بگمارید، و چون ممکن است کنترل چی هم به خلاف گرایش داشته باشد، برای آن هم یک نفر مافوق کنترل چی استخدام وباز با توجه به گرانی و تورم جهت احتیاط یک نفر فوق مافوق جهت نظارت بر فوق مافوق یک نفر بی طرف و مامور استخدام وهمین طور جهت هر نفر با هر شغلی به روش توصیه شده انجام نمایید، در این صورت ممکن هست، شاید، احتمالا، کمتر تخلف مالیاتی را شاهد باشیم!!!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج