جاباما
۳۳۸۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پشت پرده اخراج خبرنگاران از تمرین تیم ملی

تمرین چهارشنبه هفته گذشته تیم ملی در حالی با حضور خبرنگاران برگزار شد که با تصمیم کادر فنی بعد از یک ساعت خبرنگاران از محل تمرین بیرون رفتند.این مسئله باعث شد که خبرنگاران از این دستور کی روش تعجب کنند.

پشت پرده اخراج خبرنگاران از تمرین تیم ملی

تماشا: تمرین چهارشنبه هفته گذشته تیم ملی در حالی با حضور خبرنگاران برگزار شد که با تصمیم کادر فنی بعد از یک ساعت خبرنگاران از محل تمرین بیرون رفتند. این تصمیم بدون هماهنگی قبلی گرفته شده بود. این مسئله باعث شد که خبرنگاران از این دستور کی روش تعجب کنند. معمولا درتمام تمرینات تیم ملی مدت زمانی که خبرنگاران حق دارند حضور داشته باشند روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار می گیرد ولی در تمرین روز چهارشنبه هیچ اطلاع رسانی ای در این باره نشده بود.

البته شنیده می شود حضور محمد مایلی کهن در تمرین چهارشنبه باعث شده که کادر فنی تیم ملی تصمیم بگیرند این کار را انجام بدهند تا در آستانه بازی با کره جنوبی آرامش ملی پوشان به هم نخورد.

مایلی کهن معمولا هر از چندگاهی مصاحبه تندی انجام می دهد و حاشیه هایی را برای فوتبال به وجود می آورد. اودر یکی دو مصاحبه آخرش علیه سرمربی تیم ملی حرف زده و مدعی شده که او باید هر چه سریعتر از تیم ملی کنار گذاشته شود و یک مربی داخلی جایگزین او شود.

گویا اعضای کادر فنی تیم ملی زمانی که دیدند مایلی کهن خود را به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی رساند، تا تمرین ملی پوشان را تماشا کند، از مدیران حراست استادیوم خواستند که خبرنگاران را از استادیوم بیرون کنند تا به این وسیله از ایجاد حاشیه جلوگیری کنند.

البته مایلی کهن این بار برای ایجاد حاشیه به تمرین تیم ملی نیامده بود. او 30 دقیقه بعد از شروع تمرین وارد زمین شماره 2 شد و زیر سایه یکی از درختان و دور از چشم خبرنگاران ایستاده تمرین را تماشا کرد. زمانی هم که دوربین شبکه ورزش سراغ او آمد تا با او مصاحبه کند، او گفت که نمی خواهد برای تیم ملی حاشیه درست کند.

در نهایت هم با اصرار گزارشگر این شبکه چند دقیقه مصاحبه کرد و برخلاف همیشه در حرف هایش هیچ انتقادی وجود نداشت. او تنها تماشاگران را به حمایت از تیم ملی دعوت کرد. با این حال زمانی که او در حال مصاحبه بود، حراست ورزشگاه آزادی از خبرنگاران خواست که تمرین را ترک کنند. بهانه آنها این بود که کادر فنی نمی خواهد در تمرینات تاکتیکی خبرنگاران حضور داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج