۳۳۸۳۹۰
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

آزادی ۷ ایرانی از زندان امارات

همزمان با ماه مبارک رمضان و در پی رایزنی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دوبی با دیوان حاکم راس الخیمه هفت زندانی ایرانی در این امارت مورد عفو قرار گرفته و بزودی پس از طی مراحل قانونی آزاد و به میهن اسلامی باز می گردند.

خبرگزاری ایرنا: همزمان با ماه مبارک رمضان و در پی رایزنی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دوبی با دیوان حاکم راس الخیمه هفت زندانی ایرانی در این امارت مورد عفو قرار گرفته و بزودی پس از طی مراحل قانونی آزاد و به میهن اسلامی باز می گردند.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در دبی برای آزادی ایرانیان زندانی در امارتهای شمالی شامل شارجه، عجمان، رأس الخیمه،‌ام القوین و فجیره نیز اقدامات حقوقی و کنسولی لازم را انجام داده و در صورت عفو این زندانیان بزودی خبر آزادی آنها اعلام خواهد شد.

این افراد به اتهامات مختلف در این شیخ نشین و راس الخیمه دستگیر و در زندان به سر می بردند. در طول سال گذشته بااحتساب این افراد بیش از ۱۲۵ زندانی ایرانی از زندان های دوبی وامارت های شمالی امارات عربی متحده آزاد وبه کشور بازگشته اند.

در امارات عربی متحده همراه داشتن هرنوع قرص حاوی کدئین بدون نسخه تایید شده پزشک و مواردی ازاین دست در زمره جرایم مرتبط با مواد مخدر محسوب شده و مجازاتهای سنگینی درپی دارد.

همچنین با توجه به قوانین سختگیرانه در این کشور چنانچه فردی به اتهام تکدی گری دستگیر شود، تا صدور حکم زندان و سپس اخراج، با توجه به طولانی بودن روند دادرسی، دچار سرگردانی شده و هزینه های سنگین مادی و معنوی بر آنان و خانواده ایشان تحمیل می شود.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دوبی به هموطنان توصیه اکید کرد که به منظور دوری از مشکل، پیش از سفر به امارات از قوانین این کشور در زمینه حمل داروهای ممنوعه و برخی امور دیگر اطلاعات لازم را کسب نمایند.نکات و هشدارهای لازم در این خصوص در وب سایت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دوبی ذکر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی امارات بدون نسخه و تجویز پزشک دارو نمیدن و دارو کدیین و اینا بدون مجوز جرم هست اونوقت ما در ایران هر چقدر پول بدی بهت دارو میدن حالا مهم نیست چی میخوای نسخه داری نداری!

    • بهروز

      افرین به این قانونشون ولی تو کشور ما مواد مخدر تو دست بچه ها هم پیدا میشه درضمن اونجا رفتن ابروی کشورمارابردن تکدیگری کردن خاک توسرشون .ما کشوری گدا پروریم غیر تبریز که تابلو زدن هرکه گدایی تحویل بده جایزه نفیس میگیره افرین به مردم ومسعولین تبریز

    • شکسپیر

      والله شما تبریزیها هم که اونجا پاهاتون بازبشه حتمااینکارو میکنید مطمن باش اونجا هیچ ایرانی گدایی نمیکنه اقای نسبتا محترم که توهین میکنی اونایه سیاست دارن که به یه نحو حقوقشون ازطرف طرف دولت زیاد بشه اونم با گول زدن ایرانی ولبنانی وسوری وعمانی و.....چطوری اونم اینطوری که زکات میدن به سالخوردها پول یاموادغذایی که تا این افراد دریافت کردن ازاونجافاصله گرفتن اوناروبه جرم تکدیگری دستگیر میکنند اینه جریان این بی شرفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج