جاباما
۳۳۸۴۰۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

امیر قطر: به رابطه با ایران افتخار می‌کنیم

رئیس‌جمهور در تماس تلفنی امیر قطر با وی، روابط جمهوری اسلامی ایران با قطر به عنوان یک کشور همسایه را برادرانه خواند و تصریح کرد که تهران از گسترش و تعمیق همکاری‌ها با دوحه استقبال می‌کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در گفت‌وگوی تلفنی که از سوی امیر قطر انجام پذیرفت، ضمن تبریک متقابل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و قطر دارای اهداف و منافع مشترکی هستند و می‌توانند با همکاری و رایزنی نزدیکتر، به اهداف خود که در راستای توسعه و ثبات منطقه است، دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه مسایل منطقه باید با مشارکت و همراهی کشورهای منطقه و از طریق گفت‌وگو حل و فصل شود، گفت: تهران برای تقویت ثبات و امنیت منطقه، آماده افزایش رایزنی با کشورهای دوست در منطقه از جمله قطر است.

رئیس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره خواهان خیر و صلاح کشورهای منطقه بوده و امیدوار است با همکاری و مشارکت کشورهای همسایه بتواند در مسیر ثبات و آرامش این منطقه که می‌تواند تضمین‌کننده منافع همه کشورها باشد، تلاش کند.

رئیس جمهور با استقبال از ضرورت گفت‌وگوهای راهبردی میان ایران و کشورهای منطقه، برای دولت و ملت قطر آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

امیر قطر نیز در این تماس تلفنی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به روحانی گفت: قطر به روابط صمیمانه و بسیار نزدیک خود با جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند و امیدوارم شاهد توسعه روزافزون این روابط باشیم.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی با تاکید بر نقش و جایگاه مهم و راهبردی ایران در حل و فصل مسائل منطقه‌ای گفت که قطر خواهان ایجاد رابطه‌ای خوب و استراتژیک بین ایران و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس است.

وی به روابط راهبردی تهران - دوحه اشاره کرد و گفت که این روابط بدون نقش‌پذیری و دخالت کشورهای ثالت، در حال توسعه و تعمیق است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روابط خوب ایران و قطر و ایران و عمان که واقعا عمان در بسیاری موارد به ایران کمک کرد و حافظ منافع ایران در امریکا بود ما هم افتخار میکنیم، امیدوارم همیشه در صلح و ارامش باشیم

    • imanshademan

      ایشالله روزی برسه که ایران با همه کشورهای همسایه رابطش خوب بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج