۳۳۸۴۰۸
۲۳ نظر
۵۰۰۸
۲۳ نظر
۵۰۰۸
پ

روحانی: قبل از برجام هر روز یک تحریم داشتیم، اما اکنون هر روز یک گشایش داریم

رییس جمهوری ، بهره گیری همه مردم و مسوولان از فرصت ها و گشایش های پس از برجام را برای پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران ضروری خواند و تصریح کرد: مردم پیش از برجام هر روز با یک تحریم جدید مواجه بودند اما اکنون و بعد از برجام ، هر روز یک گشایش در امور حاصل می شود که این جای شکرگزاری دارد.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی که شامگاه چهارشنبه در دیدار اعضای شوراهای عالی کشور سخن می گفت، با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان بویژه در فضای پسابرجام ، اظهار کرد: باید همه تلاش ها بر تقویت توسعه ، پیشرفت و عزت کشور متمرکز شود.

رییس جمهوری گفت: قبل از برجام هر روز در انتظار این بودیم که چه محدودیت، تحریم و معضل جدیدی برای ملت ایران ایجاد می کنند، اما اکنون هر روز یک گشایش جدید برای مردم حاصل می شود و این گشایش ها جای شکرگزاری دارد که باید در سایه آنها، کار و تلاش بیشتری برای مردم انجام گیرد.

دکتر روحانی افزود: باید با بهره گیری از گشایش پسابرجام ، برای مردم و کشور ، عزت ، توسعه و پیشرفت بیشتر در همه زمینه ها فراهم کنیم بویژه اینکه این فضا در سایه امنیت خوب در کشور فراهم آمده است.

رییس جمهوری در ادامه بهره گیری همه شوراها و ستادها از نظرات مردم را در مسائل اقتصادی، علمی و فرهنگی ضروری خواند و گفت: رضایت مردم و حل مطالبات آنان ، باید در اولویت همه فعالیت ها باشد.

دکتر روحانی با بیان اینکه شوراها زمانی کامل می شوند که پشتوانه مردمی خود را با کسب نظرات آنان تقویت کنند، اظهارداشت: شوراها باید با بهره گیری از امکانات ارتباطی گسترده قرن جدید، پشتوانه مردمی خود را مستحکمتر و از نظرات آنان بویژه نسل جوان بیشتر بهره گیرند.

رییس جمهوری در ابتدای این مراسم نیز با ابراز خرسندی از این که تمام شوراهای عالی در دوره دولت یازدهم فعال شدند، خاطر نشان کرد: در دولت‌های گذشته شوراهایی وجود داشت که تشکیل نشده بودند و خوشبختانه در دوره دولت یازدهم تمام این شوراها فعال شده اند.

رییس جمهوری مشورت در امور مختلف را از توصیه های خداوند متعال عنوان کرد و گفت: شوراها برای این است که خردها، اندیشه ها و نظرات مختلف در یک جا جمع شده تا به یک نظر جامع و هماهنگ برسند.

دکتر روحانی با بیان اینکه مسایل مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و فناوری با یکدیگر مرتبط بوده و بهم گره خورده‌اند، اظهار داشت: به طور مثال نمی توان یک مسأله امنیتی را مدنظر قرار داد که در آن مسأله فرهنگی وجود نداشته باشد و یا یک مسأله فرهنگی که در آن اقتصاد موضوعیت نداشته باشد. همه امور با یکدیگر تداخل و امتزاج دارند.

دکتر روحانی افزود: قدرت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی، در کنار یکدیگر قدرت ملی را خلق می‌کنند و هر روز تقسیم‌بندی‌های جدیدی نیز به این مؤلفه اضافه می‌شود.

در ابتدای این دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، رییس سازمان ملی استاندارد و دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در سخنان جداگانه‌ای با تقدیر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رییس جمهوری از فعالیت شوراهای عالی مذکور گزارشی از اهداف و برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف ارایه کردند.

مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهتمام ویژه رییس جمهور به این شورا، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در عرصه‌های مختلف به خصوص در دولت یازدهم ، اقدامات اساسی را در عرصه های علمی و فرهنگی به انجام رسانده است و امروز در زمینه‌های مختلف از جمله سلول‌های بنیادی، نانو و هوا و فضا دارای نقشه جامع علمی، هستیم.

وی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از موضوع اقتصاد مقاومتی مسأله فرهنگی است که بخش فرهنگی آن در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است.

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز با ارایه گزارشی از برنامه‌هایی که در دستور کار این شورا قرار دارد، اظهار داشت: در دولت یازدهم مصوبات شورای عالی فضای مجازی به مرحله اجرا درآمد، که مهمترین آن شبکه ملی اطلاعات بود و در حال حاضر به دنبال تهیه اسناد تکمیلی این مصوبه هستیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم تشکل‌های مختلف صنفی، مذهبی و سیاسی رشد قابل توجهی یافته‌اند، گفت: در شورای عالی فضای مجازی به دنبال فعال‌سازی این تشکل‌ها، در حوزه فضای مجازی هستیم.

نیره سادات پیروز بخت رییس سازمان ملی استاندارد نیزبا اشاره به اینکه شورای عالی استاندارد پس از هشت سال دوره سکون و فترت ، فعالیت خود را در دولت یازدهم با شتاب آغاز کرد، گزارشی از برنامه‌ها و اهداف سازمان استاندارد ارایه نمود و از اتخاذ رویکردهای نوین در این زمینه خبر داد.

مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش نیز گفت: دغدغه اصلی ما در این شورا کیفیت‌بخشی به فرآیند آموزش و پرورش فرزندان کشورمان متناسب با تحولات محیطی و اقتضائات زمان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چنتا تحقیر داریم!؟؟

    • بدون نام

      پسا برجام چه ربطی ماه رمضون داره!؟ چرا یه ربط داره به لطف این برررررجام جیبامون عینه شکم هامون خالبه

    • محمود

      خدا رو صد هزار مرتبه شکر که هر روز از مشکلات ما داره حل میشه یعنی تا چند وقت دیگه آمار بیکاران حل شده و دیگه جوانان ما بدنبال تشکیل زندگی میرن دیگه هیچ جوانی رو معتاد نمیبینی و آمار معتادان منفی میشه آمار طلاق صفر میشه معضل گرونی اجناس حل شده و مسکن هم براحتی میشه خرید دم بانک میری وام براحتی میگیری دیگه از خودکشی خبری نیست و صنایع فعال میشن و چرخه تولید راه میگیره و تولیداتمون رو به تمام دنیا صادر میکنیم ودیگه فرار مغز نداریم و حقوق کارمندان سر موقع داده میشه و رفاه عمومی بابا میره و سطح بهداشت ترقی میکنه و دیگه هیچ بیماری تو بیمارستان از نداشتن پول خودکشی نمیکنه ......بالاخره صد روزه بهشتی میشه که نگو مثل همون وعده ای که در اول ریاست جمهوری شود وعده داده بودن
      حالا کی پو پو لیست هستش آقای روحانی شما یا آقای احمدی نژاد ، مردم آرزو دارم دوباره به زمان احمدی نژاد برگردم که حداقل تحرک اقتصادی در داخل مملکت وجود داشت نه مثل الان که مردم از بیکاری دارن دیونه میشن تا جایی که صدای رهبر هم در اومده

    • جمشید

      مثلا چه گشایشی بیکاری ورشکستگی شرکتها تورم قیمتها همه واضح هستند نیاز به توضیح نیست

    • نجات

      کدوم گشایش بچه گول میزنید ؟؟؟

    • صمد پناهی

      سلام جناب رییس جمهور، پس این همه شما میفرماید درست،، خوب اقتصاد کشور کو،؟؟؟؟ چرا درست نميشه،،؟؟؟

    • سعید کریمی ریزی

      سلام.
      من باید به آقای روحانی تبریک بگم که اینقدر به فکر مردم هستند!!!!!!!!!!!!
      آمار بیکاری و فقرکه داره روز به روز زیادتر میشه.آقای روحانی اگه شما یک دهم کارهای احمدی نژاد را ادامه میدادید مطمن باشید وضع مردم ما این نبود که الان هست.به خدا خسته شدیم دیگه از این بازیهای سیاسی شما.

    • بدون نام

      جناب رئیس جمهور میشود بفرمایند در زندگی مردم کی گشایش حاصل می شود؟

    • معلم بازنشسته

      جناب اقاي روحاني گشايش هست اما براي چه كساني؟ شما حق داريد تصور نماييد كه در زندگي مردم هر روز گشايشي ميشود زيرا مردم از نظر شما همان اشراف دور و بر شما هستند كه براي زندگي اشرافي انها گشايش حاصل شده مثلا كساني كه ميخواهند با هواپيما هاي كلاس بالا به اروپا و امريكا بروند بخصوص با سرمايه بيت المال براي انها گشايش حاصل شده اما براي مردم بيچاره اي كه محتاج نان شب هستند چه گشايشي حاصل شده . براي انان كه مسكن ندارند گه گشايشي حاصل شده براي انان كه بيكار هستند چه گشايشي حاصل شده . جناب اقاي روحاني هرچند من طرفدار شما نيستم اما از اينكه مردم به شما بخندند خوشحال نميشوم چرا چيزي را مي گوييد كه حتي طرفدارانتان شما را استهزاء كنند

    • mohsen

      آقای روحانی پس چرا این گشایش های که شما میگید تو زندگی مامردم لمس نمیشه تحریم هارو برداشتن ولی هیچ اثری تا به امروز توتورم ودرآمد مردم نداشته بلکه روز ب روز وضع مردم بدتر میشه بی کاری هم که بیشتر ‌شده، آقای روحانی بهتر نیست کابینه روعوض کنید، درود یر اصلاحات، درود بر خاتمی، درود بردکتر ظریف

    • محمد

      گشایش برای کی خودتان وآقازاده ها وگرفتاری روزافزون وناتوانی ملت مستضعف چون تمام تلاشت پرکردن جیب سرمایه داران و.......وتضعیف کارگر و......... تاکی میخوای خودت گول بمالی اولین رییس جمهور تک دوره ای تاریخ

    • عسگر فریاد شاعر ودبیر باز نشسته ورزمنده داوطلب

      آقای روحانی من از طرفداران شما هستم ولی شما باید برای انتخاب مجدد چند کار اساسی انجام بدهی. 1 قانون پرداخت هماهنگی حقوق کارمندان را باید به همه بازنشسته گان شمول نمایی که هر یک از این افراد حداقل 30 رای مستقیم دارند چون بزرگ خاندان محسوب میشند وعدم اجرایی این قانون ننگ بر پیشانی دولت قانون مدار محسوب میشود2 قانون حمایت از رزمندگان دفاع مقدس را اجرایی کنید که به محبوبیت شما می‌افزاید 3بانکک ها را ملزم به وام دهی جهت اشتغال جوانان موظف کنید. و... اگر به رویه کنونی ادامه بدهی در حق مردم جفا کرده ای و مارا از خود ناامید ساخته ای.

    • ابرام

      سلام گناه داره کلیدش گم شده بزار پیداش،کنه گشایش،میاد

    • بدون نام

      واقعا آدم از اظهارات رئیس جمهور زیادی شاد می شود ونمی داند اینهمه شادی را چه بکند

    • امیری

      بابا روتو برم گشایش
      شاید منظورت گشایش درهای تورم درهای گرانی درهای بی کیفیت کالاها و مواد غذایی

    • محمد

      آقای رییس جمهور با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمی شود,یحتمل آن گشایشی هم که فرمایش می کنید در امورات خودتان و جریانتان است,ما مردم که بعد از برجام چیزی ندیدیم,البته برای متوقف کردن تورم به برکت رکود ممنونیم.

    • بدون نام

      آقای روحانی حتی کسانی که به شما رأی دادند سخت پشیمانند ، مردم بیچاره برای گرفتن مبلغ ناچیز وام ازدواج مدت هاست چشم به کرم دولت دوخته اند ، آنوقت شما با بودجه در اختیارتان شکن مدیران و .... را گنده تر نموده ای، خلاصه اینکه با بی تدبیری و دروغ های شاخ دار مانند( روزی صدمشکل حل می شود) باعث راندن طبقه آسیب پذیر شده اید .

    • اهورا

      روحانی دوباره جک گفت ملت بخندید

    • بدون نام

      چرا اینقدر دروغ میگین؟؟
      کدوم گشایش ؟

    • بدون نام

      آغای روحانی گفتین هر روز یک گشایش،،، هفته ای هم فقط یک گشایش داشتیم حال روز ما بهتر ازاین بود ...اگه منظورتان گشایش در قاچاق کالا،گشایش در کار اختلاس کننده ها ،گشایش در خودکشی ها باشه.... آره از این موارد زیاد داشتیم ،

    • حمید

      میشه گشایشها را بشمارن تا مردم هم بفهمن هه...........

    • بدون نام

      خداراشکر نتیجش تو بازار هم مردم دارن میبینن بسه تورو خدا

    • محمد

      من ٣٨سالمه لیسانس دارم و هنوز مجرد و بیکارم . با این همه گشایش شما لابد چند سال بعد از مرگم اوضاع اقتصادی خوب میشه و یه کار پیدا میکنم البته تو اون دنیا . واقعا چه مملکتی درست کردید شماها . ما که ازتون نمیگذریم خدا هم ازتون نگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج