۳۳۸۴۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نفت، تنها بلاتکلیف لیگ شانزدهم

دیروز با تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی با باشگاه ذوب‌آهن، تکلیف یک تیم لیگ‌برتری و سرمربیانش مشخص شد تا همه باشگاه‌ها به صورت رسمی بتوانند وارد بازار نقل‌وانتقالات شوند.

روزنامه شهروند: دیروز با تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی با باشگاه ذوب‌آهن، تکلیف یک تیم لیگ‌برتری و سرمربیانش مشخص شد تا همه باشگاه‌ها به صورت رسمی بتوانند وارد بازار نقل‌وانتقالات شوند. درحالی تا قبل از پایان خردادماه تکلیف همه تیم‌های لیگ برتری به جز یک تیم روشن شده که این اتفاق در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده و هر‌سال بوده‌اند چند تیمی که تا چند روز مانده به پایان فصل نقل‌وانتقالات تکلیفشان مشخص نبوده است.

نفت همچنان بلاتکلیف

امسال همه باشگاه‌ها با برنامه‌تر شده‌اند و استارت آمادگی برای فصل جدید را زده‌اند و تنها یک باشگاه است که بلاتکلیف و پا درهوا مانده است. باشگاه قدیمی نفت تهران بعد از انصراف وزارت نفت از باشگاه‌داری فعلا بی‌صاحب است. این باشگاه که در فصل گذشته هم از مشکلات مالی و مدیریتی رنج می‌برد، به مزایده گذاشته شده تا بلکه برای فصل آینده سروسامان پیدا کند. مدتی پیش بدون این‌که رسما مزایده‌ای برگزار شود، نفت به مزایده گذاشته شد و خریداران این باشگاه پاکت‌های خود را به کمیته واگذاری که خود وزارت نفت تشکیل داده بود، ارایه کردند. جالب این است که پاکت‌ها باز شده‌اند ولی اعلام نتیجه این مزایده هر هفته به تعویق می‌افتد و مشخص نیست چه زمانی قرار است نتیجه این مزایده اعلام و تکلیف باشگاه مشخص شود.

موضوع ملوان

ظاهرا اصلی‌ترین خریدار نفت هم باشگاه ملوان است که می‌تواند با خرید سهام این باشگاه در لیگ برتر بماند. البته طبق اعلام تاج، نفت نباید از تهران خارج شود ولی چون هنوز این قانون مصوب نشده، امکان اجرای آن وجود ندارد. برهمین اساس به احتمال زیاد‌ سال آینده نفت را در تهران نخواهیم دید اما مشکل اصلی این تیم فعلا خروج از تهران نیست. بسیاری از بازیکنان هنوز با نفت قرارداد دارند و تا زمانی که تکلیف باشگاه روشن نشود، وضع آنها هم مشخص نخواهد شد. بازیکنانی مثل ارسلان مطهری، عزتی، وحید شیخ‌ویسی و... بلاتکلیف مانده‌اند و خواستار روشن شدن تکلیف باشگاه هستند. قرار است هفته آینده نتیجه مزایده نفت اعلام شود و اگر این‌بار هم این اتفاق به تعویق نیفتد، می‌توان امیدوار بود که سرنوشت شانزدهمین تیم لیگ برتر هم روشن شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج