۳۳۸۵۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروانی: باشگاهها نگران بدنسازی نباشند

مدیر تیم ملی گفت:کارلوس کی روش صددرصد از دیدارهای تدارکاتی با رقبای قدرتمند استقبال می کند.

کاپ: افشین پیروانی درباره عملکرد تیم ملی در بازی مقابل قرقیزستان اظهار داشت: تیم ملی بازی خوبی را برابر قرقیزستان انجام داد. البته خیلی ها می گویند ما توقع بازی بهتری را داشتیم اما به نظر من بحث جوانگرایی تیم ملی و اینکه برخی بازیکنان برای اولین بار در یک مسابقه ملی به میدان رفتند اهمیت بالایی داشت و کارلوس کی روش هم به دنبال این مساله بود. به قول آرسن بنگر هزار جلسه تمرین به اندازه یک بازی رسمی نمی ارزد. نفراتی در تیم ملی به میدان رفتند که حضورشان تجربیاتشان را بالا برد.

وی در پاسخ به این انتقاد که برخی می گویند کی روش عمدا رقبای آسان را برای تیم ملی انتخاب می کند ، گفت: کی روش بدش نمی آید که با تیم هایی بازی کند که در رنکینگ فیفا بین رتبه اول تا دهم باشند. ما از خدایمان است که با تیم های بزرگ بازی کنیم و ۱۰۰هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی بیایند اما بازی با تیم هایی اینچنینی حداقل یک میلیون دلار پول می خواهد. کارلوس کی روش صددرصد از دیدارهای تدارکاتی با رقبای قدرتمند استقبال می کند.

مدیر تیم ملی درباره برخی صحبت ها مبنی بر اینکه استراحت اجباری به ملی پوشان اقدامی درست نبوده، خاطرنشان کرد: یادمان باشد که اگر بازیکنان ملی پوش فرصت استراحت نداشته باشند مصدومیت به سراغشان می آید و هم تیم ملی و هم باشگاه هایشان متضرر خواهد شد لذا تصمیم بر این شد تا آنها ۱۰ روز استراحت کنند و پس از ریکاوری به باشگاه های خود اضافه شوند.

پیروانی افزود: باشگاه ها نگران بدنسازی ملی پوشان نباشند زیرا آنها جدا از باشگاه خود در اردوهای ارمنستان و اتریش در کنار تیم ملی بدنسازی خوبی خواهندداشت.

مدیر فنی تیم ملی درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی کمر خود خاطرنشان کرد: چند مرحله تزریق باید انجام بدهم و به هفت هفته زمان نیاز است تا وضعیتم به طور کامل مشخص شود. امیدوارم در نهایت کار به جراحی نکشد.

پیروانی افزود: نیمار از ناحیه کمر آسیب می بیند و دو هفته استراحت می کند اما من سال ها قبل در یک بازی پرسپولیس برابر ارتیش قزاقستان به خاطر برخورد با عابدزاده از ناحیه کمر مصدوم شدم و سال ها با همان وضعیت فوتبال بازی کردم. حالا عواقب آن بازی کردن ها سراغم آمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج