۳۳۸۵۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یاهو موتور جستجوی خود را می‌فروشد

شرکت Yahoo تصمیم گرفته نزدیک به ۳۰۰۰ پتنت خود از جمله گواهی‌های مربوط به موتور جستجوی خودش را در معامله‌ای تقریبا یک میلیون دلاری به فروش برساند.

وب‌سایت برسام: شرکت Yahoo تصمیم گرفته نزدیک به ۳۰۰۰ پتنت خود از جمله گواهی‌های مربوط به موتور جستجوی خودش را در معامله‌ای تقریبا یک میلیون دلاری به فروش برساند. در مجموعه‌ی این پتنت‌ها، گواهی‌هایی از سال ۱۹۹۶ به بعد یافت می‌شود و یاهو تا اواسط ماه ژوئن پیشنهادات خریداران را می‌پذیرد.

یاهو موتور جستجوی خود را می‌فروشد

بر اساس این گزارش که در نشریه‌ی Wall Street Journal منتشر شده، شرکت یاهو گروه تجاری بانک Black Stone IP را برای انجام مراحل مزایده و فروش به خدمت گرفته است. همه‌ی این اتفاق‌ها در حالی صورت می‌گیرد که پیشتر ماجرای فروش کل شرکت Yahoo برای مدت‌ها در صدر خبرها بود. شرکت Verizon پیش از این اعلام کرده بود که سه میلیارد دلار برای خرید کسب‌و‌کار شرکت یاهو، از جمله موتور جستجو و سرویس ایمیل‌های این شرکت پیشنهاد داده است.

هنوز کسی نتوانسته است قیمت دقیقی برای شرکت یاهو محاسبه کند. برآوردهای نشریه‌ی Wall Street Journal چیزی بین ۴ تا ۸ میلیارد دلار در نوسان است؛ اما بر اساس برآوردهای شرکت SunTrust، تنها پتنت‌های مربوط به IP یاهو چیزی بیش از یک و نیم میلیارد دلار ارزش دارند. نشریه‌ی New York Post هم چیزی نزدیک به ۴ میلیارد دلار را برای این پتنت‌ها محاسبه کرده است.

داستان فروش شرکت و دارایی‌های یاهو هم‌چنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد به غیر از مشتری‌های قدیمی آن مانند Verizon و AT&T، پای شرکت‌های بیشتری نیز به میان خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج