۳۳۸۵۳۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

جوکر دوباره لبخند می زند!

در میان موج فیلم‌های ابرقهرمانی که سینما و تلویزیون را در برگرفته، Suicide Squad یا جوخه انتحار حکم یک قمار تمام عیار را دارد.

مجله دنیای تصویر: در میان موج فیلم‌های ابرقهرمانی که سینما و تلویزیون را در برگرفته، Suicide Squad یا جوخه انتحار حکم یک قمار تمام عیار را دارد. کمپانی دی‌سی و وارنر بعد از آن که با دو عنوان پر سر و صدای «مرد پولادین» و «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» نتوانسته اند هنوز در برابر رقبایش یعنی مارول و دیزنی درست و حسابی عرض اندام کنند، سعی دارند تا با کنار هم گذاشتن گروهی از بدمن‌ها و شرورها بازی را به نفع خود تغییر دهند.

جوکر دوباره لبخند می زند!

جوخه انتحار یکی از کامیک‌های قدیمی دی‌سی است که در آن گروهی از شخصیت‌های منفی به سبک «دوازده مرد خبیث» و «اراذل بی‌آبرو» برای یک ماموریت بی‌بازگشت توسط نیروهای دولتی استخدام می‌شوند. فیلمی که دیوید ایر آن را ساخته، علاوه بر دومین حضور بن افلک در نقش بتمن، جوکر جدید و شخصیت‌های دیگری چون ددشات، هارلی کویین، کیلر کراک و… را برای اولین بار به سینما آورده است.

زمان زیادی تا اکران «جوخه انتحار» و رونمایی از جرد لتو در نقش جوکر باقی نمانده و کنجکاوی‌ها پیرامون فیلم به اوج خودش رسیده. دیوید ایر اخیرا در گفتگویی درباره‌ی شخصیت جوکر و بازی جرد لتو صحبت کرده است:

«شما با یکی از شناخته‌ شده‌ترین شخصیت‌های شرور در ادبیات غرب طرف اید. این شخصیت باید با کمال احترام و سطح بالا ساخته شده شود، چرا که شما دارید پای خود را جای پای غول‌ها می‌گذارید. [نسخه لتو] به اصول شخصیت پایبند است اما چرخش‌های مدرنی در آن صورت گرفته… کار کردن با جرد در این زمینه خیلی جذاب بود به خاطر این که شما چطور می‌خواهید به شخصیت برسید؟ این کار شبیه قدم گذاشتن روی یک زمین مقدس است. به همین دلیل چنین کاری هم به احترام و هم به بی‌پروایی نیاز دارد. زیاد نمی‌خواهم راجع به حقه‌های جادویی کار صحبت کنم…»

«جوخه انتحار» دو ماه دیگر بر پرده‌ی سینماها خواهد رفت. فیلمی که علاوه جرد لتو چهره‌هایی چون ویل اسمیت، مارگو رابی، جوئل کینامن، کارا دلوین، وایولا دیویس و… در آن ایفای نقش کرده اند. آخرین تصاویر منتشر شده از فیلم را در اینجا ببینید.

جوکر دوباره لبخند می زند!

جوکر دوباره لبخند می زند!

جوکر دوباره لبخند می زند!

جوکر دوباره لبخند می زند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج