۳۳۸۶۱۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جان کری: به هیلاری کلینتون افتخار کنید

وزیر خارجه آمریکا گفته است، تبدیل هیلاری کلینتون به نامزد پیشروی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا یک رویداد تاریخی است که هر آمریکایی باید آن را جشن بگیرد.این یک نقطه عطف است و به نظرم مردم باید به آن افتخار کنند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر خارجه آمریکا گفته است، تبدیل هیلاری کلینتون به نامزد پیشروی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا یک روخداد تاریخی است.

پایگاه خبری پولیتیکو نوشت: هیلاری کلینتون توانست حد نصاب کافی در زمینه شمار نمایندگانی که در گردهمایی ملی حزب دموکرات از نامزدی او حمایت خواهند کرد کسب کرده و در انتخابات ریاست جمهوری نامزد این حزب شود.

جان کری، وزیر خارجه آمریکا در جریان مسیر سفرش از چین به امارات در جمع خبرنگاران گفت: من به عنوان پدر دو دختر، از پیروزی هیلاری کلینتون در این رقابت‌ها خرسند هستم و به او افتخار می‌کنم. او یک رییس جمهور فوق‌العاده می‌شود.

کری ادامه داد، همه آمریکایی‌ها چه دموکرات و چه جمهوری خواه باید این مساله را جشن بگیرند. این یک نقطه عطف است و به نظرم مردم باید به آن افتخار کنند.

باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا نیز پیروزی هیلاری کلینتون را تبریک گفت و جو بایدن، معاون اوباما نیز گفت که دوست دارد یک زن رییس جمهوری آمریکا شود و اعلام کرد، آمریکا آماده پذیرش رهبری زن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا نگا کنید.ببینید کی گفتم.ترامپ برنده میکنن بعد توافق را قبول نمیکنه تا بیشتر امتیاز بگیره درمورده کشورایه دیگه هم کمابیش همینطوره.اینه سیاسته استعمارکری.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج