۳۳۸۶۶۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش‌ اسرائیل به عملیات در تل آویو

وزرا و مقامات مختلف رژیم صهیونیستی خواستار پاسخ قاطع به عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو شدند.

خبرگزاری فارس: عملیات شهادت‌طلبانه‌ای که دو پسرعموی فلسطینی چهارشنبه شب (دیشب) در تل‌آویو انجام دادند و به کشته شدن ۴ اسرائیلی و زخمی شدن چند تن دیگر منجر شد با عکس‌العمل‌های تند صهیونیست‌ها روبه‌رو شده است.

بر اساس گزارش وبگاه «المصدر» اسرائیل، «اسرائیل کاتص» وزیر حمل ونقل رژیم صهیونیستی خواستار تسریع در تصویب قانون تبعید خانواده‌های عاملان استشهادی شد و افزود: عملیات (در تل‌آویو)، اسرائیل را ملزم به یک پاسخ استثنائی می‌کند ما باید به اهالی روستایی که عاملان عملیات ازآنجا آمده‌اند درسی فراموش نشدنی بدهیم و محاصره‌ای طولانی مدت بر آنها تحمیل کنیم.

«میری رِگِو» وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی گفت: ما باید دیدگاه امنیتی خود را تغییر دهیم و بر تدابیر امنیتی مبتنی بر قصاص سخت متمرکز شویم؛ وی سپس خواستار پاسخ شدید اسرائیل در آینده شد.

«موتی یوگف» نماینده حزب «خانه یهودی» نیز درخواست کرد تدابیر امنیتی در کرانه باختری تشدید شود.

«رووین ریولین» رئیس در واکنش به این عملیات گفت: «سپر آهنین» علیه تروریسم در اختیار نداریم، مبارزه با تروریسم ماموریتی سخت و طولانی‌مدت است و اسرائیل از ورود به آن ترس ندارد ،نمی‌پذیریم که تروریسم، سرش را بالا بگیرد و عاملان آن را با هر وسیله ممکن تعقیب می‌کنیم.

برخی نمایندگان از احزاب معارض رژیم صهیونیستی نیز به «بنیامین نتانیاهو» به دلیل عدم داشتن برنامه مشخص برای آنچه عملیات های تروریستی خوانده شده، حمله لفظی کردند و گفتند صحبت‌های نتانیاهو جلوی عملیات‌ها را نمی‌گیرد به عنوان مثال «آریل مرگلیت» از نمایندگان حزب «اتحادیه صهیونیسم» اعلام کرد تصمیم نتانیاهو برای لغو مجوزهای فلسطینی برای ورود به اسرائیل فایده‌ای در مقابله با تروریسم ندارد بلکه آن را افزایش می‌دهد.

از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه اعلام کرد پس از عملیات تل‌آویو رژیم صهیونیستی قصد دارد صدها نیروی نظامی اضافی به کرانه باختری اعزام کند.

بامداد پنجشنبه رسانه‌های اسرائیلی از یک تیراندازی در تل‌آویو خبر دادند که بر اثر آن چهار اسرائیلی کشته و پنج نفر مجروح شدند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید به اسرائیل گفت:
      خود کرده را تدبیر نیست

    • بهروز

      اسراییل نابود میشه بزودی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج