۳۳۸۸۱۶
۳۶۶ نظر
۵۱۸۷
۳۶۶ نظر
۵۱۸۷
پ

حبیب محبیان درگذشت

حبیب محبیان به دلیل ایست قلبی در روستای نیاسته کتالم رامسر درگذشت.

خبرگزاری مهر: حبیب محبیان به دلیل ایست قلبی در روستای نیاسته کتالم رامسر درگذشت.

زکریا اشک پور سخنگوی مرکز اورژانس مازندران افزود: صبح امروز جمعه در ساعت ۹ و ۱۷ طی تماس با مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران برای انجام مأموریت در روستای نیاسته در کتالم رامسر درخواست آمبولانس شد.

حبیب محبیان درگذشت

وی اظهار داشت: پس از اعلام مأموریت بلافاصله، همکاران به محل اعزام شدند و پس از بررسی وضعیت متوجه شدند که متأسفانه وی فاقد هرگونه علائم حیاتی و سیانوز کامل و مردمک‌ها گشاد شده بود.

به گفته اشکپور، وی سابقه مشکل قلبی داشت و اقدامات احیا مؤثر نبود.

حبیب محبیان ازخواننده های ایرانی بود و در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

حبیب محبیان در سال ۱۳۶۰ ایران را ترک کرد و در سال ۱۳۶۴ در لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا ساکن شد. اما او پس از پذیرفتن رعایت برخی شرایط به همراه خانواده اش به ایران بازگشت و در رامسر، منطقه چهارصد دستگاه اقامت کرد.

در سال ۱۳۹۳ کتاب «مرد تنهای شب» به قلم حبیب محبیان انتشار یافت و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همانسال ارائه شد. این کتاب برگزیده‌ای از آثار و ترانه‌های حبیب در همه سالهای فعالیت اش را تشکیل داده است.

برترین ها؛ درگذشت وی را به جامعه موسیقیایی و خانواده وی تسلیت می‌گوید.


درگذشت حبیب بر اثر سکته قلبی

خبرگزاری ایسنا: حسن عسکری مقدم مدیر بیمارستان امام سجاد رامسر گفت: پس از تماس با اورژانس 115 و اعزام به منزل حبیب محبیان وی علائم حیاتی نداشته است و بر اثر سکته قلبی فوت کرده بود.

وی اظهار کرد: این فرد عمل قلب باز انجام داده بود و اورژانس پس از یک ساعت CPR موفق به احیا نشدند و برای تائید نهایی مرگ ایشان به بیمارستان انتقال داده شد.

اینه مسئول اعلام کرد: جسد این خواننده معروف ایرانی به سردخانه زینبیه رامسر انتقال داده شده است.


تصاویری از حبیب محبیان خواننده و آهنگساز ایرانی

حبیب محبیان درگذشت

حبیب محبیان درگذشت

حبیب محبیان درگذشت


«حبیب» در ختم سید علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون

حبیب محبیان درگذشت

حبیب محبیان درگذشت


عکس هایی از حبیب محبیان در جشن «موسیقی ما»

حبیب محبیان درگذشت

حبیب محبیان درگذشت

حبیب محبیان درگذشت

حبیب محبیان درگذشت

حبیب محبیان درگذشت

حبیب محبیان درگذشت

حبیب محبیان درگذشت


تسليت رضا صادقي به مناسبت درگذشت حبيب؛ مرد تنهای شب رفت

حبیب محبیان درگذشت


احتمال برگزاری مراسم تشییع حبیب از مقابل تالار وحدت

موسیقی ما: مدیربرنامه های حبیب از تلاش های گسترده برای برگزاری مراسم تشییع حبیب از مقابل تالار وحدت خبر داد.

حجت جمشیدپور (مدیربرنامه ها و مشاور رسانه ای حبیب) از تلاشهای گسترده برای برگزاری مراسم ختم حبیب از مقابل تالار وحدت خبر داد گفت: « منتظر پاسخ آقای مرادخانی برای برگزای مراسم تشییع «حبیب» از مقابل تالار وحدت هستیم. در صورتی که ایشان بتوانند مقدمات را فراهم کنند، در ساعات آینده جزئیات این مراسم منتشر خواهد شد. »

او در توضیح محل دفن این خواننده نیز گفت: «قطعا قطعه هنرمندان برای این موضوع در نظر گرفته شده است که این موضوع هم در حال رایزنی است.»


تسليت علي كريمي به مناسبت درگذشت حبيب محبيان / روحت شاد مرد تنهاي شب

حبیب محبیان درگذشت


رامسری ها جلوی بیمارستاني كه پیکر حبيب آنجات قرار دارد

حبیب محبیان درگذشت


طالبی: هنوز درخواست رسمی برای برگزاری مراسم آقای «حبیب» به دست ما نرسیده است

موسیقی ما: مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد از برگزاری مراسم تشییع حبیب در مقابل تالار وحدت اظهار بی اطلاعی کرد.

فرزاد طالبی درباره درگذشت «حبیب محبیان» و جزئیات مراسم تشییع این هنرمند گفت: «متاسفانه خبر صبح امروز به من رسید ولی هنوز درخواست رسمی از سوی خانوادهایشان برای برگزاری مراسم در مقابل تالار وحدت به دست ما نرسیده است.»

طالبی در توضیح بیشتر در این باره گفت: «پس از دریافت درخواست رسمی خانواده و البته جامعه هنری درباره برگزاری این مراسم تصمیم گیری خواهد شد و نتیجه آن دراختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.»

صحبت های مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در حالی عنوان شده است که دقایقی پیش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر تشییع پیکر حبیب از مقابل تالار وحدت را تکذیب کرده است و مدیر برنامه های حبیب نیز در گفتگو با «موسیقی ما» از تلاشهایی برای این موضوع از سوی «علی مرادخانی» خبر داده است.


تصاویر پیکر «حبیب» را دست به دست نکنید

پایگاه خبری انتخاب: تصویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی با هدف تقاضا از مردم برای جلوگیری از بازنشر عکس های خصوصی و احترام به حوزه شخصی خانواده مرحوم حبیب.

حبیب محبیان درگذشت


مهران مدیری: سفر سلامت مرد تنهای شب

حبیب محبیان درگذشت


احسان خواجه امیری: هرکز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق...

حبیب محبیان درگذشت


تکذیب خبر تشییع پیکر حبیب از تالار وحدت

خبرگزاری فارس: پیکر «حبیب محبیان» خواننده و آهنگساز که صبح امروز درگذشت، از مقابل تالار وحدت تشییع نخواهد شد.

حبیب محبیان خواننده، آهنگساز و نوازنده صبح امروز (جمعه ۲۱ خرداد) در یکی از روستاهای رامسر درگذشت.

پس از بررسی‌های اولیه دلیل درگذشت حبیب محبیان ایست قلبی عنوان شده است. این خواننده طبق عادت همیشگی صبح زود (جمعه ۲۱ خرداد) برای ورزش صبحگاهی به محوطه باز ویلایش رفته و هشت صبح همسر وی در حالتی سیاه و کبود او را در محوطه ویلا روی زمین مشاهده کرده است.

تماس با اورژانس و رسیدن آمبولانس مراحل بعدی این اتفاق بوده ولی حبیب محبیان قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود و پس از بررسی های اولیه مشخص شد او به دلیل ایست قلبی فوت کرده است.

پس از درگذشت این خواننده، برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر تشییع پیکر او از مقابل تالار وحدت منتشر کردند که روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خبر را تکذیب کرد.


وزارت ارشاد دخالتی در مراسم تشییع حبیب نخواهد کرد

باشگاه خبرنگاران جوان: در پی انتشار خبری مبنی بر درگذشت حبیب محبیان خواننده ایرانی، شایعاتی مبنی بر تشییع پیکر او از مقابل تالار وحدت منتشر شد که مهدی وجدانی روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما این خبر را تکذیب کرد.

وجدانی که پیش از این هرگونه اطلاع از این خواننده را نفی کرده بود گفت: این موضوع که پیکر آن مرحوم از مقابل تالار وحدت تشییع می شود، کذب است. معاونت هنری وزارت ارشاد در این رابطه اظهار نظری نکرده و البته در این مورد هم کاری انجام نمی‌دهد.

روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما هیچگونه نقشی در برنامه ریزی مراسم تدفین و تشییع این خواننده نخواهیم داشت.


پسر حبیب به ایران می آید؟

پایگاه خبری انتخاب: حبیب محبیان صبح امروز به دلیل عارضه فلبی در رامسر درگذشت.

پیکر این خواننده ایرانی اکنون در سردخانه رامسر قرار دارد و برنامه ریزی ها برای برگزاری مراسم تدفین وی بزودی اعلام می شود.

در این بین شنیده شده است محمد محبیان پسر «حبیب» که در ترکیه به سر می برد تا ساعاتی دیگر وارد تهران خواهد شد.

حبیب در سال ۱۳۶۰ به‌دلیل ممنوعیت خواندن وی در ایران، کشور را ترک کرد و در سال ۱۳۶۴ در لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا ساکن شد. او در سال ۱۳۸۸ با نگاشتن نامه‌ای به رئیس جمهور وقت، محمود احمدی‌نژاد، خواستار حضور در کشور شد و با موافقت ضمنی و پذیرفتن رعایت برخی شرایط به همراه خانواده اش به ایران بازگشت، وی امروز در سن ۶۳ سالگی بدرود حیات گفت.


انتقاد از انتشار گسترده تصویر پیکر «حبیب»

خبرگزاری مهر: مدیر برنامه‌های زنده‌یاد حبیب محبیان به انتشار عکس پیکر حبیب در سردخانه واکنش نشان داد.

جمشیدپور گفت: متأسفانه لحظاتی بعد از اعلام خبر درگذشت حبیب محبیان، تصاویری از پیکر وی در سردخانه در برخی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی منتشر شد که من از همین جا تقاضا می‌کنم که طرفداران وی برای تسکین و ابراز همدردی با خانواده وی به هیچ عنوان چنین کاری را انجام ندهند.

ما به طور حتم از طریق رسانه‌های رسمی کشور پیرامون مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد حبیب محبیان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: هم‌اکنون پیکر آقای محبیان در سردخانه بیمارستان است و تنها تقاضای بنده و خانواده ایشان این است که حبیب را در قطعه هنرمندان با برگزاری یک مراسم تشییع مناسب به خاک بسپاریم. به هر حال فعلاً منتظریم تا پاسخ‌های لازم از طریق مراجع محترم به ما اعلام شود.


سید محمد موسوی: همیشه مهمان حبیب خداست، امروز حبیب مهان خداست

حبیب محبیان درگذشت


کارتون: مرد تنهای شب...

حبیب محبیان درگذشت


واکنش على دايى به درگذشت حبيب، خواننده و ترانه سراى ايرانى: ... چون قوی زیبا بمیرد

حبیب محبیان درگذشت


پست اينستاگرامي رضا رشیدپور برای حبیب: ای کاش قبل از مرگ می توانست برای مردمش ترانه بخواند

حبیب محبیان درگذشت


سکوت خانه «موسیقی » درباره حبیب محبیان سرانجام شکست

موسیقی ما: خانه موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد مراسم تشییع پیکر زنده یاد حبیب محبیان از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شود.

در پی درگذشت حبیب محبیان -خواننده و آهنگساز سرشناس موسیقی پاپ- خانه موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا مجوز لازم برای برگزاری مراسم تشییع این هنرمند فقید از مقابل تالار وحدت را صادر نماید.

همچنین خانه موسیقی از این وزارتخانه خواسته تا پیکر زنده‌یاد محبیان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شود.

درخواست خانه موسیقی از وزارت ارشاد در حال پیگیری است و نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.


تصاویری از منزل حبیب در رامسر

حبیب محبیان درگذشت


انتقاد عباس یاری از انتشار عکس‌های حبیب در سردخانه

خبرآنلاین: عباس یاری دبیر تحریریه مجله فیلم با انتشار متنی در اینستاگرام درگذشت حبیب محبیان را تسلیت گفت.

یاری از انتشار عکس‌های این هنرمند در سردخانه به شدت انتقاد کرد و این کار را اوج بی‌فرهنگی و عقب‌ماندگی دانست.

او در این باره نوشت: «شنیدن خبر مرگِ حبیب، آغاز تازه‌ای بود برای شنیدنِ دوبارهٔ آهنگ‌هایی که چنددهه است دوستشان دارم و هرگز برایم کهنه نشده‌اند، «مادر، مردِتنهای شب، شهلا، و... ». این خبرِ تلخ دوباره خاطره‌هایی از این خوانندهٔ دوست‌داشتنی را در ذهنم زنده کرد، روزهایی که در آغاز خوانندگی‌اش با او آشنا شدم، مردی با ظاهری خجالتی، گوشه‌گیر، کم‌حرف و تلخ. آن زمان مصاحبه‌ها و خبرهایی از او در صفحه‌های هنری نشریات چاپ کردم، چندباری هم که برای ضبط آهنگ‌هایش به تلویزیون آمده بود، تصویربردارش در استودیو یازده و چهارده بودم. از همان سال‌ها همیشه شعارش این بود كه با دروغ، خیانت و مواد مخدر میانه‌ای ندارد.

گاهی از سرلطف و تعارف به‌من می‌گفت: "تورا دوست دارم چون سیگاری نیستی..." این اواخر مصاحبه‌ای از او خواندم که گفته بود: "️خیلی در جامعه حضور ندارم، تهران را نمی‌شناسم. گاهی چهارماه از خانه‌ام بیرون نمی‌آیم. الان در رامسر در باغی زندگی می‌کنم، ساکت و خلوت و بی‌سروصدا. گاهی به شوخی به‌همسرم می گویم اگر اتفاقی برایم بیفتد کسی باخبر نمی‌شود! تنهایی را ترجیح می‌دهم و خیلی دوست ندارم در محیط‌های شلوغ حضور داشته باشم..."

دیدن عکس‌هایش در سردخانه حالم را بد کرد. چرا این کار را می‌کنیم و چنین عکس‌های بی‌ربطی را در فضاهای مجازی منتشر می‌کنیم؟ کدام بخش این کار برایمان جذابیت دارد؟ اوج بی‌فرهنگی و عقب‌ماندگی...

صدای گرم و محزونش همواره همدم تنهایانی بود که او به‌خلوتشان راه داشت. مرد تنهای شب اما درتنهایی از این جهان نرفت. او در همه‌حال درکنار خانواده‌اش بود. خانواده‌ای که به‌اندازهٔ همهٔ دنیا برایش اهمیت داشت.

یاد و خاطره‌اش سبز، روحش در آرامش.»


نحوه مرگ حبیب از زبان همسرش

ایسنا: همسر حبیب محبیان گفت:حبیب در خواب سکته کرده و در منزل فوت کرده است.

ناهید همسر حبیب محبیان خواننده معروف ایرانی که صبح امروز در رامسر در گذشته با اشاره به اینکه از سال 88 وارد رامسر شدیم و در همان سال همسرم در اتاق احیای بیمارستان رامسر بستری شد، تصریح کرد: قرار بود همسرم در بخش سی سی یو بستری شود اما با رضایت شخصی مرخص شد.

وی با اشاره به اینکه ما در منطقه کتالم نیاسته زندگی می کردیم و سال 89 قرار بود همسرم کنسرتی داشته باشد، افزود: وی همان شب مشکل قلبی پیدا کرده و بستری می شود.

ناهید با بیان اینکه حبیب در خواب سکته کرده است، افزود: بعد از تماس من با اورژانس و سر و صدای همسایه ها اورژانس تشخیص داد که وی فاقد علائم حیاتی است و سیانوز کامل شده و مردمک های چشمش گشاد شده بود.

وی اظهار کرد: ایشان 63 سال سن و سابقه مشکل قلبی داشت از این رو اقدامات احیاء موثر نبود؛ ایشان قبل انتقال به بیمارستان در منزل فوت کرده بودند و جهت تایید فوت به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه تقاضا کردیم حبیب از مقابل تالار وحدت تشییع شود و منتظر پاسخ هستیم گفت: برای خاکسپاری قطعه هنرمندان موردنظر ماست که در این زمینه در حال رایزنی هستیم.


«حبیب» در کجا به خاک سپرده می‌شود؟

موسیقی ما: علی‌رغم مسائل مطرح شده در خصوص تشییع پیکر زنده‌یاد «حبیب» از مقابل تالار وحدت و تدفین پیکر او در قطعه هنرمندان بهشت زهرا، آخرین اخبار خبرنگار «موسیقی ما» از برگزاری مراسم خاکسپاری و تدفین این هنرمند سرشناس در رامسر حکایت دارد.

یکی از مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار «موسیقی ما» در خصوص اتفاق تلخ روز جمعه و برنامه‌ریزی برای انجام مراسم تشییع زنده‌یاد «حبیب محبیان» گفت: «پس از اعلام خبر فوت ایشان، همکاران ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر همراه با معاون محترم فرماندار رامسر و جمعی از مسئولین محلی برای عرض تسلیت و انجام کمک احتمالی به محل زندگی ایشان رفتند.

از آنجا که مرحوم محبیان رامسر را به عنوان محل زندگی خود انتخاب کرده بود و در آنجا احساس آرامش می‌کرد، جمعی از هنرمندان بومی خواستار خاکسپاری آن هنرمند فقید در همان روستا شدند. از این رو بر اساس مذاکرات صورت گرفته با خانواده ایشان، قرار شد پیکر زنده‌یاد محبیان در روستای محل زندگی ایشان تشییع و دفن شود. پیش‌تر در موردی مشابه پیکر مرحوم «منوچهر ستوده» نیز در همان شهر محل زندگی‌شان (سلمانشهر) به شکل باشکوهی تشییع و دفن شده بود.»

به گزارش «موسیقی ما» و به بنا به اظهار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر، پیکر زنده‌یاد «حبیب محبیان» ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ از محل زندگی‌اش در روستای نیاسته از توابع کتالم واقع در شهرستان رامسر به سمت امامزاده محمد(ع) تشییع و در آن امامزاده به خاک سپرده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوند رحمتش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا هم مجوز کنسرت ندین !

      • بدون نام

        خبر خوبی نبود حتی برای اونهایی که زیاد به صداش گوش نمیدادن
        شوک بدی بود

      • دوستدار حبیب

        میهمان حبیب خداست
        امشب
        حبیب میهمان خداست

      • بدون نام

        مهران مدیری هیچ صفحه ای تو شبکه های مجازی نداره اون صفحه فیکه

      • دوستدار حبیب

        حبیب جان،
        زود رفتی ...

    • tohid

      خیلی خبر بدی بود... واقعا متاسفم واسه ایران که خواننده ای به این بزرگی میاد و کماکان اجازه فعالیت پیدا نمیکنه ... با اینکه از لحاظ ارزش کار و محتوا از خیلی از خواننده های داخل ایران قوی تر و سالم تر کار میکرد... روحش شاد یادش گرامی

    • بدون نام

      صدای فوق العاده ات تا ابد تو ذهنمون میمونه...

    • حامی

      از خدا برای این خواننده محبوب و دوست داشتنی طلب آمرزش دارم. مطمئنم خیلی از ماها با آهنگای قشنگش خاطره داریم.
      ولی از این که نذاشتن تو کشور خودش کنسرت بده و در این زمینه ناکام موند خیلی ناراحتم.
      کاش قدرشو بیشتر میدونستن. کاش ...

    • بدون نام

      روحش شاد.
      اون همه ترانه هاي خاطره انگيز با صداي دلنشين ديگه تكرار نميشن

    • امیر

      روحش شاد اعصابم بهم ریخت! خواننده متعهد و مردمی!

    • علی جاورسبان

      واااااااای،،،باورم نمیشه،خدا خدا میکردم دروغ باشه،آخر دقش دادن

    • بدون نام

      خداحافظ مرد تنهای شب

    • بدون نام

      روحش شادوقرین رحمت الهی

    • ایرانیll

      خدا بیامرزدش حیف از اون صدای نازش که دیگر نمی شنویم - با صدای او سالها زندگی کردیم

    • ایرانبان

      ای وای ..... ای وای

    • علی

      خدا بیامرزتش

    • علی

      خدا بیامرزش ،فوق العاده بود ،روحش شاد

    • سپیده

      خیلی ناراحت شدم
      باورم نمیشه
      خدا بیامرزتش ...

    • جواد صادقی

      هنرمندی بود .
      روحش شاد .

    • شاهرخ

      خداوند بیامرزدش سرداده درسکوتی

    • فرزند حقیقی انقلاب

      تو اون دنیا به نظر شما جایگاهش کجاست؟

      خدا کنه توبه راستین کرده باشه
      و خداوند بزرگ قبل از مرگش بیامرزش

      پاسخ ها

      • امین

        ازتعداد کامنت های منفی جوابت رو بگیر

      • علی

        بطور حتم جایگاهش بسیار والاتر است

      • رویا

        متآسفم برات با این طرز فکرت . شرم بر تو

      • بدون نام

        آقای فرزند انقلاب نیت واقعیت از این نظر چیه غیر از اینه که بخوای فرزندان این انقلاب و مرز و بوم رو منفی نشون بدی تا همگان درموردشون منفی فکر بکنند

      • رضا

        خدا رو شکر که خدا برای بهشت و جهنم بردن دیگران نظر شما رو نمی پرسه.
        کیه که با شنیدن این خبر بگه خدا لعنتش کنه؟
        دزدی کرد؟
        اختلاس کرد؟
        خون به جگر مردم کرد؟
        وعده و وعید دروغ داد؟
        چکار کرد که خدا باید ببردش جهنم؟
        من که از صمیم قلب می گم خدا رحمتش کنه
        و خدا لعنت کنه کسانی رو که ذهن مردم رو اینطور چرک و کثیف می کنند و روزگارشون رو چرکتر و سیاهتر از هر روز...

      • س

        ................ نظر و طرز فکرتو ببرن....

      • user

        تو اون دنیا جای تو کجاست ؟؟؟؟!!!!!!

      • آریا

        اون هموطن خیلی عالی گفت.......... نظرت روببرن
        خدا بیامرزتش این مرد نازنین رو
        علو درجات رو از خدای منان خواستارم

      • بدون نام

        توبه مال اختلاس کننده ها، آبروبر ها، دروغ گوها، تهمت زننده ها و دزدای بیت المال نه کسی که انیس و مونس درد و غم مردم

      • خطاب به نظر فرزند...

        سکوت لطفا.

    • بدون نام

      عشق دوران جوانی من با ترانه مادر برای همیشه ماندگار شد....

    • خلاقی زاده

      دیگر کسی سلام همسایه جواب نخواهد داد

    • امیررضا

      روحش شاد ♥

    • iceman

      خدا بیامرزدش.خاطرات خوبی با اهنگهاش داریم.

    • بدون نام

      اي خدا چرا هميشه خوبها رو ميبري ؟

    • علی

      روحت شاد حبیب جان هر چند که باورش سخته

    • شهرام

      خدا رحمت کند این خواننده عزیز را واقعا ناراحت کننده است خیلی خاطره دارند مردم با این خواننده واقعا ناراحت شدم

    • مهدی

      روحش شاد واقعا حیف

    • عاطفه

      خدا روحت قرین رحمت کنه. چقدر صدات دوست داشتم. با اینکه مدتهاستتت موسیقی به اون شکل گوش نمیدم. ولی صدای تو ...

    • بدون نام

      وای من اینو واقعا دوست داشتم

    • بدون نام

      صدای حبیب برای همیشه در گوشمان هست، حتی در گوش اوناییکه ممنوع الکارش کردن

    • غلو بندری

      باتاسف فراوان...خدا ی مهربان اینگونه هوای بندگان خوش قلبش رادارد.یادش گرامی وروحش شاد.

    • مرتضی

      حالم گرفتهذشد.خدا رحمتش کنه

    • بدون نام

      روحش شاد باشه

    • محمدرضا کاظمی

      سلام با عرض تسلیت به تمام جامعه هنر دوست ایران واقعا تک بود حیف شد از صمیم قلب ابومحمد عزیز تسلیت میگویم

    • عباس رضایی

      خداحافظ مرد تنهای شب دیگه صدای دهل نمیاد نفسم گرفت از این شب در این حصار بشکن روحت شاد.

    • rasoul

      خدا رحمتش کنه

    • بدون نام

      مرد تنهاي شب

    • جمشید

      روحش شاد یادش گرامی تسلیت به خانواده بزرگ موسیقی ایران سرافرار

    • بدون نام

      خداوند بیامرزدش. خیلی عزیز بود. همیشه صدای دلنشینش بیاد میماند.

    • عیسی

      روحش شاد
      چقدر با ترانه مادرش گریه کردم
      ولی عجب دنیای بدی شده که ...

    • بدون نام

      إنا لله و إنا إلیه راجعون .خداوند ان شاءالله بیامرزدش.لطفا برای شادی روحش یک صلوات بفرستید یا فاتحه بخونید.یا غفور،یا حبیب،یا الرحم الراحمین.

    • صابر

      رفتی و باران نیامد... باران نیامد و دامان بلند کوهساران هنوز آلوده است... هنوز مزار تشنه جویباران پر از سنگ است... خوب بودی چون با خرچنگهای مردابی به شب نشینی نرفتی... همگام با شاخه سبز خیال خویش سر به آسمان کشیدی... خدایت رحمت کند ای مرد تنهای شب...
      یاد خاطره ی صدای لرزان و زیبایت از غم سکوت مرگبار زمانه لال پرست و شعرهای پر معنی و مفهومی که میخواندی همیشه در قلبم زنده است...
      خدایت رحمت کند...

    • بدون نام

      يه درخت و خشك و بى بر ميون كوير داغ . . .

    • بدون نام

      بسيار متاسف متاثر شدم از شنيدن خبر درگذشت خواننده پر آوازه ايران زمين، سالها با صدايش خاطره داشتيم، صد حيف که محروم از شنيدن آوازهايش بوديم! برايش از ايزد مهربان آرزوي آرامش روحش را دارم... شنيدم که آن قوي زيبا بميرد....

    • اکرم

      من واقعا متاسف شدم،آرزویم این بود که کنسرت ایشون تو ایران اجرا بشه،خداوند رحمتش کنه توی ایران خیلی اذیتش کردن...

    • بدون نام

      باورش سخته ... واقعا سخته ...بی شک همه دهه شصتیا با اهنگاش خاطره دارن ..خدا رحمتش کن متاسفم که دیگه صدای متین و باوقارش را نخواهیم شنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی شک دهه شصتیا؟!!
        دهه جهل
        پنجاه
        سی
        بابابزرگ من 100 سالشه حبیب گوش میکرد
        دهه شصتیا؟!!
        بابا دهه شصتی!!!

      • س

        :))

    • بدون نام

      وای دلم آتیش گرفت ...الان باید چی بگیم

      پاسخ ها

      • کمی تأمل

        فقط سکوت کنیم ولی بدانیم که سکوتمان از رضایت نیست

    • بدون نام

      جاودانه ايي مرد تنها شب.....

    • ثریا

      خداحافظ مردتنهای شب.حیف شد

    • بدون نام

      جوان زه حادثه‌ای پیر میشود گاهی یادش بخیر روحش شاد

    • kia

      خدا بیامرزه روحش شاد

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه..متاسفم

    • بدون نام

      به شب نشينى خرچنگ هاى مردابى چگونه رقص كند ماهى زلال پرست. . .

      پاسخ ها

      • سه نقطه

        نمی تواند رقص کند وبه همین خاطر رفت...

    • فاطمه عظیمی

      واقعا شوکه شدم...خدا رحمتشون کنه ..واقعا صدای قشنگی داشتن

    • وطن

      خدا رحمتش کنه چه ترانه های خوبی خونده بود.من هنوز وقتی ترانه مادرش را میشنونم گریه میکنم .افسوس که مجوز بهش ندادن و آرزو به دل رفت!!!

    • shagi

      خداوند رحمت کند ایشان را ، یک خواننده با اصالت بود که واقعا ترانه های که میخواند پر معنا و ماندار بودند.

    • بدون نام

      خدا رحمتش کند

    • بدون نام

      روحش شاد .ترانه هاشو خیلی دوست می داشتم و دارم.روانت آسوده حبیب عزیز

    • بدون نام

      خدا رحمتش کند

    • محسن

      روحش شاد جاش تو بهشته

    • بدون نام

      روحش شاد یادش گرامی

    • محسن

      روحش شاد جاش تو بهشته

    • بدون نام

      خداش بیامرزاد بزرگ هنرمند سرزمين کهن

    • ژکس

      خدا رحمتش کنه ، کسی نیست که با اهنگاش خاطره نداشته باشه
      ولی سنشون بیشتر بود فکر کنم ، زمانی که از ایران رفتن حداقل نزدیک 40 سال داشتند

    • حسام

      شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد ....

    • موسوی از سوسنگرد

      الله یرحمه، ان شا الله تعالی

    • پیروز

      وای باورم نمیشه حبیب نازنین چه زود رفتی
      یه درخت خشک و بی برگ میون کویر داغ
      کویر باور ...باورمون نمیشه

    • بدون نام

      روحش شاد ,متاسفم

    • حسین مقدم

      خدایش بیامرزد
      واقعا صدای دلنشینی داشت

    • بدون نام

      دیگه مثل حبیب نیست بهترین خواننده دوشت داشتنی خدا رحمتش کنه روحش شاد

    • محمد

      حبیب درشهرمون زندگی میکردوافسوس ازدیدن یه کنسرت ازش واقعاافسوس ،همه خاطرات خوبی ازصداش داشتیم

    • رضا

      روحش شاد رفت پیش شهلا ی خودش
      ...

    • بدون نام

      چرا همه خوبا میرن...داشتن این مرد لیاقتی میخواست که ما نداشتیم...ما ... دقیقا

    • بدون نام

      رسيده ها چه تميز و نچيده ميفتند به پاي هرزه علف هاي باغ كال پرست

    • علی

      خداوند این مرد انساندوست رادر این ماه پر برکت قرین رحمتش قرار دهد انشاالله

    • محمد

      مرد تنهای شبم خدا بردش.خدا رحمتش کنه خیلی ناراحت شدم.

    • سعید آرزه

      خدا رحمتش کنه.واقعا خواننده خوب وبا صدایی منحصر به فرد بود.

    • فرشاد

      روحش شاد . باز هم یکی دیگه از اسطوره های صدای ایران رو از دست دادیم . وباز هم افسوس و صد افسوس

    • بدون نام

      نفسم گرفت از این شب

    • زهره زهره وند

      روح خواننده عزیر شاد.

    • شایان

      خدایش بیامرزد روحش شاد

    • مهستا

      روحش شاد و يادش گرامي ... چقدر با آهنگ "مادر" با صداي ايشون گريه كردم و خاطره دارم ... خيلي دلگيرم..

    • بدون نام

      حبیب خواننده محبوب سه نسل مردم ایران. روحت شاد. صدات تا ابد در خاطره ها خواهد ماند

    • بدون نام

      خدا روحش را شاد کند. رفتنش خیلی زود بود.

    • حمید

      روحش شاد
      وقتی بالهای یک پرنده ببندی همین میشه

    • بدون نام

      روحش. شاد

    • بدون نام

      روحت شادویادت گرامی

    • بدون نام

      اصلا باورم نشد شوکه شدم یهو صفحه رو باز کردم این خبر رو دیدم .خدا رحمتت کنه .خیلی ناراحت شدم همین چند روز پیش ازشون عکس گذاشتید تو چهره ها .

    • بدون نام

      همیشه در قلب منی مرد تنهای شب

    • بدون نام

      خبر ناراحت کننده ایست. خدا رحتمش کنه. هنرمند نازنینی بود.

    • بدون نام

      روحش شاد یادش گرامی

    • بدون نام

      حبیب

    • بدون نام

      شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد

    • حسین

      خدا رحمتش کنه ، کاش ما ایرانیا انقدر مرده پرست نبودیم

    • بی نام

      خداوند او را بیامرزد الفاتحه

    • بدون نام

      خدا رحمتش کند انااللهواناالیه راجعون

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه همیشه در یادمان خواهد ماند

    • علیرضا محمودی

      روحش شاد ویادش گرامی واقعا متاسفم

    • بدون نام

      اخه چرااااا......

    • بدون نام

      اصلا باورم نمیشد این خبر درست باشه..صدات همیشه ماندگار خواهد بود

    • حسن

      آه چی بگم که نگفتنش بهتره . روحش شاد

    • بدون نام

      وااای شوکه شدم ..خیلی حیف شد.....

    • ایرانبان

      لشگر توران به قلب سرزمینمان رسید رستم و گودرز کو اسفندیاران را چه شد ؟؟؟ خشکسالی در زمین بی داد و غوغا میکند / بخشش هفت آسمان کو باد وباران را چه شد ؟ قمریان آخر کجا رفتند یاران را چه شد .......

    • حسین

      روحش شاد و یادش تا ابد در قلب ما...

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه. واقعا بهترین خواننده ای بود که من میشناسمش.اونقدر دوستش داشتم که اسم پروفایل تمام اکانت های مجازیم با لقبش یعنی...من مرد تنهای شبم... بود. خیلی ناراحت شدم.
      ببار ای برف........ببار ای برف سنگین بر مزارش
      ببار ای برف........ببار ای برف غمگین بر مزارش
      به من میگفتبرف را دوست داره
      به من میگفت اگه آروم بباره
      به من میگفت این برف زمستون
      همین که آب شه اونوقت بهاره
      ببار ای برف........ببار ای برف سنگین بر مزارش
      ببار ای برف........ببار ای برف غمگین بر مزارش
      به وقت بازی تو برف زمستون
      صدای گام هاش وقتی میشد دور
      پی او میدویدم توی برفا
      به من میگفت ندو لیزه زمین ها
      بپوشان بستر پاکش به پاکی
      بگو با اینکه من با خرس کوکی
      برای خنده هاش دلتنگ گشتیم
      بدنبالش همه جاها را گشتیم
      ببار ای برف........ببار ای برف سنگین بر مزارش
      ببار ای برف........ببار ای برف غمگین بر مزارش
      به وقت بازی تو برف زمستون
      صدای گام هاش وقتی میشد دور
      پی او میدویدم توی برفا
      به من میگفت ندو لیزه زمین ها
      بپوشان بستر پاکش به پاکی
      بگو با اینکه من با خرس کوکی
      برای خنده هاش دلتنگ گشتیم
      بدنبالش همه جاها را گشتیم
      ببار ای برف........ببار ای برف سنگین بر مزارش
      صدایش جاودانه باد

    • سعید

      خدارحمت کندوروحش شاد....

    • بدون نام

      بسیار ناراحتم . بغضم گرفنه . توچشام اشک جمع شده . 50 ساله ام . خیلی برام عزیز بود . دلم خوش بود ازاینکه بعدازسالها به کشوربرگشته وامیدواربودم که کنسرت بذاره ولی نذاشتن . خاطرات تلخ وشیرینی ازش برام باقی موند. روحش شاد .ایشالا مراسم خوبی براش برگزارکنیم . خدارحمتش کنه . هنرمنداسطوره ای و وطنی بود .

    • بدون نام

      روحش شاد و یادش گرامی

    • حسین پیکری

      خدارحمتت کنه مردتنها

    • حسین

      روحش شاد و یادش تا ابد در قلب ما...

    • ارتا

      خدا رحمتش کند،صدای تنهای شب،واقعا اسطوره بود،عاشقه صداش و خودش بودم

    • سانیانی

      باز یکی مردو ما یادش میکنیم
      وقتی زنده بود باید یادی ازش میشد

    • مسعود

      هنر در ایران بدنیا امد ودر ایران خواهد مرد وملت مرده پسند دنبال هنر خدایش رحمت کند.

    • اشکان

      اقا ترا خدا هر کسی که میتونه کاره ای هست .کاری برای بقیه عزیزان بکنه سلطان صدا متانت و وقار بود .می بوسمت حبیب

    • بدون نام

      روحت شاد بزرگ مرد

    • یوسف طرفی

      خیلی ناراحت و متاسفم . حبیب هرگز تکرار شدنی نیست خداحافظ حبیب عزیز

    • رضا سلطانی

      خدا رحمتش کنه واقعا حبیب دوست داشتنی بود عاشقش بودم به خانواده مرحوم حبیب محبیان تسلیت میگویم

    • بدون نام

      آخی خدا رحمتش کنه....بزن باران ...

    • مهدی

      شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد
      فریبنده زاد و فریبا بمیرد
      شب مرگ تنها نشیند به موجی
      رود گوشه ای دور و تنها بمیرد
      در آن گوشه چندان غزل خواند آن شب
      که خود در میان غزلها بمیرد
      گروهی بر آنند کاین مرغ شیدا
      کجا عاشقی کرد آنجا بمیرد
      شب مرگ از بیم آنجا شتابد
      که از مرگ غافل شود تا بمیرد
      من این نکته گیرم که باور نکردم
      ندیدم که قویی به صحرا بمیرد
      چو روزی ز آغوش دریا برآمد
      شبی هم در آغوش دریا بمیرد
      تو دریای من بودی آغوش وا کن
      که می خواهد این قوی زیبا بمیرد

    • مجاهد حمودی

      مغفور بل جنه آن شاءالله

    • بدون نام

      من عاشقش بودم.خیلی ناراحت شدم.خدارحمتش کنه روحش شاد.صداش تک بود.بیست بود.هیچ کس صداشو نداره.

    • بدون نام

      چقدر اهنگ کویر باورش قشنگه
      روحش شاد

    • ارتا

      شنیدم که چون قوی و زیبا بمیرد
      فریبنده زاد و فریبا بمیرد

    • بدون نام

      به شب نشینی خرچنگ های مردابی ،، چگونه رقص کند ماهی زلال پرست ،، رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند ،، به پای هرزه علفهای باغ کال پرست ):
      (چقدر اذیت شد واسه مجوز تو مملکت خودش) روحش شاد

    • محسن بلبلی زارع

      خدایش بیاموزد.من هم خیلی ناراحت شدم چون هنوز با آهنگهای زیبایش خاطره های زیادی دارم.

    • بدون نام

      باورم نمیشه...روحش شاد

    • حاج سعیدجهرمی

      تا که بودیم نبودیم کسی کشت مارا غم بی همنفسی قدران شیشه بدانیم که هست نه دران لحظه که افتاد شکست

    • بدون نام

      خدایش بی آمرزد

    • حمیده

      او یک خواننده با ایمان و مظلوم و میهن پرست و عاشق ایران بود خدا بیامرزدش
      تاسف پس از مرگ دیگر فایده ای ندارد
      نوش دارو پس از مرگ سهراب

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه

    • محمد حسینی

      خدا بیامرزش واقعا خواننده با عشقی بود.صدای دو حل میاد.بمولا که ایرانش باشه.

    • طوفان

      روحش شاد
      من که شکه شدم
      خدا از سر گناهان همه ما بگذرد و ایشان را هم در رده خوبان درگاهش قرار دهد

    • سینا2370

      حبیب رفتی اما صدا یت جاودانه در این دنیا خواهد ماند

    • وطن پرست

      اسطورها یکی یکی از بین ما میرن و ما قدرشون نمیدونیم واقعا متاسفم

    • ژینوس

      خیلی متاسف ومتاثر شدم روحش شاد باز قسمتی از گذشته مان را از دست دادیم

    • بدون نام

      بزرگ مرد موسیقی ایران مردی که همیشه صدایش در گوشها و خاطراتش در دلها زنان ومردان ایران زمین خواهد ماند.مردیکه سالها به موسیقی و فرهنگ ایران زمین خدمت کرد.جایش بهشت موعود خداوند باشد.

    • بدون نام

      باور کن ای عزیزم دنیا وفا نداره.روحت شاد .ویادت تا ابد گرامی.حیف وصد افسوس.

    • بدون نام

      شما همچنان مجوز ندین
      ....

    • ایمان

      او خواننده ای بلند فطرت و ایرانی بود من با آهنگهای حبیب خیلی خاطره دارم و با آهنگهای او عاشق شدم خدایش بیامرزد

    • مرتضی

      خداوند تبارک وتعالی بهترینها را زودتر میبرد چرا ؟ برای اینکه الوده نگردند ازهر حیث خدارحمتش کند نور بقبرش بتابد

    • بدون نام

      هنوز باورم نمیشه که مرد تنهای شب
      اینگونه غریب رفت

    • ایرج آراج زاده خاک پاک طهرون

      سرداده در سکوتی اوای بی نوایی پیچد در اسمانها ناله های جدایی
      دیگر نمی اید باد فریاد زبی وفایی

    • کامران

      ما ایرانیها مرده پرستیم تازمانی که زنده هستیم جزؤ فراموش شده ها هستیم زمانی که میمیریم تازه به یادمون میفتن حالا مسئولین میگن ای کاش مجوز می دادیم

    • بدون نام

      شنيدم كه چون قوى زيبا بميرد
      فريبنده زاد و فريبا بميرد . . .

    • شاهنده

      خدا رحمتش کنه واقعا اهنگاش زیبا بود حیف شد ..

    • محمود

      اول نشناختمش تصاویر که اومد پایین دیدم این که حبیب خاطره هاست . شش سال به خاطر شغلم منو فرستادن به روستاها و صدای من مرد تنهای شبم . مهر خاموشی بر لبم . تنهای تنها ... ی حبیب با من بود . دلم سیاه شد خدا رحمتش کنه . کاش خوانندهای دیگه هم بیان حالا که از صدای اونا شش و هشت تر می خونن . مشکلی نداره

    • زهرا

      قلبم اتیش گرفت.خدا رحمتش کنه..

    • بدون نام

      بدترین خبری بود که تو این چند وقته شنیدم. روحت شاد حبیب عزیز. ممنون بخاطر همه خاطرات خوبی که برامون ساختی... :-(((

    • علیرضازمان

      ای وای چیشداون جوانیهامون اون قصه خوب مهربانیامون
      خدابیامرزدش خیلی خوب بود

    • حمید

      روحش شاد ویادش گرامی

    • امیر

      تسلیت

    • بدون نام

      خدا رحمتش کند

    • محمود

      حالا که دستش از زمین و آسمون کوتاست . به واسطه خاطراتی که برای شما ساخت یک صلوات و فاتحه بخونید . لطفا . آدمی که این همه مردم براش دعا می کنن . حتما لیاقتشو داره که خدا اینقد برای مردم عزیزش کرده .

    • هلنا

      تسلیت‌واقعا‌عزیز‌و‌دوست‌‌داشتنی‌بود‌.حیف‌وصد‌حیف

    • بدون نام

      روحش شاد...

    • بدون نام

      لطفا خبرهای مربوط تسلیت جامعه هنری و شخصیتها رو هم حتما منتشر کنید

    • Alireza Xed

      باورم نمیشه ای خدا یکی از معدود ستاره های موسیقی کشورمون به رحمت ایزدی پیوست با کلی دل پر و غم و اندوه دنیا رو ترک کرد ان شاء ا... که روحش برعکس جسمش در اون دنیا شاد و خوشحال باشه . حبیب جاودانه و زنده است چون در قلب همه ما جا داره . قلب قلب قلب

    • پریا

      خواننده عزیز وخوش صدای کشورمون حسرت به دل رفت.خدابیامرزتش.فاتحه وصلوات بفرستیدبراشون.

    • امین

      روحش شاد و یادش گرامی.
      واقعا جای تاسف داره که هنرمندی که تو قلب مردم جا کرده رو اجازه
      خداوند روحشان رو غرق رحمتش کنه انشاءالله

    • امین

      در جواب فرزند حقیقی انقلاب ...جایگاه هر فرد رو تو اون دنیا اعمال خوب وبد و خدا مشخص میکنه ! ما انسان ها در حدی نیستیم که در مورد دیگران و جایگاه بعد از مرگش اظهار نظر کنیم ! به جای قضاوت در مورد دیگران بهتره که دیدگاه خودمون رو عوض کنیم این طوری خیلی آسونتر با مسائل کنار می آییم !!انشالله که متوجه منظورم بشی

    • ظهوریان

      باورنکردنیه . عاشق صداش بودم :(

    • بدون نام

      روحش شاد

    • ایرانی

      کاش وکاش قدر هنرمندامونو بدونیم و بدونن حیف از اونی که رفت جاش همیشه بین مردم هست یادش وخاطرهاش هیچوقت از یادمون نمیره جایت در بهشت باشد آمین

    • طرفدار

      به شب نشيني خرچنگ هاي مردابي
      چگونه رقص كند ماهي زلال پرست




      دلم از دنيا گرفته شب من مهتاب نداره.....نگو كه باور نداري عاشقم عاشق خسته /نگو كه تنهام ميذاري با ي دنيا غم و غصه
      با تك تك آهنگ هاش خاطره دارم. پر از محتوا و عمييييييق.
      بهشت خوش بگذره مرد تنهاي شب.

    • بدون نام

      خداوند رحمتش کند.روحش شادو یادش گرامی

    • سجاد

      بی نظیر بود.هم شخصیتش.هم آهنگاش.روحت شاد مرد تنهای شب.خداییش خیلی ناراحت شدم.هیچ کس قدرشو ندونست.

    • رامین

      واقعا تاسف داره برای اران که چنین موزیسینی داشت وقدرش رو ندونست

    • ایمان

      حبیب تکرار شدنی نیست

    • الهه

      وای خدای من باورم نمیشه

    • آرمین مهدیزاده

      شادی روحش صلوات.معنای واقعی مرد تنها بود.خیلی دوسش داشتم

    • سعید

      یادت گرامی مرد تنهای شب

    • محمد

      مادر بی تو تنها و غریبم

    • حسین

      خداوند رحمتش کنه... خدا ماراهم ببخشه و بیامرزه

    • مسعود

      خدا رحمتش کنه حیف شد نزاشتن کنسرت داشته باشه

    • بدون نام

      خدا یش بیامورزد مرد تکرار نشدنی موسیقی ایران بود

    • بدون نام

      خدارحمت کندبزرگ مردموسیقی ایران

    • سحر

      آهنگ مادرشو خیلی دوس دارم. روحش شاد

    • رها

      متاسفانه خبر تایید شد.

    • دریاب

      خدابیامرزدش

    • شهلا

      إنا لله و إنا إلیه راجعون .خداوند ان شاءالله بیامرزدش.لطفا برای شادی روحش یک صلوات بفرستید یا فاتحه بخونید.یا غفور،یا حبیب،یا الرحم الراحمین.

    • بدون نام

      خدا رحمت کنه
      برین دم بیمارستان آهنگاش بخونید

    • علیرضا محمودی

      خدا رحمتش کنه اطمینان دارم تو بهشت خداحافظ مرد تنهای شب چون من از اون خاطره دارم خاطراتی خوب شیرین مثل زیبای دنیا.

    • عارف اسدزاده

      با کمال تاسف. در گذشت هنرمند. کم نظیر. ی چون آقای. حبیب را به. جامعه هنر و همه. ایرانیان. تسلیت عرض میکنم. عارف. اسدزاده

    • علی آقا

      خدایش بیامرزد تنها بود تنها!!!!!!!

    • بدون نام

      خدا رحمتت کنه حبیب جون

    • رضایی

      ممنونم ازت حبیب بزرگ . روزهای زیبایی را تو برایم ساختی و تنهاییم را سالها با صدایت تا حدودی پر کردی . تو را بخدا می سپارم . به امید دیدار

    • aidin

      حیف شد. ایشون از غصه فوت شد از بس مجوز فعالیت در ایران بهش داده نمیشد.

    • سپیده

      خدابیامرزش

    • alireza

      بنده خدا چقدر منتظر مجوز فعالیت بود

    • ساناز

      روحت شاد و یادت گرامی

    • بدون نام

      نفسم گرفته ازين شهر. روحش شاد یادش گرامی باد

    • مسعود

      خدایش بیامرزد
      واقعا خوش صدابود

    • بدون نام

      در این زمانه بی هیاهوی لال پرست
      خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست
      چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را
      برای این همه ناباور خیال پرست

    • آبتین

      خداحافظ مرد تنهای شب.( روحش شاد و یادش گرامی باد)

    • گندم از گراش

      وااااااای خدایااااااااا
      من مرد تنهای شبم مهر خموشی بر لبم.....

    • بدون نام

      خدارحمتش کنه مرد بسیار بزگی بود چه روز خوبی بود ازدنیا رفت تسلیت میگم خدمت خانواده محترم

    • علییخ

      ای دیر بدست آمده بس زود برفتی

    • حسین ک

      حبیب خدا رحمتت کنه در آرامش بخواب به مرتضی هم سلام برسان
      حبیب در کنار خدا آرام بگیر

    • بدون نام

      سلام خدا رحمتش کنه...واقعا متاسف شدم من خیلی اهنگهای حبیب ودوست داشتم

    • زهرا

      روحش شادبراش ازخدواندمتعال آرامش می طلبم واقعادرعجبم

    • علییخ

      ببار ای برف ببار ای برف سنگین بر مزارش

    • رضا

      خیلی متاسف شدم واقعا دوستش داشتیم....؟

    • حمید رضا

      سلام به همه. هنرمند بزرگی بود خدا رحمتش گنه روحش شاد ویادش گرامی باد

    • قربانی

      روحش شاد مرد تنها شب

    • بدون نام

      رسیده ها چ غریب و نچیده می افتند ب پای هرزه علفهای باغ کال پرست!

    • عماد

      خداحافظ حبیب.

    • قلندر

      به شب نشينى خرچنگهاى مردابى چگونه رقص كند ماهى زلال پرست!

      روحت شاد مرد تنهاى شب

    • بدون نام

      خدارحمتش کنه روحش شادویادش گرامی باد

    • محمد

      وااااای
      یکی از ارزوهام از نزدیک دیدنش بود
      روحش شاد

    • بهسا

      خعلي بده اول صبح چنين خبري به دست عادم برسه مخصوصا خبر مرگ
      خواننده عزيزم
      روحش شاد

    • بدون نام

      وای باورم نمیشه خدا بیامرزدش اول صبح سرم درد گرفت حیف این آدمای تکرار نشدنی که یکی پس از دیگری میرن هیچ کس هم قدرشونو نمیدونه

    • یاسر

      خدا رحمت کنه . شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد.

    • مهدی

      سلام
      ان شااله همه با هم محشور بشید که خوب آرمیدی .

    • امیر صداقت احمدی

      خدا رحمتش کنه که صددرصد همینطور هم هست هنرمند مردمی دوست داشتنی با آن صدای آسمانی...دیگه کسی مثل اون نخواهد آمد.سالها با آهنگهایش حال کردیم دلتنگ شدیم و گاهی دلتنگیهارو فراموش کردیم خداحافظ مردتنهای شب.

    • محمدجواد

      روحش شاد،بین این همه کامنت همه از رفتنش ناراحت شدن
      یادش گرامی

    • بدون نام

      خیلی ناراحت شدم. غریبانه....

    • ابی

      واقعا باورش سخته شوکه شدم خدا رحمتت کنه حبیب

    • حبیب

      ..........
      ﺷﺐ ﻣﺮﮒ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﺸﯿﻨﺪ ﺑﻪ ﻣﻮﺟﯽ
      ﺭﻭﺩ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﯼ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻤﯿﺮﺩ
      ﺩﺭ ﺁﻥ ﮔﻮﺷﻪ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﻏﺰﻝ ﺧﻮﺍﻧَﺪ ﺁﻥ ﺷﺐ
      ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ غزلها بمیرد
      روحت شاد. فکر کنم شب آخر همین کار رو کردی

    • بدون نام

      خیلی ناراحت شدم خداوندش بیامرزد روحش شاد و یادش گرامی باد

    • محمود

      خدابیامرزتش
      آهنگ های با معنایی داشت

    • مالدمهرمور

      خدارحمت کنه شهلای من کجایی دیگرنمیایی

    • بدون نام

      روحش شاد

    • محمد

      بزن باران که دین را دام کردند
      شکارخلق وصید خام کردند
      بزن باران خدابازیچه ای شد
      که باآن کسب ننگ ونام کردند
      خدا رحمتش کنه

    • حسن زمانی

      روحش شاد یادش گرامیباد

    • مرد تنهای شب

      صدای مرد تنهای شب جاودانه ماند... روحش شاد

    • رسول

      با شخصیت ایشان آشنایی زیادی ندارم.

    • بدون نام

      چه کسي ميخواهد من تو ما نشويم! خانه اش ويران باد.... تو زنده ايي حبيب در قلب مليونها ايراني که دوستت دارند.... آرام بخواب....

    • تورج

      خیلی خودشو و آهنگهاشو دوست داشتم
      شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد
      فریبنده زاد و فریبا بمیرد
      شب مرگ تنها نشیند به موجی
      رود گوشه ی ، دور و تنها بمیرد
      در آن گوشه چندان ، غزل خواند آن شب
      که خود در میان غزل ها بمیرد

    • نوروزی سوادکوهی

      روحت شاد ای مرد تنهای شب

    • بدون نام

      ای وای از این دنیا
      روحش شاد

    • بدون نام

      خدا بیامرزتش.خیلی ناراحت شدم

    • طاهره

      خدا رحمتش کنه....اصلا باورم نمیشه..

    • کاظم

      هر کی صدای حبیب رو درک کرده بود امروز خواهد گریست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود به شما موافقم

    • بدون نام

      یاران من کو یاری ندیدم خدارحمتش کنه روحش شاد

    • فروزان

      روحت شاد و قرین رحمت ای بزرگ مرد رفتی و با رفتنت همه مارو متاثر و اندوهگین کردی صدلی تو تا ابد جاودان و ماندگار خواهد ماند ای مرد تنهای شب روحت شاد

    • بدون نام

      اصلا باورم نشد شوکه شدم یهو صفحه رو باز کردم این خبر رو دیدم .خدا رحمتت کنه .خیلی ناراحت شدم همین چند روز پیش ازشون عکس گذاشتید تو چهره ها .

    • محمدرضا رضایی ایوانکی

      بزن باران که قو از پیشِ ما رفت
      خیال و خوابِ سرخِ بوسه ها رفت

      از این مردابِ پُر خرچنگِ تاریک
      حبیب آن مردِ تنها، بیصدا رفت...

    • فروزان

      روحت شاد و قرین رحمت ای بزرگ مرد رفتی و با رفتنت همه مارو متاثر و اندوهگین کردی صدلی تو تا ابد جاودان و ماندگار خواهد ماند ای مرد تنهای شب روحت شاد

    • بدون نام

      قمریان‏ ‏آخر‏ ‏کجا‏ ‏رفتند‏ ‏...یاران‏ ‏را‏ ‏چه‏ ‏شد؟‏!‏
      روحش‏ ‏شاد

    • بدون نام

      اسمان چون جمع مشتاقان پریشان میکند درشگفتم من زهم دنیا نمیپاشد چرا

    • امیرگلمحمدی

      مرگ حقه ولی نه به این زودی برای حبیب افسوس وصدافسوس

    • بدون نام

      شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد فریبنده زاد وفریبا بمیرد

    • زهرا فلاح

      خدا با خوبان محشورش کنه ،،،،،تمام ترانه هاش دلنشینه ،،،،،مخصوصاترانه شهلای من کجایی،،،،،،که منشا زندگی مشترک من با همسرم بود ،،،،،ودراین سی سال هنوز هم هست ،،،،،خدا رحمتش کنه و به خانواده صبر جمیل واجر جزیلعطا کنه،،،،،

    • محمود

      خدا بیامرزه روحش شاد

    • مهدی 00

      بی اختیار فقط اشک سرازیر میشه از چشمام

    • حسین

      خدا رحمتش کنه ان شاالله که همنشین امیرالمؤمنین باشه در بهشت خیلی با صدای زیباش خاطره دارم روحش شاد و یادش گرامی.

    • بدون نام

      چو روزی ز آغوش دریا برآمد....... یه روزی هم ز آغوش دریا بمیره.... همراه روحت قرین رحمت باد

    • شیری

      روحش شاد . ترانه مادرش را روی زنگ تماس مادرم به گوشی ام گذاشتم .

    • بدون نام

      خیلی گریه کردم خدا رحمتش کنه

    • شهره

      خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم،
      خیلی دوسش داشتم،باصداش خیلی خاطره داشتم

    • مادر

      روحش شاد خيلي سختي تو راه موسيقى كشيد

    • بدون نام

      نفسم گرفت از این شهر دراین حصار بشکن
      دراین حصار سنگی روزگار بشکن
      آااااااه حیف و صد حیف

    • الهام

      اهنگ " تو نبودی " خیلی دوس داشتم

    • کورش

      روحش شاد و خدا بامرزدش که در این ایام مبارک رمضان و جمعه وداع کرد.

    • ح ن

      خدا رحمتت کنه مرد تنهای شب.

    • محمد

      واقعاً بينظير بود. خدايش رحمت كناد. صداي جاودان و منحصر بفرد

    • بدون نام

      خدا بیامرزدش

    • محمد

      واقعاً بينظير بود. خدايش رحمت كناد. صداي جاودان و منحصر بفرد

    • مهدی

      حبیب مرد از بس که جان ندارد

      پاسخ ها

      • منتقد

        من نمیدونم کی بوده که منفی داده به این دیالوگ فیلم مادر استاد حاتمی !!!!
        اکبر عبدی:
        مادر مرد ، از بس که جان ندارد

        شخصی که منفی دادی ،، لطفا فرهنگ و هنرت را ببر بالا و بی خودی منفی نده به کامنتها

    • بدون نام

      خداوندرحمتش کنه مردتنها شب بعدازاین همه بی توجهی درسکوت درگذشت واقعا تاسف باره برای ملت ایران خدا بیامرزه

    • حمید

      خداوند رحمتش کند

    • اسماء

      روحش شاد

    • اسماء

      روحش شاد یادش گرامی

    • بدون نام

      من همیشه منتظرکنسرتش بودم حتی حاضربودم تاتهرانم برم خیلی حالم گرفته خیلی باآهنگاش کل خانواده خاطره داریم چراااااانذاشتین بخونه چراااااااا

    • سینا

      خدا بیامرزش صدای تکی داشت. تصور کنید اگه کنسرت میداد تو ازادی 100 هزار نفری میشد . و چندین روز هم برگزار میشد همیشه 100 هزار نفر پر میشد

    • tarighat

      خداوند رحمتش کند و با پیامبران محشورش کند

    • سارا

      حبیب عزیزم یه درخت خشک و بی برگ چقدر مثل همین درخت امیدوار بودی تا دوباره بخوانی روحت شاد میبینمت

    • بدون نام

      روحت شاد

    • روح اله رحيمي

      خدا رحمتش كنه
      حبيب هيچ وقت نمي ميره
      حبيب هميشه هست

    • سپیده

      خدا رحمتش کند همیشه زنگ صداض و غم و اندوه که در صداش هست و قلب هر انسانی را به لرزه در می آورد را تا آخر عمرم فراموش نخواهم کرد افسوس که حتی یک روز هم نتوانست کنسرتی برگزار کند و با مخاطبین و مردم کشورش رو در رو برخورد کند در صورتی صداش از بیشتر خواننده های امروزی زیبا و رسا تر بود افسوس و افسوس

    • بدون نام

      خوشگل زیاد پیدا میشه تو دنیا همسرم منو با این آهنگ شیفته خودش کرد .روحت شاد

    • عازف

      برای تشيع پیکر پاک هنرمندی که سالها دور از وطن برای دل همه ایرانیان. عاشقانه می خوند ولی دل تنگی برای وطن با عث. ناراحتی قلبی شد حال وظیفه ما فرزندان ایران زمین. باید برای خاک سپاری حبیب عزیز سنگ تمام بزاریم روحش شاد

    • علی

      مرد تنهای شب چه زود مجوز رفتنت صادر شد.ای قوی زیبا ای رفیق تنهایی شبهای ما.کویر خشک و بی برگ باورمان با تو سبز شد.خدایت رحمت کند برای ما همیشه هستی...ممنونم بابته همه چیز ...مهمان حبیب خداست ولی امشب حبیب مهمان خداست...

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه تسلیت

    • هم وطن

      هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق .. ثبت است بر جریده عالم دوام ما

    • بدون نام

      فقط میتونم بگم باورم نمیشه،،،خدا رحمتش کنه وروحش قرین آرامش

    • user

      خبر ناراحت کننده ای بود روحش شاد و بهشت برین جایش باد

      شخصی پرسیده بود که جاش تو اون دنیا کجاست ؟
      میخوام بهش بگم ببین چند نفر تو همین صفحه براش طلب مغفرت کرده حالا مقایسه کن تو کشور مون چند نفر همین امروز گفتن خدا بیامرزتش و چقدر بعد از این و تا مدت ها که دوستدارانش صداشو میشنون میگن خدا رحمتش کنه پس خوش به سعادتش که مردی بوده که بعد از رفتنش یک ملت دارن براش دعا می کنن و خوش بحالش که تونسته دل ملتی رو بدست بیاره چطور میشه خداوند بعد این همه طلب رحمت رحمتش رو از این مرد دریغ کنه

    • بدون نام

      دوست عزیزی که میگی اون دنیا جاش کجاست این روفقط خدامیدونه که بهشت یاجهنمه چرانمیگی اون کسی که اختلاس میکنه دزدی میکنه میلیاردی دکل های نفتی کلاهبرداری ها ووعده وعیدهای دروغ اون جاش توجهنمه حبیب خدابیامرز یکی ازاین کارارو نکرده بود صرفا جهت اطلاع این رو گفتم که بدونید وقضاوت ناعادلانه نکنید

    • بدون نام

      روحش شاد باشد.خواننده با اعتقاد و پایبند به عقاید دینی اسلامی بود.

    • بدون نام

      روحت شاد
      بزرگ مرد تنهای شب
      سکوت شبها نمیرد هرگز گرتوباشی مردتنهای شب......

    • شکسته

      حبیب جان دست راست امام حسین زیرسرت.....سلام مرا به پروردگار برسان....ای بزرگ مرد ....توهمیشه هستی نه آدم های خوب همیشه باقی میمانند...

    • صدرا

      دوستت دارم حبیب تا ابد

    • بدون نام

      خدابیامزتشون! خبر ناراحت کننده ای بود
      امیدوارم مراسمشون از تالار وحدت انجام بشه و با نهایت احترام مراسم تدفینشون انجام یشه

    • شکیبا

      ایران عزیزم سرزمین آبا و اجدادیه عزیزم
      فرزندانت در هر جا چون گل برویند یا جزئی از خاک تو بشوند باز هم ایرانیند
      کسی نمی تواند مارا از یکدیگر بگیرد
      حبیب پرنده ای که فصل حرکت جدیدش آغاز شده پروازت بسلامت .

    • بدون نام

      دوستش دارم.. چو روزی ز اغوش دریا بر امد.. شبی هم به اغوش دریا بمیرد.. تو دریای من بودی اغوش وا کن.. که میخواهد این قوی زیبا بمیرد..
      دلمون برات تنگ میشه هنرمند تنهای شب.

    • رضا

      حبیب عزیز دق کرد اقا دق کرد. حتی کنسرتی هم مدتها پیش داشت از شوق یا از ترس سکته کرد و توی بیمارستان بستری شد نتونست اون کنسرت رو برگزار کنه . حالا خوب شد این بدبخت بیچاره اخرش دق مرگ شد زن و بچش باید عذاب بکشن و نفرین کنن ؟ پسرش رو که اینقدر اذیت کردن که دیگه به ایران باز نخاهد گشت همسرشم که تایه مدت دیگه برمیگرده همون امریکا که الان تو دلش میگه کاش برنگشته بودم.

    • بدون نام

      من مرد تنهای شبم
      مهر خموشی بر لبم
      تنهاو غمگین رفته ام
      دل از همه گسسته ام
      تنهای تنها،غمگین و رسوا
      تنها و بی فردا منم

    • صادق

      آنهایی که در قلب مردم هستند فنا ناپذیرند. حبیب جاودانه است و زنده. روحش قرین رحمت باد

    • بدون نام

      روحش شاد . به تمامی دوستداران و خانواده محترمش تسلیت عرض میکنم . همیشگی خواهد بود یاد وخاطره ش .

    • بدون نام

      روحش شادویادش گرامی

    • مرد تنهای شب

      شمایی که میگی جایگاه حبیب کجاست
      با عرض تأسف و ننگ بر طرز فکرو پوچو بیهودت بگم که جایگاه تو کجاست؟جایگاه تو امثال تو که نه هنر نه فکری خوبی دارید کجاست؟جایگاه موجود بی ارزشی مثل تو کجاست ..روح عزیز سفرکرده شاد باد

    • بدون نام

      خدا رحمتت کنه مرد تنهای شب

    • محمد

      روحت شاد

    • علی

      خدارحمتش کند و اسوده بخواب مرد تنهای شب

    • صیادزاده

      وای خدای من.خدا بیامورزدش.مخصوصا اهنگ خرچنگهای مردابی

    • KamranT

      خیلی ناراحت شدم هنوز تو شوکم
      عاشق کاراش بودم کاراشو دنبال میکردم
      خدا رحمتش کنه.
      دوست دارم حبیب جان.

    • مهرداد

      روحش شاد هرکدوم از این بزرگان واسه یه نسلی درست شدن و حبیب بزرگ هم واسه ی آدم تنها آرامش داشت واسه اونکه بدون مادر بود یا با ترانه شهلا یا حتی اگه یه سری از افراد نمیدونن گفته باشم که حبیب عزیز قبل اینکه خواننده بشه موذن بوده بحرحال ما نباید درباره کسی که دستش از دنیا کوتاهه نظر بد بدیم

    • بدون نام

      علی هستم از اراک وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم خاطر ات زیادی از صدایی مرحوم دارم خداوند رحمتش کند صدبار

    • علي 17

      آه خدايا
      قلبم گرفت
      خدا رحمتش كنه

    • مونا

      واقعا شوك شدم و فوق العاده ناراحت
      هم خودشو هم كاراشو دوست داشتم
      خدا رحمتش كنه و به خانوادش صبر بده

    • hossein safieipour

      مرد تنها ی شب روحت شاد امیدوارم در جوار خداوند متعال قرار گرفته وهرگز یادت از خاطر ما نخواد رفت اثارفعالیت شماهمیشه ستودنی بوده به خانواده محترمتان وملت عزیز تسلیت عرض میکنم

    • محسن

      خدا رحمتش کنه

    • بدون نام

      انقدر مردم دوستش داشتن مجوز آلبوم و کنسرت میدادن بگردین کسای دیگه داریم ها مثل حبیب نذارید دق کنند

    • بدون نام

      واقعا گیتاریست ایران خاموش شد خداوند رحمتش کنه جاش وسط بهشته تسلیت از شهر اراک به خانواده محترم خواننده محبوب مرحوم حبیب

    • بهمن

      خدا رحمتش کنه حیف که کنسرتش هم آرزو بدلش و هم آرزو بدلمون موند

    • اشکان

      درود به شرف کسی که کاری کرد که حبیب به کشورش بیاد ودر کنار ما باشه

      پاسخ ها

      • سه نقطه

        اون با این کارش فقط باعث شد زمان مرگش رو با وارد کردن استرس های بیشترجلو بندازه ونه چیزی دیگر...

    • رویا ساز

      متاسفم واقعا متاسفم که باعث شدن آرزو به دل بره

    • بدون نام

      حبیب جان تو تنها نبودی من تنها شدم
      ا

    • رفیقانم همه رفتند

      تنها صداست که میماند

    • aidin

      قدر آئینه بدانید چو هست
      نه در آنوقت که افتادو شکست

      پاسخ ها

      • سه نقطه

        کاش کمی مسئولان این طرز فکر را داشتن

    • مهدی

      خدا رحمتت کنه (سر داده در سکوت)

    • حسینی راد

      این ضایعه تاسف بار را به تمام دوستداران حبیب عزیز تسلیت عرض میکنم وبرای خانواده محترمش صبر جمیل ارزومندیم حبیب جان روحت شاد

    • حبیب

      چه بیصدا وغریب

    • بهمن

      خدا رحمتش کنه. یه عمری با آهنگاش زندگی کردیم. با مرد تنهای شب، مادر، شهلا، مرگ قو، بزن باران، مظلوم عشق و همه آهنگاش. یاد او همیشه زنده خواهد بود. روحش شاد

    • سوران

      خدارحمتش کنه خیلی دوسش داشتم و دارم عشق بود ی دونه بود ب خانوادش تسلیت میگم من با همه اهنگاش خاطره دارم از اهنگاش خسته نمیشم.
      روحش شاد.

    • الميرا

      دوره اي از نوجوانيم با آهنگات زندگي كردم همون اوايل كه اومده بودي ايران تو بازار تجريش ديدمت هنوز خبر ايران اومدنت نپيچيده بود باور نميكردم خودتي خيلي خوشحال شدم ولي رومم نشد بيام جلو به هر كي گفتم باور نميكرد كه خودت بودي. شنيدم كه جون قوي زيبا بميرد فريبنده زادو فريبا بميرد شب مرگ تنها نشيند به موجي رود گوشه اي دور و تنها بميرد

    • بدون نام

      خدارحمتش کنه شعر مادرش خیلی خاطره انگیز بود رفت پیش مادرش

    • حسن

      خیلی لیاقت میخواد روز جمعه بمیری
      خوش به حالش

    • بدون نام

      عجب شانسی داشت اومد ایران و در وطن مرد تا جسمش جزیی از خاک وطنش شود...نه جزیی از خاک بیگانگان

    • بی نام

      قبل از این که ناراحت بشم تعجب کردم از اینکه خبر در گذشت ایشون رو از رادیو خبر ساعت 14 شنیدم.واقعا بهت زده شدم وباورم نشد.روحش شاد. بزن باران بهاران فصل خونه
      یزن باران که صحرا لاله گونه

    • ستار موسوی

      همه عاشقان موسیقی به احترام این عزیز هنرمند یک لحظه سکوت و فاتحه ای نثار روح بزرگش

    • بدون نام

      حبیب جان از وقتی برگشتی ایران دلتنگ و دلتنگ تر شدی حیف که در وطنت غریبانه جان دادی

    • بدون نام

      مرد تنهاى شب امشب تنهاى تنها ست بابغضهايى فراو ان كه ماند ه بر لبانش،بخواب ،بخواب آسوده بخواب ايران امشب بيدار است،يادش هميشه در قلب ما باقى خواهد ماند

    • گودرز درویشی

      روحش شاد, هنرمند بزرگی بود و هرگز در دلها نمی میرد.

    • بدون نام

      خداوند عاقبت همه مارا ختم به خیر کند الخصوص روح این مرحوم تازه از وست رفته

    • مرتضی

      رفتی واز رفتن تو قلب اینه شکسته...اسمان خاکستری رنگ پنجره ها همه بسته بی تو من....!!!...وموسیقی واقعا چگونه،،؟؟!خدا رحمتت کنه واز اون دنیا بهت بده که یادی ازاین دنیا نکنی

    • بدون نام

      خدارحمتت کند مرد تنهای شب
      چه غریبانه رفتی واین دل آتش زدی ...
      زنده باد مردانگی ...
      زنده باد مرد تنهای شب ...
      توتنها نیستی مرد تنهای شب ...

    • محمد

      خداوند بیامرزدش این هنرمند توانا و خوش صدای کشورمون رو که واقعا اهنگهاش بی نظیر و زیبا بود و خودش هم بسیار سنگین و مودب بود، روحت شاد مردتنهای شب

    • احسان

      خدا رحمتش کنه....
      ولی 1000 تا از این خواننده ها ارزش یه تار موی حاج منصور ارضی ندارند....

    • بدون نام

      سوختی همه را و رفتی
      آخر ب قربانت چرا اینگونه رفتی
      مظلومیتت هیچ گاه از اذهان فراموش نخواهد شد
      انسان های باایمان واقعی همیشه زنده اند همیشه
      دوستت داشتیم داریم خواهیم داشت
      جایگاهت در قلبهای انسان های پاک است چون پاک بودی
      در چ ماه عزیزی پر زدی و رفتی ماهی ک میهمانی خداست
      خداوند میزبان توست ای خوب من
      در چ روز زیبایی جمعه و در چ فصل زیبایی بهار
      بس ک انسان بودی... دوستت دارم مرد تنهای شب

    • ابوالفضل ت

      رفتی و از رفتن تو قلب آیینه شکسته...
      نه تنها من که دهه شصتیم که همه مردم ایران با آهنگای این خواننده بزرگ خاطره دارن...
      بی تو من از نسل بارانم بارانم بارانم ...
      چون ابر بهارانم گریانم گریانم...
      روحش شاد

    • یاهلو

      روحت شد عزیز دلم

    • ali dayyani

      با درود، از جمله ی خبر ها، خبر درگذشت حبیب خواننده ی ترانه‌های معروف شهلا، مادر، و مرد تنهای شب است، حبیب، با آن گیتار معروفش، کردیت غیر قابل انکار خود را در عرصه ی خوانندگی داشت، و از جماعت هنرمندان کاذب نبود، من، یاد او را به احترام تاریخ هنر، و بخاطر آینده، با این شعر گرامی میدارم، و آن را برای شما نیز ارسال می‌کنم، اما در هنگال عمومی‌ شدن شعر، از ارسال بلافاصله ی آن، برای برخی‌ از شما، سخنی نخواهم گفت‌، که جنجال کمتر، مساوی با عمق بیشتر است، اینهم شعر

      گیتار تنها مانده ی حبیب

      حبیب، خواننده ی ترانه ی مرد تنهای شب، گیتار خویش را تنها رها نمود

      حبیب هم، مثل خیلی‌‌های دیگر رفت، درد خویش را با دوای مرگ، دوا نمود

      به مرگ گفتم که : او، به واقع مرد آرام و متینی بود، مرده پرستی نمی‌کنم

      او، از روزگار گلایه نیز داشت، احتمالا، او با مرگ خویش، کمی هم صفا نمود

      پس، پرواز او را بخاطر بسپاریم، که پرنده‌ها بقول فروغ فرخزاد، میمیرند

      بهتر آنکه، پرنده ی اندیشه ی تاریخ گرا را، تا دیر دیر نشده، در هوا نمود

      گیتار تنها مانده ی حبیب اما، در تاریخ موسیقی‌، نخواهد مرد، می‌ماند

      به رشد اصیل هنر، دارد که ظلم میشود، اگرچه نباید که ظلم و جفا نمود

      تاریخ سرودن : شنبه ۱۱ ژوئن ۲۰۱۶ برابر با ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه ی بعد از نیمه شب، که سالروز ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ هم هست، که احمدی نژاد دوباره انتخاب شد، احمدی نژاد رفت، اما، جهان پر از احمدی نژاد‌های رنگ و وارنگ است، و نکته ی غم انگیزی که نباید توجیه کرد، اینجاست

    • ایرانی

      خیلی براش گریه کردم .مرد واقعی بود
      برید خوش باشید با ندادن مجوز ،تاریخ قضاوت می کند

    • Lida

      روحش شاد خیلی ناراحت شدم
      آرزو داشت کنسرت برگزار کنه ولی مجوز نگرفت! :((
      محسن چاوشی هم پست تسلیت گذاشته
      صفحه اینستاگرامی مهران مدیری اون صفحه نیست!

    • بدون نام

      خیلی ناراحت کنندست..خدارحمتش کنه..من عاشق ترانه هاش بودم واقعا حیف شد

    • بدون نام

      روحت شاد دوست داشتني ترين خواننده پدران ما نوجوان دهه جديد قديم همه با صداي تو زندگي كرديم مثل من كه از وقتي يادم مي ايد اهنگ هاي تو را گوش مي دادم و كسي را به جز تو قبول نداشتم و هميشه ارزو داشتم خندوانه يا شبكه يك دو سه تو را دعوت كنند اهنگي زنده بخواني تا به خانه مردم ايران شادي برگردد

    • بدون نام

      روحت شادمردتنهای شب.خدا میدونه چقدرحالم خرابه.

    • افشین

      بازم شروع شد یه نفر که معروفیتش بیشتر از محبوبیتش بود از دنیا رفت و همه شروع به مرثیه سرایی کردن خیلی از همین عاشقان سینه چاک فعلی حبیب کسایی بودن که تو ماشین ساسی مانکن رو به حبیب ترجیح می دادن بسه دیگه بابا ریا تا کی تظاهر تا کی

    • بدون نام

      رفتی و با رفتن تو قلب آینه شکست.حبیب میهمان ما مردم ایران بود .میهمان حبیب خداست.قدرحبیب خدا را ندانستیم.حبیب جان یادتت تا عمرباقی است در ذهنو یاد ما خواهد ماند.روحش شاد.

    • شقایق

      چرا باید امثال تتلو یا ارمین تواف ام یا امثال این ها تو این مملکت راحت بخونن ولی این مردکه اینقدر قشنگ خوند این جور بشه حتی تو خارج کشور هم درست خوند و مثل بقیه از خود بی خود نشود این نهایت نامردی درحقش بود . خدا رحمتش کنه روحش شاد .

    • aidin

      به جرات میتونم بگم همه آهنگهاش دلنشین و ماندگار بود خودم تک تکشو حفظم و باهاش میخونم همین آخریش آهنگ ببار ای برفه که بارها تو ماشین گوش دادم و خواهم داد دمت گرم حبیب جان. بعضی ها تو این چند سال اخیر قدر تو رو ندونستن!! حتی برای میلیونها هوادارت در ایران احترام قائل نشدن که مجوز بدن "حداقل یک کنسرت" برات و هوادارن پر شورت گذاشته بشه. متاسفم برای اینها که فقط فکر خودشونن.

    • تارا

      خدا رحمتش کنه دیگه مرد تنهای شب بین ما نیست حیف! او الان به سوی خدا رفته ودیگه تنها نیست

    • محمد

      خدا بیامرزت روحت شاد هیچ خیری از ابن دنیا ندیدی و تو اوج جونیت بدبختی کشیدی

    • مهدی

      خدا حافظ یه عمر خاطره
      اخرم حرف خودت شد
      (دران گوشه چندان غزل خواند ان شب
      که خود درمیان غزلها بمیرد)
      خداحافظ غوی زیبا
      اونقد با صدات شبها رو صبح کردم که شاید هرگز مرگتو قبول نکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج