۳۳۹۰۰۱
۶ نظر
۶۲۷۵
۶ نظر
۶۲۷۵
پ

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!

آن دسته از افرادی که حیوان دست آموز و خانگی دارند با این موضوع موافقند که حیواناتی مانند گربه و سگ شادی زیادی برای صاحبانشان می آورند و در واقع منبعی از سرگرمی بی پایان هستند.

برترین ها: آن دسته از افرادی که حیوان دست آموز و خانگی دارند با این موضوع موافقند که حیواناتی مانند گربه و سگ شادی زیادی برای صاحبانشان می آورند و در واقع منبعی از سرگرمی بی پایان هستند. جالب است بدانید که ستاره های زیر هم به شدت عاشق حیوانات خانگی شان هستند و زندگی بدون این موجودات زبان بسته برایشان قابل تصور نیست. این فهرست را با چهره هایی که دیوانه گربه هایشان هستند آغاز می کنیم و سپس از سلبریتی هایی که جزو دوستداران سگ هستند نام می بریم.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!

۱. تیلور سوئیفت

این پاپ استار جوان آمریکایی نه تنها یکی از مشهورترین و محبوب ترین خواننده های عصر ما است، بلکه خودش یکی از طرفداران پر و پا قرص حیوانات خانگی از جمله گربه نیز هست. درست است که شاید ظاهر تیلور به خانم هایی که عاشق گربه اند و حداقل چند تا گربه در خانه شان نگه می دارند نخورد، ولی به ما اعتماد کنیم وقتی می گوییم ظاهر آدم ها می تواند فریب دهنده باشد! این خانم یک گربه از نژاد اسکاتیش فولد به نام مِرِدیث دارد که تیلور این نام را از روی کاراکتر محبوبش، دکتر مردیث گری، از سریال تلویزیونی Grey's Anatomy انتخاب کرده است.

تیلور سوئیفت که به تازگی از نامزدش کالوین هریس، دی جی اسکاتلندی، جدا شده، در هالوین سال ۲۰۱۱ این گربه را که خیلی کوچک بود به خانه آورد و از آن زمان تابحال بطور منظم عکس ها و ویدئوهایی از آن در شبکه های اجتماعی اش منتشر می کند. تیلور خیلی زود احساسی عمیق به این بچه گربه پیدا کرد و دیگر از آن جدا نشد و این برای خواننده ای که مرتب در حال سفر است و در حال اجرا در تورهای کنسرت متعدد است و برای گربه ای که طبیعتاً از سفر می ترسد، خیلی عجیب است. به نظر می آید که این دو بر این مشکلات غلبه کرده اند، زیرا مردیث در تمام تورها تیلور را همراهی می کند. تیلور گربه دیگری به نام اولیویا دارد که نام آن را از کاراکتر اولیویا بنسون از سریال محبوب Law & Order: SVU گرفته است و حالا دیگر هر هشتاد میلیون فالوئر اینستاگرام او، اولیویا و مردیث را می شناسند.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


2. اِد شیران

گویا این کلیشه جا افتاده که گربه حیوانی دخترانه است و آقایانی که گربه نگه می دارند، قطعاً یک ایرادی دارند، زیرا هیچ مردی گربه نگه نمی دارد! ولی باید همینجا اشاره کنیم که چقدر این کلیشه احمقانه است و خوشحالیم که اد شیران را گواه این مدعا بگیریم. آقای شیران یکی از بااستعدادترین موزیسین های بریتانیا است که اتفاقاً یکی از دوستان صمیمی تیلور سوئیفت نیز هست و البته از طرفداران واقعی حیوانات و به خصوص گربه ها در دنیایی است که با حیوانات رفتارهای خشونت آمیز زیادی وجود دارد. اد هیچ مشکلی با پوشیدن سوئیشرت هایی با تصویر گربه ندارد.

دانستن همه اینها درباره اد شیران خیلی جالب است، ولی مهم است بدانیم که این آقای خواننده گربه اش را زمانی که یک ماه بیشتر نداشت و قرار بود کشته شود، به عنوان حیوان خانگی پذیرفت. او این گربه پرمو و بانمک را گراهام نامید و آن را در صفحه های خود در شبکه های اجتماعی معرفی کرد و با این کارش دل همه دختران طرفدارش را در دنیا به دست آورد.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


3. کیتی پری

اگر حتی کمی با سبک زندگی و حرفه کیتی پری آشنا باشید، احتمالاً می دانید که کیتی دیوانه گربه ها است. با آنکه این ستاره دنیای پاپ تا به امروز دو بچه گربه بانمک را به عنوان حیوان خانگی پذیرفته، ولی کاملاً مشخص است که "کی‌تی پِری" گربه محبوب اوست. بله درس شنیدید، نام این گربه "کی‌تی" است و در واقع شگونه (حیوان خوش‌شانسی) این خانم خواننده است. این گربه به نوبه خودش یک سلبریتی محسوب می شود و در یکی از موزیک ویدئوهای کیتی حضوری کوتاه داشت و در چندین و چند اجرا در تور کنسرت California Dreams هم نشان داده شد.

کیتی برای تور کنسرت Hello Katy خود، یک بالون عظیم الجثه به شکل کی‌تی داشت و حتی وقتی قرار است کیتی با طرفدارانش برخورد نزدیک داشته و به آنها امضا بدهد هم این گربه را با خودش می آورد تا آنها آن را از نزدیک ببینند. کی‌تی یکی از خاص ترین گربه های مشهور محسوب می شود و ظاهراً خود کیتی هم می خواهد همه دنیا بدانند که او چقدر گربه اش را دوست دارد.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


4. جیمز فرانکو

به نظر ما خیلی خوب است که آقایان بازیگر هالیوودی درباره عشق و علاقه شان به گربه هایشان بیشتر و راحت تر صحبت می کنند و به همین دلیل است که از جیمز فرانکو در اینجا نام می بریم. این بازیگر محبوب و خوش اخلاق هم عاشق گربه ها است و به نظر می رسد که در کل زندگی اش در کنار این حیوانات زندگی کرده است.

وقتی جیمز مهمان برنامه الن دی‌جنرس شده بود، به الن گفت که از بچگی گربه ها را دوست داشته و همیشه با این حیوانات پشمالو رابطه خوبی داشته است. فرانکو همچنین فاش کرد که همه گربه هایش نام هایی دارند که از کاراکترهای کتاب ها گرفته شده اند و همین موضوع این بازیگر را دوست داشتنی تر می کند. می خواهید نام گربه های جیمز فرانکو را بدانید؟ سمی، نامش از سمی گلیک گرفته شده و زلدا با زلدا فیتزجرالد همنام است. فرانکو مرتب از گربه هایش در شبکه های اجتماعی عکس می گذارد و طرفدارانش را با گربه هایش بیشتر آشنا می کند.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


5. کِشا

شاید خیلی ها کشا را آنطور که باید نشناسند و بیشتر اوقات برداشت های متفاوتی از شخصیت او می شود، ولی یک چیز در مورد او کاملاً مشخص و واضح است و آن این که او قلبی پر از عشق به گربه ها دارد. در واقع این خواننده محبوب همه حیوانات را دوست دارد و هر کاری از دستش بربیاید انجام می دهد تا از حقوق حیوانات دفاع کند. او یک گیاهخوار است و اولین سفیر جهانی Humane Society نیز هست که بزرگترین و مؤثرترین انجمن حمایت از حیوانات آمریکا است.

کشا بطور منظم در صفحه های اجتماعی اش تصاویری از انواع و اقسام حیوانات منتشر می کند، ولی حیوان مورد علاقه اش، گربه ای به نام آقای پیپس است. آقای پیپس قبلاً حساب توئیتری مخصوص خودش را داشت، ولی بیش از دو سال است که این حساب غیرفعال است. به نظر می رسد که کشا تصمیم گرفته که فضای شخصی خانم پیپس را حفظ کند. در هر صورت او تصاویری از این گربه را در صفحه های خودش می گذارد و به نظر می رسد که کاملاً دلباخته این حیوان خانگی شده است.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


6. راسل برند

وقتی صاحب یک حیوان خانگی، انسان عجیب و غریبی مانند راسل برند باشد، احتمالش زیاد است که خود آن حیوان هم منحصر بفرد باشد، حتی اگر آن حیوان گربه ای بیش نباشد. ستاره فیلم Rock of Ages که اسم گربه دوست داشتنی خود را موریسی گذاشته، این نام را از خواننده مشهور Smiths گرفته و گربه پشمالوی سیاه و سفیدش را یک گانگستر توصیف می کند.

او حتی گفته که "موریسی به هیچ چیزی جز قتل اهمیت نمی دهد" و این دقیقاً کلماتی بود که او برای توصیف گربه اش بکار برد. شاید این توصیفی ملایم و مهربانانه از یک گربه کوچک بامزه نباشد، ولی چیزی که برند می خواهد بگوید در واقع این است که موریسی از وقتی از بریتانیا به لوس آنجلس آورده شده، به چیزی جز شکار کردن علاقه نشان نمی دهد. این کمدین انگلیسی توصیفات دیگری مانند "سلطه‌گر" و "تنها رئیس خانه" برای گربه خانگی اش به کار می برد و شاید با این روش می خواهد نشان دهد که چقدر موریسی را دوست دارد.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


7. شِر

از وقتی که خانم شِر، آقای بیگ را زیر یکی از اتوبوس های تور کنسرت Do You Believe خود در سال 2000 پیدا کرد، تا بحال این گربه از این خواننده افسانه ای جدا نشده است. او می توانست این گربه بینوا را به حال خود بگذارد، همانطور که شاید خیلی ستاره ها این کار را بکنند، ولی شر که اتفاقاً عاشق گربه ها هم هست، از همان لحظه ای که آقای بیگ را دید عاشقش شد و آن را رها نکرد. این دو 15 سال است که در کنار هم هستند و با آنکه حالا شر عکس های این گربه را مرتباً در صفحه های اجتماعی اش منتشر می کند، ولی اولین باری که این حیوان خانگی مورد توجه عموم قرار گرفت، چند سال پیش بود که بیمار شده بود.

شر آنقدر از فکر از دست دادن آقای بیگ درمانده شده بود که این قضیه در کل آمریکا خبرساز شده بود. او توئیتی درباره وضعیت گربه اش منتشر کرد و البته حمایت و همدردی بسیاری از طرفداران را دریافت کرد. مهمتر از همه این بود که این حیوان بالاخره بهبود یافت و از آن موقع تابحال یکبار هم بیمار نشده است.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


8. ایوان ریچل وود

خانم وود دیوانه گربه اش است، همانطور که از هر انسان گربه دوست دیگری انتظار می رود و این علاقه وافر او به گربه تا آنجا پیش رفته که او گفته دوست پشمالویش نیکودموس "تنها مرد زندگی اش" است. البته حتماً این قضیه چندان هم صادق نبود، زیرا ایوان در سال 2013 صاحب یک پسربچه زیبا شد، ولی هنوز هم بخش بزرگی از قلبش به نیکودموس تعلق دارد. این دو با هم ماجراجویی های زیادی داشته اند و حتی یکی از آنها با ماجراهایش خبرساز نیز شد.

نیکودموس که نامش از پادشاه موش ها در فیلم The Secret of NIMH گرفته شده است، همیشه با ایوان ریچل وود در سفرهایش همراه بود. البته بر خلاف گربه های دیگر، این گربه اصلاً از هواپیما بدش نمی آمد و حتی زیادی در پروازها راحت بود. در یکی از این سفرهای هوایی، این خانم بازیگر خوابش می برد و نیکودموس از فرصت استفاده کرده و از جعبه اش فرار می کند و داخل هواپیما را حسابی بهم می ریزد و دردسر درست می کند. متأسفانه این آخرین سفر هوایی این گربه بازیگوش می شود.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


9. ایان سامرهالدر

یکی از خوش قیافه ترین و دوست داشتنی ترین بازیگران هالیوودی که رابطه اش با گربه ها زبانزد است، از خیلی از خانم هایی این فهرست که دیوانه گربه هایشان هستند هم بیشتر گربه هایش را دوست دارد. ایان سامرهالدر، ستاره محبوب سریال The Vampire Diaries آنقدر آزادانه و راحت محبتش نسبت به گربه ها را نشان می دهد، که هر بار تصاویر او را در حال نوازش و رسیدگی به این حیوانات و بچه هایشان می بینید، واقعاً با حس و حال نسبت به این زبان بسته ها شریک می شوید.

سامرهالدر همیشه و در هر حالی خوش‌تیپ و مهربان و دوست داشتنی به نظر می رسد، و تعجبی ندارد که مجله پیپل یک بار تصویر او را با گربه اش روی جلد این مجله چاپ کرد و بدین وسیله ایان توانست در مورد کمک به گربه های بی سر پناه و خیابانی، آگاهی مردم را بالا ببرد. او حتی می خواست یک پناهگاه حیوانات برای خودش راه بیندازد و آن را اداره کند.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


10. اورلاندو بلوم

اورلاندو هم یکی دیگر از آن ستاره های هالیوودی است که قلب بزرگی دارد. بر خلاف بسیاری از ستاره های مشهور دیگر که هرگز از پناهگاه ها حیوانی را به عنوان حیوان خانگی نمی پذیرند، اورلاندو بلوم یک سگ را از خیابان های کشور مراکش نجات داد و آن را سوار هواپیما کرده و به خانه اش برد. این ستاره سری فیلم های "هابیت"، "ارباب حلقه ها" و "دزدان دریایی کارائیب"، نام سگ دو رگه تازی اش را "سیدی" گذاشت و از آن به بعد او و سگش آنقدر بهم نزدیک شده اند که واقعاً مفهوم رابطه انسان و حیوان را به مرحله جدیدی رسانده اند. این دوست جدا نشدنی آنقدر وقت با هم می گذرانند که اغلب سگ اورلاندو بیشتر از خودش سوژه دوربین های پاپاراتزی می شود.

تعجبی ندارد که همه می خواهند عکس این دو را بگیرند. بلوم به مجله Men's Health گفته بود که سیدی همه جا با او بوده و همه جا را با هم گشته اند. شاید به همین دلیل بوده که سیدی هم در فوتوشوت بعد از مصاحبه با این مجله همراه وی بوده و در بیشتر عکس ها با هم ژست گرفته اند.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


11. هیو جکمن

کافی است نگاهی به صفحه اینستاگرام هیو جکمن بیندازید تا متوجه شوید که او کاملاً عاشق دو سگش، آلگرا و دالی، است. این سه اغلب با هم در خیابان های نیویورک دیده می شوند که برای خودشان راه می روند و از بودن کنار هم واقعاً لذت می برند. آنچه این منظره را دوست داشتنی تر می کند این است که هر وقت ستاره فیلم های Wolverine و "مردان ایکس" را می بینید که با سگ های محبوبش به پیاده روی رفته، همیشه و همیشه لبانش خندان است و کاملاً سرحال و خوشحال است و تابحال کسی را ندیده ایم که این قدر به حیوانات خانگی اش ببالد.

اغلب آقایان از اینکه با دو تا سگ کوچک دیده شوند که لباس به تن دارند، شاید خجالت بکشند، ولی هیو هرگز اینطور نبوده است. هیو آنقدر این سگ ها را دوست دارد که حتی وقتی در خانه نیست و برای فیلمبرداری خارج از شهر است، با بولداگ فرانسوی و پودل تری‌یر دورگه اش اسکایپ می کند تا آنها را ببیند و دلتنگ شان نباشد.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


12. رایان گاسلینگ

بعد از آنکه رایان گاسلینگ سگش جورج را عشق زندگی اش نامید، دیگر چیزی برای گفتن نمی ماند جز اینکه آقای گاسلینگ یکی از طرفداران پر و پا قرص حیوان خانگی به خصوص سگ است. جدا از اینکه وی یکی از محبوب ترین و خوش تیپ ترین بازیگران هالیوودی نسل خود است، به خاطر آوردن جورج به محل کارش نیز معروف شده است. با آنکه رایان دوستان و همکاران زیادی دارد که هنگام فیلمبرداری در کنارش هستند، ولی ظاهراً خیلی دلش برای سگش تنگ می شود که نمی تواند دورش اش را تحمل کند و می خواهد جورج هر جا که می رود در کنارش باشد.

اگر بخواهیم عمق رابطه عاطفی بین این دو را توصیف کنیم باید اشاره کنیم به یک موضوع: وقتی این آقای بازیگر قرار بوده برای فیلمبرداری فیلم Only God Forgives به تایلند سفر کند، تصمیم می گیرد که جورج را پیش دوستانش بگذارد و تنها مشکلش این بوده که نمی توانسته به کسی آنقدر اعتماد کند که بهترین دوستش را پیش او بگذارد، بنابراین این افتخار نصیب ایوا مندز می شود تا از جورج مراقبت کند. همانطور که می دانید این اقدام، حرکتی هوشمندانه بود، هر چه باشد رایان و ایوا حالا با هم هستند و دو فرزند هم دارند.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


13. لیدی گاگا

مگا استار دنیای موسیقی پاپ، صاحب یک سگ کوچولوی دوست داشتنی به نام آسیا نیز هست و کاملاً از این لحاظ به خود و سگش می بالد. لیدی گاگا آنقدر بولداگ فرانسوی اش را دوست دارد که راه دیگری برای توصیف آن جز کلمه "پرنسس" برایش وجود ندارد. آسیا که لیدی گاگا دوست دارد بَتپیگ خطابش کند، خیلی زود تبدیل به یکی از مشهورترین سگ های سلبریتی در دنیا شد که صفحه اینستاگرام و حساب توئیتر خودش را دارد و حتی روی جلد مجله هارپرز بازار هم رفته است.

با آنکه سازمان PETA از گاگا به خاطر به اشتراک گذاشتن تصاویری از سگش با گوشواره انتقاد کرده، ولی کسی شک ندارد که این خانم خواننده عاشق آسیا است و اگر صاحب سگی را با عنوان "مادر هیولا" بشناسند، تعجبی ندارد که خود آن سگ هم نرمال و عادی نخواهد بود. از شوخی گذشته، لیدی گاگا عاشق سگش است و هر کاری لازم باشد می کند تا این حیوان در رفاه باشد.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


14. زوئی دشانل

دنیا قطعاً به انسان های بیشتری مانند زوئی احتیاج دارد. علیرغم این موضوع که خانم دشانل بازیگر/خواننده/مدل بسیار بااستعداد و موفقی است، در مورد دستاوردهایش بسیار فروتن و کم ادعا نیز هست. چیزی که همه همیشه زوئی را به خاطر آن تحسین می کنند این است که سعی دارد از نشریات زرد دور باشد، مگر آنکه خبر مهمی داشته باشد که بخواهد آن را با طرفدارانش در میان بگذارد. آنچه باعث می شود این خانم بازیگر بیشتر مورد علاقه طرفدارانش قرار بگیرد، داستان جالبی است که درباره پذیرفتن یک سگ به عنوان حیوان خانگی با مردم در میان گذاشت.

زوئی که همیشه می گفت چقدر دوست دارد یک سگ داشته باشد، به یک پناهگاه حیوانات سر می زند تا رویای همیشگی اش را بالاخره به تحقق برساند. وقتی او سگی به نام دات را می بیند همانجا مهر این سگ به دلش می افتد و می فهمد که این سگ همان حیوانی است که همیشه دنبالش بوده است. وقتی زوئی تصمیم می گیرد دات را با خودش به خانه ببرد، کارکنان آن پناهگاه به او اطلاع می دهند که دات یک خواهر هم دارد که بعدها زوئی اسمش را زلدا می گذارد. بنابراین خانم زوئی دشانل هر دو سگ را می پذیرد و از تصمیم خود برای رفتن به این پناهگاه دوچندان خشنود می شود.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


15. جانی دپ و امبر هرد

درست است که این روزها میانه جانی دپ و امبر هرد خوب نیست و روزی نیست که نشریات زرد از جدا شدن این زوج بازیگر خبری منتشر نکنند. ولی ماجراها و داستان هایی که این زوج در کانون آن قرار دارند فقط به مسائل زندگی مشترک شان ختم نمی شود. وقتی خوب فکر می کنید، می بینید که سگ های مشهور هرگز سوژه رسوایی و جنجال نبوده اند تا اینکه جانی دپ و همسرش امبر هرد تصمیم می گیرند که سگ های تری‌یر یورک‌ شایر دوست داشتنی شان به نام های بو و پیستول را قاچاقی وارد استرالیا کنند. بعضی از شما شاید یادتان باشد که وزیر کشاورزی استرالیا تهدید کرده بود که این سگ های کوچک باید کشته شوند، زیرا این زوج در گمرک این کشور اظهارنامه ای برایشان پر نکرده بودند.

در هر صورت بو و پیستول بدون آنکه ضرری به آنها برسد استرالیا را ترک می کنند، ولی باور کنید یا نکنید، آقای وزیر از تهدید به کشتن این دو توله سگ بیست سانتیمتری کاملاً به خودش می بالید. با آنکه حالا این قضیه خنده دار به نظر می رسد، ولی مردم استرالیا از کل این قضیه خیلی هم ناراحت بودند که در نهایت باعث شد، خانم هرد، همسر جانی دپ، متهم به قاچاق شود. اینکه در نهایت قضیه به کجا ختم شد از آن بی خبریم، ولی مشخص است که این زوج کاملاً عاشق سگ هایشان هستند.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


16. میکی رورک

از یک طرف سلبریتی هایی هستند که واقعاً دیوانه سگ هایشان هستند، و در طرف دیگر میکی رورک را داریم! میکی در کل زندگی اش عشق به سگ ها را به سطح بسیار بالایی رسانده تا جائی که او ادعا می کند توله سگ هایش جان او را نجات داده اند و به او نیرو و توان داده اند تا از سرنوشتی تاریک بازگردد و راهش را پیدا کند. این هنرپیشه مشهور و بوکسور حرفه ای سگ های متعددی دارد که همه آنها را دوست دارد و از آنها مراقبت می کند. در میان این سگ ها، یک سگ ناجی هم هست که میکی آن را از رومانی آورده، ولی سگی که بیشترین تأثیر را روی میکی داشته، یک دورگه چیهواهوا به نام لوکی است.

این سگ به آقای رورک کمک کرد تا زندگی اش را رو به راه کند. وی تابحال چند بار اشاره کرده که اگر لوکی نبود، او حالا زنده نبود. میکی آنقدر این سگ را دوست دارد که وقتی به او پیشنهاد شد ستاره خودش را در پیاده روی مشاهیر داشته باشد این پیشنهاد را رد کرد، زیرا افرادی که تصمیم می گرفتند چه کسی ستاره می گیرد، درخواست میکی برای اضافه کردن نام لوکی به ستاره او را رد کردند.

رورک و لوکی 18 سال تمام با هم و در کنار هم بودند و از هم جدا نشدند، و با آنکه این سگ دوست داشتنی حالا دیگر زنده نیست، ولی قطعاً میکی هرگز آن را فراموش نخواهد کرد. در سال 2009 زمانی که میکی جایزه گلدن گلوبش را گرفت در سخنرانی اش اینطور گفت: «می خوام از همه سگ هام تشکر کنم، اونایی که زنده هستن و اونایی که دیگه زنده نیستن، چون گاهی اوقات وقتی یه مرد تنهاست، تنها چیزی که داره سگشه و سگ های من برام به اندازه دنیا ارزش دارن.»

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


17. سلما هایک

به نظر می آید در این فهرست یک برنده داریم! سلما هایک بدون شک یکی از دیوانه ترین ستاره هایی است که حیوان خانگی دارند. وقتی می گوییم دیوانه، منظورمان این است که این خانم در خانه اش یک باغ وحش کامل دارد و چیزی از این لحاظ کم و کسر ندارد. او بیش از 50 حیوان خانگی (پنج اسب، چهار آلپاکا، یک گربه، نه سگ، یک همستر، پنج طوطی، دو ماهی، چندین و چند خرگوش، بوقلمون و 20 مرغ) دارد. این هنرپیشه جذاب مکزیکی در لیست ما از دوستداران سگ، رتبه بالایی دارد و مهمتر از هر چیزی این خانم نه تنها سگ ها و گربه ها را به عنوان حیوان خانگی می پذیرد، بلکه حیوانات دیگر را نیز به همان اندازه دوست دارد.

در مورد سگ ها باید بگوییم که این بازیگر محبوب ادعا می کند که خودش را با پناهگاه ها درگیر نمی کند، زیرا آنقدر سگ بی صاحب همه جا هست، که او رسماً سگ ها را از خیابان ها جمع می کند. جالب این جاست که او تلاش کرد تا همسرش، فرانسوا-هنری پینو، را مجاب کند که سگ نهم شان، اوچو، را نیز قبول کند. او برای متقاعد کردن همسرش نقشه کشید و بالاخره موفق شد. اینکه این خانم مجبور شده چنین کاری بکند تا برای یک سگ سرپناه درست کند قابل تقدیر است.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


18. تام هاردی

بیشتر آدم ها وقتی می گویند که سگ ها بهترین دوست شان هستند، در واقع نمی توان خیلی به حرف شان اطمینان کرد. ولی وقتی تام هاردی می گوید که سگ ها را دوست دارد، سر هر چیزی که می خواهید می توانید شرط ببندید که این ستاره مشهور فیلم "مکس دیوانه" واقعاً سگ ها را دوست دارد و اغراق نکرده است. یک قضیه جالب در مورد هاردی این است که تا وقتی که اولین سگش اجازه همراهی با او را نگرفت، به کلاس تئاتر نرفت و جالبتر این است که اسم این سگ، مکس دیوانه بود! وقتی مکس دیوانه مرد، قلب تام شکست و تام مدتها خاکستر آن را داخل یک جعبه روی کاناپه یعنی جای محبوب مکس نگه می داشت. حتی این فکر به ذهنش رسیده بود که خاکسترها را داخل بالش پر کند.

مصاحبه های زیادی تابحال با این بازیگر مستعد انجام شده و در اکثر آنها تام به عشق عمیقش به سگ ها اشاره کرده است و دیگر نیازی به اشاره مجدد به این قضیه نیست. آنچه لازم به ذکر است این مطلب است که او تا به امروز سگ های زیادی را از مرگ نجات داده و یا آنها را به عنوان حیوان خانگی پذیرفته یا برایشان خانه و صاحب پیدا کرده است. تام یکی از سرسخت ترین مدافعین حقوق سگ ها هم هست و از هر فرصتی برای تشویق و ترغیب مردم به پذیرفتن سگ های بی پناه بهره می برد و دائماً تأکید می کند که به پیتبول ها شانس تازه ای بدهید و از کوتاه کردن موهای پودل ها جداً خودداری کنید. اگر بگوییم شدیداً تحت تأثیر قرار نگرفته ایم، دروغ گفته ایم!

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


19. جنیفر آنیستون

جنیفر، دختر خوب هالیوود، به تازگی با جاستین ثیرو ازدواج کرده و وقتی اعلام شد که در مراسم ازدواجش، سگ هایش مهمانان افتخاری بودند، کسی تعجب نکرد. داستان محبت او به سگ ها به خیلی وقت پیش از شروع رابطه اش با ثیرو برمی گردد.

خانم آنیستون بیشتر عمرش را با عشق به حیوانات گذرانده و سگ هایش کنارش بوده اند و البته سگ مورد علاقه اش، نورمن نام داشت که یک سگ پاکوتاه ولزی بود که بعد از 15 سال دوستی مرد. با آنکه جنیفر پس از مردن این سگ بسیار دلشکسته بود، ولی نمی توان گفت که کاملاً تنها بود. زیرا سگ دیگری از نژاد جرمن شپرد به نام دالی هم داشت که به او کمک کرد تا بر غم از دست دادن نورمن غلبه کند. یک سال پس از مردن نورمن، جنیفر و جاستین تصمیم گرفتند که یک سگ دیگر به جمع شان اضافه کنند و یک پیتبول دو رگه به نام سوفی را از یک پناهگاه محلی به عنوان حیوان خانگی پذیرفتند.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!


20. اوپرا وینفری

حالا می توانید یک چیز دیگر به رزومه تأثیرگذار اوپرا اضافه کنید: یکی از بزرگترین نیکوکاران و انسان دوستان عصر ما، در واقع یکی از بزرگترین دوستداران حیوانات نیز هست. خانم وینفری در طول عمرش بیش از 20 سگ داشته و اعتراف می کند که یکی از دلایل عشق دیوانه وارش به سگ ها این است که وقتی بچه بوده اجازه نداشته که سگ داشته باشد. در هر صورت اوپرا واقعاً سگ هایش را دوست دارد و سگ ها نیز واقعاً اوپرا را دوست دارند. هیچ چیزی جای وقت گذراندن با این دوستان پشمالو را برای اوپرا نمی گیرد و با آنکه همه آنها در دل او جای خاصی دارند، ولی یکی از آنها زندگی اش را کاملاً زیر و رو کرد.

سگ کوکر اسپانیل این خانم که سوفی نام دارد، 13 سال تمام هر روز با او به محل کارش می رفت و به ندرت او را تنها می گذاشت. این سگ در سال 2008 مرد، ولی اوپرا هرگز آن را فراموش نخواهد کرد و حتی این خانم تا جایی پیش رفته که سوفی را یکی از بزرگترین استادان زندگی اش نامیده و هیچکس تابحال مانند آن سگ کوچک، اوپرا را دوست نداشته است.

این هالیوودی ها، بدجوری طرفدار حیوانات اند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • aseman

      کاش با آدما هم همینطور باشن..

    • بدون نام

      یه سر به پیج لئوناردو دی کاپریو هم بزنید

    • بدون نام

      سگها همه خارجی بودن اما گربه ها تقریبأهمه ایرانی بودن

    • user

      خواشا به حالاشان اینقدر ارامش دارند نگران مثل ما نیستند

    • کبیرخان

      شماهام که همه سبک هارو پاپ می شنوین

    • لی لی

      چه کثافتهایی هستن اینا سلبیریتی های ماهم حتما از اینا یاد گرفتن بدبختا آره چه آرامشی تو کثافت حال میکننآآ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج