۳۳۹۰۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سخنان جالب مارادونا درباره تیم ملی ایتالیا

اسطوره فوتبال آرژانتین براین باور است که تیم ملی فوتبال ایتالیا با هدایت کونته نمی‌تواند در یورو ۲۰۱۶ عملکرد خوبی از خود نشان دهد و به مراحل بالاتر صعود کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از میدیاست، تیم ملی فوتبال ایتالیا با هدایت آنتونیو کونته یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ است اما نکته جالب این که دیگو مارادونا براین باور است که ایتالیا نمی‌تواند با کونته در یورو ۲۰۱۶ نتیجه بگیرد.

مارادونا سخنانی را بر زبان آورد که بازتاب زیادی در رسانه‌های ایتالیایی داشت. او درباره شانس آتزوری برای قهرمانی در فرانسه، گفت: من دیدار اخیر تیم ملی فوتبال ایتالیا را از تلویزیون مشاهده کردم. باید بگویم که ایتالیا تیم خوبی دارد و پیروز شدن برابر شاگردان کونته سخت است، اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن اینکه تیم کونته استعداد بزرگ ندارد و این می‌تواند برای او دردسرساز شود. در ترکیب تیم ملی ایتالیا بازیکنی وجود ندارد که نوآور باشد و بتواند در لحظات سخت سرنوشت ساز ظاهر شود.

او ادامه داد: بسیار سخت است که نتایج بازی‌های را پیش بینی کرد، اما من براین باور هستم که تیم ملی ایتالیا نمی‌تواند در یورو ۲۰۱۶ به مراحل بالاتر صعود کند. آنها در خط دفاعی بسیار پرتلاش هستند و دروازه‌بان بزرگی در اختیار دارند با این حال براین باور هستم که نبود بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار برایشان گران تمام می شود.

ال دیگو در پایان سخنان خود گفت: کونته چگونه می تواند زمینه را برای موفقیت ایتالیا فراهم کند؟ نصف او در چلسی است و این باعث می شود تا تمرکز خوبی نداشته باشد. بازیکنان تیم ملی ایتالیا باید نهایت تلاش خود را به خاطر خوشحالی خانواده و مردم کشورشان به کار گیرند و نه به خاطر سرمربی تیم.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در گروه E با تیم های بلژیک، ایرلند و سوئد همگروه است و در نخستین دیدار خود به مصاف بلژیک خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج