جاباما
۳۳۹۱۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گاف عجیب پوستر یک فیلم

مدیرعامل خانه سینما که علاوه بر فعالیت در عرصه فیلم سازی، دبیری جشنواره بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر را نیز به دنبال دارد، پوستر جدیدترین فیلم خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

وب‌سایت سینما مثبت: مدیرعامل خانه سینما که علاوه بر فعالیت در عرصه فیلم سازی، دبیری جشنواره بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر را نیز به دنبال دارد، پوستر جدیدترین فیلم خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

در این پوستر که گویا برای یکی از جشنواره‌های خارجی تدارک دیده شده، عبارت «دختر» به صورت «Doughter» نوشته شده است. این امر با تذکر جدی «مازیار فکری ارشاد» منتقد سینما مواجه شد و این کارشناس سینمایی که همواره تحلیل‌هایش راهگشای سینمای ایران بوده در کامنتی برای میرکریمی نوشت: «جسارتا واژه انگلیسی "دختر " اشتباه نوشته شده.» اشتباه نیز این است که باید بعد از عبارت Dبه جایO عبارت aبیاید.

گاف عجیب پوستر یک فیلم

بروز چنین اشتباهی برای میرکریمی که دبیر جشنواره‌ای بین المللی است، بیش از ۱۰۰ جشنواره را به چشم دیده و با خارجی‌های زیادی حشر و نشر داشته، در خوش بینانه ترین حالت می‌تواند «شوخی طراح پوستر با میرکریمی» تلقی شود.

چندی پیش نیز چنین مشکلی در پوستر جشنواره فیلم فجر مشاهده شد. امید است سینماگران ایرانی در هنگام مواجهه با عبارات خارجی از این دست، مطالب را حداقل با سرویس ترجمه گوگل کنترل کنند تا چنین اشتباه‌هایی رخ ندهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج