۳۳۹۶۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتظار یک ساله جلیلی برای «مسیر معکوس»

ابوالفضل جلیلی گفت: فیلمنامه «مسیر معکوس» را به بنیاد سینمایی فارابی ارائه کردم و بیش از یک سال است که در انتظار به سر می‌برم که ببینم دوستان و مدیران سینمایی برای ساخت این فیلم سینمایی کمک می‌کنند یا خیر.

خبرگزاری فارس: ابوالفضل جلیلی گفت: فیلمنامه «مسیر معکوس» را به بنیاد سینمایی فارابی ارائه کردم و بیش از یک سال است که در انتظار به سر می‌برم که ببینم دوستان و مدیران سینمایی برای ساخت این فیلم سینمایی کمک می‌کنند یا خیر.

انتظار یک ساله جلیلی برای «مسیر معکوس»

این کارگردان به ما گفت: فیلمنامه «مسیر معکوس» را به بنیاد سینمایی فارابی ارائه کردم و آخرین لحظه های انتظارم است. بیش از یک سال است که در انتظار به سر می‌برم ببینم دوستان و مدیران سینمایی برای ساخت این فیلم سینمایی کمک می‌کنند یا خیر، اگر این اتفاق بیفتد می‌توانم بر کمک کوچکی که آنها می‌کنند حساب کنم. اگر هم نشد که راه دیگری باید برای ساخت آن پیدا کنم.

او افزود: تمام مکان فیلمبرداری مورد نظرم در فیلم داخل ایران و پایتخت است.

او همچنین در باره بازیگرانی که در این فیلم در نظر دارد ایفای نقش کنند گفت: بازیگر اصلی فیلمم یک پسر بچه است اما، اگر کمکی شود تصمیم دارم برای نقش‌های حاشیه‌ای از بازیگران مورد علاقه‌ام و چهره و حرفه‌ای استفاده کنم. البته این نقش‌اه در فیلم به شدت تاثیر گذار هستند و به قول خودمان صحنه پر کن نیستند.

او گفت: مهمانی برنامه «دورهمی» نیز بوده‌ام که به نظرم اگر سانسور نشود برنامه جذابی خواهد شد که توصیه میک‌نم حتما مخاطبان آن را ببینند.

جلیلی نیز در پایان گفت: این فیلم قصه نوجوانی را روایت می‌کند که قصد دارد کاری خطرناک را انجام دهد. «مسیر معکوس» فیلم مهمی است که می‌تواند برای جامعه و جوانان و نوجوانان درس های زندگی را در پی داشته باشد و من امیدوارم که مسوولان سینمای کشور کمی به این امر مهم توجه داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج