۳۴۰۰۵۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره نقل‌وانتقالات

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به برخی حواشی در بازار نقل‌وانتقالات واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان: به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به انتشار برخی اخبار در بازار نقل‌وانتقالات واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است:

هواداران بزرگ، فهیم و دوست داشتنی استقلال

مدیران استقلال در فصل نقل‌وانتقالات تمام تلاش خود را برای برآورده کردن خواسته‌های کادر فنی و هواداران بسیج کرده‌اند و شاهد بودیم که تا به امروز هم بازیکنان بزرگ و باکیفیتی به تیم فوتبال استقلال اضافه شده‌اند و هواداران عزیز استقلال نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

هرچند بازیکنانی بودند که باشگاه استقلال بنابر مسائل و مشکلات مالی نتوانست آنها را جذب کند اما نباید فراموش کنیم که این بازیکنان دلشان با استقلال و هوادارانش یک‌دل نبوده است و نباید بابت عدم جذب چنین بازیکنانی، هواداران استقلال ناامید و مأیوس باشند.

استقلال بیش از بازیکن باکیفیت نیاز به سربازانی دارد که برای موفقیت هواداران و سربلندی نام بزرگ استقلال تلاش کنند و تمام تلاش مجموعه استقلال هم جذب بازیکنانی است که به نام و پیراهن استقلال احترام گذاشته و برای موفقیت آن با جان و دل تلاش کنند.

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری با وجود علیرضا منصوریان در رأس کادرفنی، بازیکنان بزرگی مانند کاپیتان مهدی رحمتی، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، وریا غفوری، سجاد شهباززاده و همچنین هواداران پرشماری که یار همیشگی استقلال بوده‌اند برای فتح بهترین عناوین وارد مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

همچنین باشگاه استقلال ضمن تکذیب این نکته که با دستور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان فعالیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات متوقف شده است از صاحبان اصلی باشگاه استقلال می‌خواهد که بدون دامن زدن به چنین شایعاتی تمرکز خود را تنها معطوف به موفقیت استقلال کنند و به زودی با انتشار اخبار خوب از فصل نقل و انتقالات شاهد کذب بودن این خبر هم خواهند بود.

همچنین باشگاه استقلال تقاضا می‌کند که هواداران بدون توجه به شایعات و برخی سخنان مبنی بر تمایل وزیر ورزش به یکی از تیم‌های پایتخت، این نکته را فراموش نکنند که وزیر ورزش به هر دو تیم به یک چشم نگاه کرده و موفقیت این دو تیم برای او ارزش بالا و یکسانی دارد و مطرح کردن مباحثی مانند تجمع و اعتراض تنها باعث به حاشیه کشیده شدن تیم استقلال و دوری از مسیر دلخواه هواداران خواهد بود.

لیگ شانزدهم برای استقلال و هوادارانش فصلی مهم و حیاتی است و هواداران استقلال در تعیین سرنوشت تیم خودشان در این فصل بیش از همیشه نقش خواهند داشت لذا دوری کردن از حواشی و بازی‌های رسانه‌ای برای نقش‌آفرینی هواداران در مسیر موفقیت استقلال امری اجتناب ناپذیر است.

به امید موفقیت استقلال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از متن پیام معلومه که ، وزارت ورزش خواسته که این بیانیه رو بنویسند
      این متن و بیانیه تحمیلیه

    • بدون نام

      برو بابا خودتون را مسخره کردیت با این ترکیب پنجم هم نمیشید تیم پرسپولیس فقط دروازه بان میخواست ببین چکار کرده امروز داش فتح الله زاده را میخواست

    • محمد

      باور کنید متن بالا را وزیر ورزش نوشته
      واقعا برا استقلال متاسفم که امثال نجف نژاد عضو هیات مدیره ش هستن..

    • علی

      باشگاه استقلال دخالت وزیر ورزش در متوقف کردن نقل وانتقالات در باشگاه استقلال را تکذیب میکند در حالی که آقای نجف نژاد نظر دیگری دارد ومیگوید وزیر ورزش ترمز نقل وانتقالات در استقلال را کشیده اکنون کدامیک درست میگوید واقعاً که مردم را بازیچه خود کردند آقایان خوب ببینند که تیم پرسپولیس چقدر بابت جذب بازیکنان تراز اول ریخت و پاش میکند اما استقلالیها تا دو سه بازیکن خوب گرفتند واوبلاهای آقایان بلند شد که ای داد بی داد بیت المال حیف ومیل شد ولی مثل اینکه پولی که پرسپولیس بابت خرید حسینی وامیری وبیرانوند ودیگر ان از بیت المال نیست

    • فقط اس

      برو بابا جمع کن این مسخره بازیو پرسپولیس میره مذاکره میکنه بازیکن بزرگ جذب میکنه اونوقت اینا بیانیه میدن تقصیر داشت مظلومی بدبخت میگفت پرسپولیسی وارد باشگاه استقلال شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج