۳۴۰۲۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترابی: می‌خواهم از سایپا لژیونر شوم

پدیده فوتبال ایران می‌گوید قصد دارد از سایپا لژیونر شود.

خبرگزاری ایسنا: مهدی ترابی، پديده فصل گذشته لیگ برتر و تیم ملی فوتبال کشور روز گذشته، قرارداد خود را با باشگاه سایپا تمدید کرد تا در فصل آتی همراه این تیم در لیگ برتر حضور یابد. سایت باشگاه سایپا گفت‌وگویی با این بازیکن خوش آتیه، ترتیب داده که در ادامه می‌خوانید:

* یکی از چهره‌های خبرساز فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران بودی و تیم‌های زیادی از جمله استقلال و پرسپولیس هم خواهانت بودند اما در نهایت قراردادت را با سایپا تمدید کردی. دلیل این تصمیمت چه بود؟

بله این باعث افتخارم است كه مورد توجه تيم‌هاي ليگ برتری مانند استقلال و پرسپولیس قرار گرفتم اما احساس می‌کردم باید فوتبالم را در سايپا ادامه دهم. جا دارد از زحماتی كه مجموعه باشگاه و مربيان تيم‌های پايه براي من كشيده تا اينكه من مهدي ترابي شوم تشكر كنم. با توجه به اينكه فصل گذشته در تيم سايپا بودم، خوشحالم كه توانستم قراردادم را با تيم محبوبم تمديد كنم و بايد بگويم من يك سايپايي هستم و به اين تيم مدیونم.

* این فصل چه هدفی را با سایپا دنبال می‌کنی؟

مجموعه باشگاه سايپا زحمات زيادي را براي من متقبل شده و اميدوارم بهترين فصل فوتبالي‌ام را امسال در كنار حسين فركي بگذارنم و هدفم قرار گرفتن در كورس قهرماني همراه سایپاست. امیدوارم بتوانيم سهميه آسيايي را كسب و حتي نيم نگاهي به قهرماني هم داشته باشيم. تمام هدفم اين است كه امسال سايپا به موفقيت برسد و از اين تيم لژيونر شوم.

* نظرت درباره کادرفني جديد چيست ؟

خوشحالم امسال در كنار سرمربي اي كار مي‌كنم كه كارنامه خوب و درخشانی دارد. فرکی توانسته با دو تيم سپاهان و فولاد به قهرماني لیگ برتر برسد و تيم نفت نيز با حضور فركي سهميه كسب كرده است. پس بدون شک بايد بگويم فركي مربي بزرگي است.

* قراردادت چگونه تنظیم شد؟

درباره تنظيم قراردادم با سايپا بايد بگويم حسین آقا (فرکی) نقش بسيار موثري داشت و این همه لطف او به من، باعث افتخارم است. به هرحال قرارداد خوبی با سایپا بستم و از امروز بدون دغدغه خودم را برای حضور موفق در این تیم آماده و برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنم. همچنين آقاي فركي به من اجازه داد تا در تمرينات تيم ملي نيز شركت كنم كه از ايشان ممنون هستم. جا دارد از مجموعه باشگاه و در راس آن مدير عامل باشگاه نيز تشكر ويژه‌ای داشته باشم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج