جاباما
۳۴۰۴۶۹
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

شوک‌ درمانی برای مرد همسركش

مرد عکاس که به ‌خاطر سوءظن به همسرش او را به قتل رسانده‌ بود، به دلیل بستری‌شدن در بیمارستان روانی، نتوانست در جلسه محاکمه شرکت کند. به گزارش خبرنگار ما، متهم که مردی عکاس است دو سال قبل همسرش را به قتل رساند و مدعی ‌شد رکسانا به او خیانت کرده ‌است.

روزنامه شرق: مرد عکاس که به ‌خاطر سوءظن به همسرش او را به قتل رسانده‌ بود، به دلیل بستری‌شدن در بیمارستان روانی، نتوانست در جلسه محاکمه شرکت کند. به گزارش خبرنگار ما، متهم که مردی عکاس است دو سال قبل همسرش را به قتل رساند و مدعی ‌شد رکسانا به او خیانت کرده ‌است.

مردی عصر روز اول مهر ٩٣ با مراجعه به مأموران کلانتری نواب ادعا کرد همسرش را به قتل رسانده است. با حضور مأموران در محل مشخص شد زن جوان چاقو خورده و از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شده است. متهم به همسرکشی در بازجویی‌های اولیه درباره روز حادثه گفت: ١٩ سال قبل با ركسانا ازدواج کردم که حاصل این ازدواج یک پسر ١٨ساله است. در یک عکاسی کار می‌‌کردم و زندگی‌مان خوب بود. تا اینکه چندی قبل یکی از همسایه‌ها مدعی شد همسرم با یک مرد ارتباط دارد. ابتدا باور نکردم، اما خانه‌مان را عوض کردیم و در جایی دیگر ساکن شدیم.

متهم گفت: روز حادثه با پسرم برای ثبت‌نام دانشگاه او رفتیم. هنگام برگشت به خانه متوجه شدم مردی غریبه در خانه است. با او درگیر شدم، اما پسر جوان فرار کرد. چند روز کنترلی بر اعصابم نداشتم، فهمیدم پسر غریبه همکار همسرم در شرکت تعاونی است و در کنار غرفه عکاسی رکسانا غرفه فروش شارژ دارد. تصمیم گرفتم همسرم را به قتل برسانم به همین خاطر روز حادثه پس از درگیری لفظی، وقتی همسرم قصد داشت دست و رویش را بشوید با برداشتن کارد آشپزخانه به سراغش رفتم. ابتدا فکر کرد با او شوخی می‌کنم، اما یک ضربه به پهلویش زدم که او نقش بر زمین شد. سپس سعی کردم با دستانم خفه‌اش کنم.

صورت همسرم کبود شده بود و دیگر هیچ واکنشی نشان نداد. پس از اینکه همسرم را کشتم، با ریختن آب یخ روی خودم سعی کردم آرام شوم. پس از اینکه لباس‌هایم را عوض کردم، از خانه خارج شدم و چند ساعتی در خیابان‌ها پرسه زدم. وقتی آرام شدم به کلانتری رفتم و خودم را معرفی کردم. درحالی‌که مرد عکاس بازداشت شده و منتظر محاکمه بود، مسئولان زندان اعلام کردند متهم اقدام به خودکشی کرده، اما توانسته‌اند او را نجات دهند؛ به‌این‌ترتیب متهم تحت نظر پزشکان زندان قرار گرفت و در این مدت نیز چندبار دیگر نیز دست به خودکشی زد، در نهایت با تشخیص پزشکان وی در بیمارستان تخصصی بیماری‌های روانی بستری شد.

از آنجایی که پیش از این یک‌بار جلسه رسیدگی به این پرونده به دلیل بستری‌بودن متهم به تعویق افتاده ‌بود و او همچنان به خاطر وخامت حالش در بیمارستان به سر می‌برد، روز گذشته هیأت قضات، رسیدگی به این پرونده را با حضور وکیل متهم آغاز کردند. این در حالی بود که اولیای‌دم پرونده نیز رضایت خود را اعلام کردند و گفتند به مجازات قانونی متهم از لحاظ جنبه عمومی جرم بسنده می‌کنند. سپس وکیل‌مدافع متهم در جایگاه حاضر شد و گفت: موکل من همسرش را با اعتقاد مهدورالدم‌بودن به قتل رسانده‌ است. آن‌طور که زندگی آنها نشان می‌دهد موکلم و رکسانا زندگی خوبی با هم داشتند و موکل من عاشقانه همسرش را دوست داشت.

وقتی متوجه خیانت او ‌شد، ابتدا سعی کرد جلوی این رفتار را بگیرد، اما رکسانا به رابطه‌اش با مرد غریبه ادامه داد و همین هم دلیل اصلی قتل بوده‌ است. پس از این حادثه وضعیت روحی موکلم به قدری بد ‌شد که چندین ‌بار اقدام به خودکشی کرد و درنهایت او را در بیمارستان بستری کردند و او چندین ماه است که در این بیمارستان بستری است و پزشکان تلاش می‌کنند با شوک‌درمانی کاری کنند که او بتواند به زندگی‌اش ادامه دهد.

با توجه به وضعیتی که موکلم دچار آن شده ‌است و تصمیمی که اولیای‌دم گرفته‌اند و او را بخشوده‌اند، من هم به‌ عنوان وکیل‌مدافعش درخواست دارم حداقل مجازات را برای موکلم در نظر بگیرید. هیأت قضات با پایان جلسه رسیدگی وارد شور شدند و متهم را به سه سال حبس محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای ول غیرت!!!!!!!

    • بدون نام

      خیانت دلیل موجهی بر قتل نیست
      زن ها اگه زندگی به قول اینها عاشقانه داشته باشند خیانت نمی کنند

    • زهرا

      این آقا شاید عاشقانه زنش دوست داشته ولی این زن شوهرش دوست نداشته حقش بوده من خودم شوهرم عاشقانه دوست داشتم حتی 18سال هم باهم زندگی کردیم ولی یک روز که با پسرم به خانه آمدیم دیدم که یه دختر هم سن پسرم با شوهرم داخل خانه هستن دلم میخواست که اون لحظه زمین دهن باز می کرد و منو میکشید تو ومیمردم پسرم این صحنه رو نمیدید پسر من 17سالش زندگی من از همون جا برای همیشه تمام شد به همین راحتی خیانت خیانت چه برای زن و چه برای مرد امیدوارم که به سر هیچکس نیاد من که یه زنم میفهمم این اقا چه حالی داشته و فکر کنم راست میگه این آقا چون خانواده خانوم رضایت دادن خانم مرگ حقش بوده

      پاسخ ها

      • user

        اگه خانم مرگ حقش بوده پس شوهر شمام مرگ حقش بوده چرا نکشتیش
        حرف مفت زدن آسونه

    • سولماز

      اگه اولياي دم رضايت دادن فقط يه معني داره..يعني زن ريگي به كفشش بوده

    • ریحانه

      موافق نیستم، حتی اگر خانم خیانت کرده نباید ميکشتش مگه وحشی هستند ، نوحه عصر حجره؟ قانون برای همینه...که حق و ححقوقتو قانونی بگیری. خوب ازش طلاق می گرفت مردم حسود!

    • ترمه

      به همین راحتی؟ بزنه یکی رو بکشه خودشو بزنه به موش مردگی و تمام؟ بابا شما دمتون خیلی گرمه. حاشا به غیرت اولیای دم! پشت سر مرده راحت میشه حرف زد. راحت میشه تهمت زد.

    • ریحانه

      موافق نیستم، حتی اگر خانم خیانت کرده نباید ميکشتش مگه وحشی هستند ، نوحه عصر حجره؟ قانون برای همینه...که حق و ححقوقتو قانونی بگیری. خوب ازش طلاق می گرفت مردم حسود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج