۳۴۰۵۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آ.ا.ک یونان خواهان جذب حاج‌صفی شد

پس از درخشش کریم انصاری‌فرد در فصل اخیر سوپر لیگ یونان با پیراهن تیم پانیونیوس، باشگاه آ.ا.ک خواهان به خدمت گرفتن احسان حاج صفی شد.

خبرگزاری تسنیم: سایت نوا اسپرت یونان با درج تصویری از احسان حاج صفی در صفحه اصلی و صدر اخبار خود نوشت: باشگاه آ.ا.ک در تلاش است احسان حاج‌صفی، مدافع تیم ملی ایران و «سیس» سنگالی را جذب کند.

در ادامه این خبر آمده است: باشگاه آ.ا.ک پس از خرید کلائوس بارکی و دمیترو تسیگرینسکی نمی‌خواهد زمان را از دست بدهد و برای انتقال سومین بازیکن جدید مهیا شده است. ظاهرا بازیکنانی در خط حمله و دفاع چپ مورد نظر باشگاه آ.ا.ک هستند، هر چند از امانوئل اینسوسا نام برده شد، اما طبق اخبار رسیده دو بازیکن ملی پوش در فهرست خرید قرار دارند.

سایت نوا اسپرت سپس اشاره کرد: در ادامه فهرست خرید باشگاه آ.ا.ک نام احسان حاج صفی، ملی پوش ۲۶ ساله ایرانی تیم FSV فرانکفورت دیده می‌شود. او تقریبا به صورت کامل در طول فصل اخیر بوندس لیگا B در ترکیب تیمش به میدان رفت و دو گل نیز به ثمر رساند.

این سایت یونانی درباره حضور احسان حاج صفی در تیم ملی ایران نوشت: حاج‌ صفی از سال ۲۰۱۰ بازیکن تیم ملی ایران است و در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تاکنون ۷ بار به میدان رفته و زننده دو گل بوده است.

همچنین سالی سیس، مدافع ۲۶ ساله تیم ملی سنگال و باشگاه والنسیا اسپانیا نیز در رادار تیم آ.اک یونان قرار دارد. اینسوسا، حاج صفی و سیس سه بازیکن مورد نظر تیم مطرح آتنی در جناح چپ دفاعی هستند و در روزهای آینده همه چیز درباره این انتقال مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج