۳۴۰۵۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امری در آستانه توافق با پاری سن ژرمن

باشگاه پاری سن ژرمن در حال مذاکره با اونای امری برای سپردن هدایت این تیم به او هستند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از الکاس قطر، سویا در فصلی که گذشت با هدایت اونای امری نتایج درخشانی به دست آورد. این تیم به فینال جام حدفی اسپانیا صعود کرد و توانست در لیگ اروپا هم عنوان قهرمانی را کسب کند.

اونای امری در سویا توانایی های خود را اثبات کرد. او دو سال پیاپی این تیم اسپانیایی را به عنوان قهرمانی در لیگ اروپا رساند و پیش بینی می شد که قرارداد او تمدید شود اما در میان بهت هواداران سویا، این مربی جوان به همکاری خود با این باشگاه پایان داد.

عملکرد خوب امری در سویا باعث شده تا چند تیم سرشناس اروپایی به دنبال جذب او باشند. از میلان به عنوان جدی ترین گزینه جذب سرمربی خوش فکر سویا یاد می شد اما به نظر می رسد او با پیشنهادهای بهتری مواجه شده و به همین خاطر هم حاضر به ادامه همکاری با سویا نشد.

روزنامه الکاس قطر در خبر اختصاصی اعلام کرد اونای امری در قطر به سر می برد و در حال مذاکره و توافق با مالک متمول باشگاه پاری سن ژرمن است. به نوشته الکاس پاری سن ژرمن به جذب اونای امری علاقه دارد و می خواهد این مربی را جایگزین لوران بلان کند. البته بلان در لیگ فرانسه نتایج درخشانی به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و همین هم باعث شده تا سران پاری سن ژرمن به دنبال جانشین شایسته ای برای او باشند.

خبر توافق با اونای امری در حالی منتشر می شود که چند ماه پیش باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد قرارداد بلان را تمدید کرده و علاقه ای به برکناری این مربی ندارد اما به نظر می رسد که اتفاق‌های دیگری در این باشگاه در حال رخ دادن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج