۳۴۰۷۶۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

جزئیات درگیری نیروی انتظامی با اشرار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به جزئیات هلاکت ۵ عضو جیش‌العدل در عملیات روز گذشته ناجا در خاش گفت: ۵ تن از اشرار در این عملیات به هلاکت رسیدند و یک تن از اشرار متواری شد که هم‌‌اکنون تحت تعقیب قرار دارد.

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به جزئیات هلاکت ۵ عضو جیش‌العدل در عملیات روز گذشته ناجا در خاش گفت: ۵ تن از اشرار در این عملیات به هلاکت رسیدند و یک تن از اشرار متواری شد که هم‌‌اکنون تحت تعقیب قرار دارد.

سردار حسین رحیمی ظهر امروز در نشست خبری تشریح عملیات انهدام گروهک تروریستی در خاش که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ باند قاچاق و تروریست در سیستان و بلوچستان منهدم شده که عملیات دیروز خاش در این راستا بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این عملیات غافلگیرانه زمانی آغاز شد که ماموران انتظامی در ۳۰ کیلومتری منطقه مورد نظر مسیر اشرار تروریست را گمانه‌زنی و در کمین آنان نشسته بودند. این اقدام به‌موقع سبب شد اشرار پیش از هرگونه اقدام خرابکارانه‌ای به درک واصل شوند.

سردار رحیمی افزود: این گروهک به محض قرار گرفتن در کمین نیروهای انتظامی اقدام به درگیری می‌کنند که با آتش پرحجم نیروی انتظامی در ابتدا ۲ نفر و در ادامه تعقیب ۲ تن دیگر از این اشرار به هلاکت رسیدند و یک شرور دیگر نیز که به ارتفاعات پناه برده بود به درک واصل شد. البته در این عملیات یک تن از اشرار متواری شد که هم‌‌اکنون تحت تعقیب قرار دارد.

وی گفت: در این عملیات ۶ عدد آر.پی.جی، ۱۴ آر.پی‌.جی ضد تانک، ۷ عدد آر.پی.جی لیزری، ۳ کیلوگرم بمب دست‌ساز ترکیبی، ۲۰ متر تله انفجاری کنار جاده‌ای، یک عدد تله انفجاری کله قندی، ۸ عدد ریموت کنترل از راه دور و ۶ کیسه ۲۵ کیلویی به مقدار ۱۵۰ کیلوگرم مواد انفجاری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان به اینکه در این عملیات ده‌ها قبضه اسلحه و فشنگ جنگی کشف شده که از نوع تیربار، کلاشینکف و گرینوف بوده است، گفت: تروریست‌ها قصد داشتند از این مواد انفجاری برای انجام عملیات‌های تروریستی در ماه مبارک رمضان در کشور استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر از نیروی انتظامی مشهد و یک خانم از اهالی منطقه زخمی شد که امروز توسط نیروی انتظامی از این شهروند عیادت و دلجویی شده است.

سردار رحیمی ادامه داد: نیروهای امنیتی با هوشیاری کامل و اطلاعات کافی پیگیر دیگر افراد مرتبط با این موضوع است و همه حرکات آنان را در نقاط صفر مرزی رصد می‌کند. از ابتدای امسال با انهدام ۲۶ باند قاچاق و تروریست، مقدار ۳۰ تن مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

سردار رحیمی موفقیت پلیس در این عملیات را مثبت ارزیابی و تاکید کرد: مردم منطقه همواره همکاری خوبی با پلیس دارند و این امر ضامن امنیت پایدار در جامعه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممتاز

      دست مریزاد به سربازان سرافراز ایران بزرگ و مقتدر و مرگ بر اشرار و بدخواهان ایرا عزیز

    • بدون نام

      درود بر سربازان دلیر وطنم ایران.

    • محمود

      احسنت وصداحسنت بر دلیر مردان نیروی انتظامی وسربازان گمنام اقاامام زمان اجرشان با اقا امام زمان دلیرمردان این مرز وبوم خسته نباشید

    • محمد

      دمشون گرم واقعا واقعا خدا عمر با عزت بهشون بده و هر چی داریم از این مردان سخت کوش و شهیدامونه.
      باید بیشترین دستمزد و مزایارو داشته باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج