۳۴۱۵۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سریال جدید «مرگ مغزی»؛

کمدی سیاسی همزمان با انتخابات آمریکا

برای کسانی که سریال‌های تلویزیونی را دنبال می‌کنند، «همسر خوب» عنوان مطرحی است که هم در میان منتقدان و هم بینندگان محبوبیت زیادی دارد. رابرت و میشل کینگ، زوج سازنده‌ی این درام پرکشش با سریالی تازه به تلویزیون بازگشته و با همان اپیزود اول حسابی گرد و خاک به پا کرده اند.

مجله دنیای تصویر: برای کسانی که سریال‌های تلویزیونی را دنبال می‌کنند، «همسر خوب» عنوان مطرحی است که هم در میان منتقدان و هم بینندگان محبوبیت زیادی دارد. رابرت و میشل کینگ، زوج سازنده‌ی این درام پرکشش با سریالی تازه به تلویزیون بازگشته و با همان اپیزود اول حسابی گرد و خاک به پا کرده اند.

کمدی سیاسی همزمان با انتخابات آمریکا

BrainDead یا مرگ مغزی داستان کارآموز سیاسی جوانی را با بازی مری الیزابت وینستد روایت می‌کند که در اولین تجربه‌ی کاری‌ خود در کاخ سفید با پدیده‌ای غریب رو به رو می‌‌شود: موجوداتی ناشناخته از فضا به زمین آمده و نمایندگان کنگره را به تسخیر خود در آورده اند!

خلاصه داستان و توصیفات اولیه سریال شبیه ترکیبی است از تریلر تخیلی و پارانویایی «هجوم ربایندگان جسد» و سریال‌های سیاسی آرون سورکین مانند «بال غربی» و «اتاق خبر». واکنش‌های منتقدان تا به این لحظه غالبا مثبت بوده و بعضی‌ها «مرگ مغزی» را نه تنها بهترین سریال تابستان بلکه مدعی جدی برای کسب عنوان بهترین سریال سال معرفی کرده اند. از سوی دیگر نقدهای زیادی هم با امتیاز متوسط منتشر شده و سریال را فاقد خلاقیت و حس طنز لازم برای آن چیزی ارزیابی کرده اند که ازش انتظار می‌رود.

شوخی‌های سیاسی و تند سریال درست در اوج رقابت‌های سیاسی، برگ برنده‌ی شبکه سی‌بی‌اس در تابستان پیش‌رو خواهد بود. در هفته‌های آینده که هر کنش و واکنشی از سوی دانلد ترامپ، هیلاری کلینتون و برنی سندرز می‌تواند تمام رسانه‌ها و حتی سرنوشت سیاسی آمریکا را به هم بریزد، سریالی که با هدف نقد تندروی سیاسی و به رخ کشیدن سیاسمتداران زامبی ساخته شده، مسلما شانس زیادی برای دیده شدن خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج