۳۴۱۵۵۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

انهدام باند سارقان مسلح در تهران

معمای سرقت یک میلیون و ۶۳۰ هزار دلار از ماشین حمل پول صرافی در خیابان منوچهری با گذشت یک ماه از زمان سرقت با دستگیری هر ده نفر سارق مسلح و کشف اموال سرقتی حل شد.

خبرگزاری مهر: معمای سرقت یک میلیون و ۶۳۰ هزار دلار از ماشین حمل پول صرافی در خیابان منوچهری با گذشت یک ماه از زمان سرقت با دستگیری هر ده نفر سارق مسلح و کشف اموال سرقتی حل شد.

۲۳ اردیبهشت اهالی خیابان منوچهری در تماس خود با پلیس ۱۱۰ خبر از دزدیده شدن ماشین حمل پول صرافی به همراه راننده شدند. پس از حضور ماموران در محل مشخص شد ده مرد مسلح با حمله به ماشین حمل پول صرافی که حامل یک میلیون ۶۳۰ هزار دلار به ارزش ۶ میلیارد تومان بوده است از محل متواری شده اند.

با بررسی دوربین های مدار بسته نصب در محل مشخص شد ادعای مرد صراف واقعی بوده و رد پای سارقان در بازدید از دوربین های دیگر نصب محل کشف شد. این سارقین که پیش از آن نیز سرقت دیگری در همان محدوده با شیوه خفت گیری داشته اند با زیرکی ماموران اداره یکم شناسایی شدند و با دستور بازپرس پرونده دستگیری هر ده نفر در دستور کار ماموران قرار گرفت. با گذشت یک ماه از زمان وقوع سرقت ۶ میلیارد تومانی سر انجام کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه هر ده متهم حاضر در صحنه سرقت همه متهمان را در یک عملیات منسجم شناسایی و دستگیر کردند.

با انتقال متهمان دستگیر شده به اداره آگاهی تحقیقات از متهمان دستگیر شده آغاز شد. بر اساس این گزارش همه اموال سرقتی بدون کم و کاست از محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شده در حال حاضر با دستور بازپرس تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نباشی پلیس

    • اصغر

      اینارو فقط باید اعدام کرد.اولش حبس و تبعید و سپس اعدام در ملاء عام.با سپاس از قوه قضائیه و نیروی انتظامی.درود بر سربازان گمنام امام زمان (عج).

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج