۳۴۱۶۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یورو ۲۰۱۶

انگلیس ۲-۱ ولز؛ سه شیرها فاتح نبرد بریتانیا

انگلیس و ولز در دومین دیدارشان در یورو ۲۰۱۶ در شهر لانس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک سه شیرها به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: انگلیس و ولز در شهر لانس دومین دیدارشان در یورو ۲۰۱۶ را برابر یکدیگر برگزار کردند که این دیدار با برتری ۲ بر یک انگلیس به پایان رسید.

اولین موقعیت را رحیم استرلینگ در دقیقه ۶ در دهانه دروازه از دست داده و در ادامه نیز ضربه سر اسمالینگ راهی به دروازه ولز پیدا نکرد و در حالی که نیمه نخست رو به اتمام بود گرت بیل باز هم ارزش‌های خودش را نشان داد و توانست همچون بازی‌ قبل روی یک ضربه ایستگاهی دروازه انگلیس را باز کند تا بیل نیز همچون پایت مرد دو گله جام لقب گیرد.

بعد از عملکرد ضعیفی که هری کین در این دیدار داشت، او و استرلینگ در نیمه دوم جای خود را به جیمی واردی و دانیل استوریج دادند تا انگلیس هجومی تر از قبل شود. در نیمه دوم سه شیرها نمایش متفاوتی با نیمه نخست خود داشتند.

وین رونی در دقیقه ۵۴ می توانست گل تساوی را به ثمر برساند که ضربه او را هنسی دفع کرد. در نهایت انگلیس آنقدر حمله کردند که در یکی از صحنه ها اشتباه مدافع ولز و ضربه سر رو به عقب او باعث شد تا جیمی واردی در دقیقه ۵۶ دروازه ولز را باز کند. بعد از این گل نیز باز هم توپ و میدان در اختیار شاگردان هاجسون بود. این مربی حتی راشفورد را نی زدر ادامه بازی به زمین مسابقه فرستاد تا تعداد مهاجمان انگلیس افزایش یابد.

ولز هر چند توانایی زدن گل نداشت ولی انگلیس نیز در حالی که توپ را در زمین ولز به گردش در می‌آورد، در دقایق پایانی توانست با ضربه دانیل استوریج دروزاه ولز را باز کند تا این دیدار با برتری ۲ بر یک انگلیس به پایان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج