۳۴۱۷۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آصفی: با کفاشیان رفیق بودم!

مشاور بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره اینکه رئیس فدراسیون گفته بود او می‌تواند برای انجام بازی‌های دوستانه خارجی مفید باشد، ‌گفت: این کار را یک ایجنت هم می‌تواند انجام دهد و معتقدم که نباید سطح کار را تا این مسائل پایین آورد.

خبرگزاری فارس: حمید رضا آصفی در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور بین‌الملل این فدراسیون گفت: در هر صورت در این چند روز، روزانه چند ساعتی را در فدراسیون بودم و باید ببینیم که در آینده اولویت‌ها چه چیزی هست و آنها را مشخص کنیم و کارها را بر مبنای آنها جلو ببریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است به زودی رئیس کمیته بین‌الملل شود، ادامه داد: تجربه ۳۰ ساله‌ام می‌گوید که ابتدای کار صحبت‌ها و قول‌های بزرگ ندهم و منتظر آینده باشم. در واقع این تجربه به من می‌گوید وقتی به جایی می‌رسم ابتدا مستقر شده و شرایط را بررسی کنم که ببینم چه کاری را می‌توان انجام داد. هر چند که پارامترهای لازم را برای خودم دسته‌بندی کرده‌ام.

آصفی در مورد اینکه تاج گفته بود وی می‌تواند برای انجام بازی‌های دوستانه خارجی مفید باشد،‌ گفت: این کار را یک ایجنت هم می‌تواند انجام دهد. یعنی با پول هم می‌شود یک بازی دوستانه جور کرد. معتقدم که نباید سطح کار را تا این مسائل پایین آورد و باید به فکر کارهای بزرگتر بود.

وی افزود: به طور مثال باید ببینیم اقتصاد مقاومتی در ورزش را چطور می‌توان به عرصه عمل رساند و چطور می‌توان به آن توجه کرد. آن هم با توجه به ظرفیت‌های داخلی که این موضوع باید بزرگترین اولویت ما باشد.

مشاور بین‌الملل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا اتاق کارش را تحویل گرفته یا خیر، گفت: برای کار کردن یک صندلی و میز باشد کافی است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در گذشته با کفاشیان مشکل داشته است یادآور شد: با هیچکس مشکل نداشته‌ام. اتقافا با کفاشیان خیلی هم رفیق بودیم. اصولا با کسی مشکل پیدا نمی‌کنم چون این مسائل و مشکلاتی که در فوتبال ایجاد می‌شود، کوچک و گذراست و این مشکلات برای جوانانی است که در اول راه زندگی هستند.

آصفی درباره اینکه آیا قرار است با کی‌روش جلسه‌ای را برگزار کند یا خیر، گفت: فعلا آقای ساکت مدیر تیم ملی هستند و باید با ایشان صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

وی درباره اینکه آیا حیطه وظایفش مشخص شده یا خیر، گفت: در ذهنم اضلاع و پازل آن مشخص است اما خیلی نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم. شرط عقل این است که آدم یک مدتی کاری را انجام دهد و پس از بررسی شرایط در خصوص آن صحبت کند.

آصفی در مورد اینکه چه تیمی در یورو ۲۰۱۶ قهرمان اروپا می‌شود، گفت: به نظرم شانس فرانسه بالاست اما واقعا دوست دارم تیم‌های کوچک مانند ترکیه به مراحل بالاتر صعود کنند. بنده علاقمند به تیم‌های متوسط هستم البته نمی‌توان گفت کرواسی تیم متوسطی است اما این تیم را هم دوست دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج