جاباما
۳۴۲۰۳۳
۵ نظر
۶۵۴۸
۵ نظر
۶۵۴۸
پ

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

کدامیک از ستاره‌های فوتبال پاهایی دراز مثل زرافه دارد و کدامیک سرعتی شبیه به یوزپلنگ؟

وبسایت فرادید: با داشتن اندکی طنز و قوه شوخ‌طبعی می‌توان برخی ستاره‌ها را با حیوانات مقایسه کرد.

سریع و خطرناک: گرت بیل

گرت بیل، مهاجم تیم ملی ولز، سریع‌ترین بازیکن جهان شناخته می‌شود. می‌گویند سرعت دریبل زدن او به ۳۶/۹ کیلومتر در ساعت می‌رسد؛ تقریبا به اندازه سرعت یک یوزپلنگ. صد البته که همین "تقریبا" برای پشت سر گذاشتن رقیبان کاملا کافی است. گرت بیل گلزن خوبی هم هست و جمع این دو ویژگی باعث شده تا او بازیکن ارزشمندی هم برای تیم ملی ولز و هم باشگاه رئال مادرید باشد.

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

خوشبین و چالاک: رابرت لواندوفسکی

این ستاره لهستانی گلزن برتر بایرن مونیخ است. او پارسال برابر تیم ولفسبورگ در عرض نه دقیقه پنج گل وارد دروازه حریف کرد. در بازی‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ لواندوفسکی بازوبند کاپیتانی تیم لهستان را در اختیار دارد. همزاد حیوان او را شاید بتوان کلپی استرالیایی (گونه‌ای از نژاد سگ) دانست. این دو نه تنها در به اشتراک گذاشتن احساسات، بلکه در جاه‌طلبی، هوشمندی و گوش به زنگ بودن، بسیار به هم شباهت دارند.

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

دقیق و زیرک: زلاتان ابراهیموویچ

این فوق‌ستاره که از سال ۲۰۱۲ برای تیم پاریس سن ژرمن بازی می‌کند، بی‌دلیل صاحب عنوان "بازیکن برتر سال سوئد" نشده است. ابراهیموویچ به شوخی و مسخره‌بازی در آوردن در محوطه جریمه شهرت دارد و تخصص‌اش در گلزنی و دادن پاس گل است. او با قد یک متر و ۹۵ سانتی‌اش تقریبا از همه حریفانش یک سر و گردن بلندتر است و مثل دم‌عصایی (میرکت) بر همه چیز و همه جا تسلط دارد.

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

وفادار و سرسخت: وین رونی

این مهاجم قابل‌اعتماد برای منچستر یونایتد توپ می‌زند. رونی در سال ۲۰۰۲ زمانی که برتی فوگتس، سرمربی وقت تیم ملی اسکاتلند، سعی در جذب او داشت، به‌رغم داشتن رگ و ریشه اسکاتلندی وفاداری‌اش به تیم ملی انگلیس را نشان داد و حاضر به بازی برای تیم ملی اسکاتلند نشد. تنها یک حیوان است که می‌توان آن را همزاد وین رونی دانست: بولداگ (یکی از نژادهای سگ).

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

دور بین و قد بلند: کاستل پانتیلیمون

پانتیلیمون با قد ۲ متر و ۳ سانتی‌متری‌اش یکی از قدبلندترین‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ است. واتفورد انگلیس زمانی که او برای پیوستن به این تیم پاسخ مثبت داد، از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید. پانتیلیمون با قد بلند و چشم‌های تیزبین‌اش به خوبی قادر به تشخیص خطر از فاصله‌ای دور است.

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

چابک با گونه‌هایی برجسته: توماس مولر

زمانی که تیم آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۰ از آلمان شکست خورد، دیگو مارادونا سرمربی وقت آرژانتین به خوبی با مبارز حریف آشنا شد: پسر ۲۰ ساله‌ای با گونه‌های برجسته و فوق‌العاده با استعداد به اسم توماس مولر. مولر به رغم سن پایین و تمایلش به تُخسی، توانست به سرعت احترام همه را جلب کند. او حالا به بازیکنی معروف در جهان تبدیل شده است؛ گلزنی خطرناک و سریع با دهانی گنده شبیه به میمون جیغ‌کش.

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

آینده‌نگر و باهوش: مسعود اوزیل

این هافبک ترک‌تبار که برای تیم ملی آلمان و تیم باشگاهی آرسنال بازی می‌کند، خوب می‌داند که در زمین چگونه پا به توپ پیش برود. اوزیل درست همانند یک آفتاب‌پرست به رنگ محیط اطرافش در می‌آید و برای همین است که گاهی شما اصلا نمی‌توانید او را در زمین پیدا کنید. بعد درست در لحظه سرنوشت‌ساز اوزیل ظاهر می‌شود و با یک حرکت توپ را درون دروازه جای می‌دهد.

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

اصیل و با اعتماد به نفس: پل پوگبا

هافبک تیم ملی فرانسه که برای باشگاه یوونتوس توپ می‌زند، پسری جادویی با نیمه‌ای تاریک است. پوگبا که به خاطر پاها و دستان درازش در ایتالیا به "اختاپوس" شهرت دارد، سابقه گرفتن دو کارت زرد در عرض یک دقیقه را دارد. به رغم شهرتش به عنوان اختاپوس، مدل موهای پوگبا او را بیشتر شبیه به یک پنگوئن می‌کند.

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

انفجاری و تأثیرگذار: ماتیو والبوئنا

والبوئنا یک متر و ۶۳ سانتی‌‌متر است و یکی از کوتاه‌قدترین‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ به شمار می‌رود. او از سال ۲۰۱۰ برای تیم ملی فرانسه بازی می‌کند و خلاقیت و تر و فرز بودنش از او هافبکی تأثیرگذار ساخته است. والبوئنا استاد گول زدن حریف است و از هر سوراخی که پیدا کند وارد محوطه حریف می‌شود؛ درست مثل یک موش.

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

خودشیفته و مسلط: کریستیانو رونالدو

قبل از زدن پنالتی، رونالدو همیشه سه قدم به عقب می‌رود، با چشم‌هایی که به دروازه دوخته شده و موهایی که حتی یک تارش هم جابه‌جا نشده است. زمانی که رونالدو خیز برمی‌دارد، همه حریفان باید گوش به زنگ باشند، چون حاصل این خیز برداشتن‌های او بارها به گل تبدیل شده است. در مورد این فوق‌ستاره پرتغالی چه چیز بیشتری می‌توان گفت جز اینکه او استاد شلوغ‌بازی است و همانند طاووس خودشیفته و خوش‌اداست؟

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

جوان و جویای نام: رناتو سانچز

این هافبک پرتغالی ۱۸ ساله، جوان‌ترین بازیکن جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ است. تیم بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن او ۳۵ میلیون یورو به بنفیکا لیسبون پرداخت کرد. سانچز جوان و جاه‌طلب نه فقط به خاطر استعداد ذاتی، بلکه به خاطر مدل موی چشم‌گیرش بازیکنی است که در زمین اصلا نمی‌توان به او بی‌اعتنا بود.

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!

مجرب و مقاوم: گابور کرالی

دروازه‌بان تیم مجارستان مثل یک لاک‌پشت کهن‌سال، مدت زمان زیادی را هم روی نیمکت ذخیره و هم درون دروازه تجربه کرده است. گابور کرالی ۴۰ ساله مسن‌ترین بازیکن جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ است و کوله‌باری از تجربه به همراه دارد. او حتی توانسته از پس بیماری افسردگی هم برآید و برای همین می‌توان گفت که هیچ‌چیز نمی‌تواند جلودارش شود.

شباهت ستاره‌های فوتبالی به حیوانات!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتباه میکنید رونالدو اصلا خودشیفته نیس اصلا
      اگه قصه ی کامل زندگیشو میدونستید این حرفو نمیزدید اتفاقا خیلی آدم افتاده و فروتنیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا

    • علی

      هههههه
      خخخخخخخخ
      خیلی باحالهههههههههههههه

    • پوریا عاشق نیمار

      رونالدو وزلاتان دوتاییشون هم خود شیفته ان

    • را فرطوسی

      اصلا شبیه هم نیستن الکی تشبیه ندیدن توروخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج